TGIFquote:
VMRT al gepost?quote:
quote:
Ga eten.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ga eten.
En neem Soppie en Raggel ook mee
knekkers?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Of zal ik eerst even 10 worstjes opwarmen en wegstouwen?
Dan niet. Meer ken IK er niet van maken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:14 schreef eer-ik het volgende:
Nee, ik vind 'm nog steeds mwah mwah.
Niet helemaal naar m'n genoegen.
Ik denk dat een goed doordachte VMRT veel beter z'n best doet.
Frankfurt.quote:
Je hebt ze toch niet je creditcard meegegeven he?quote:
Ik neem je ook niks kwalijk hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan niet. Meer ken IK er niet van maken.
am Main of an der Oder?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt ze toch niet je creditcard meegegeven he?
Open er 1 over overlast door carnavalvierdersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik neem je ook niks kwalijk hoor
Alleen als ik een VMRT moet maken, moet ik gewoon effe zoeen briljant idee hebben, net als met die 90 in wijk met scholen, of hond heeft telefoon opgegeten topics.
Vanavondquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:17 schreef Pheno het volgende:
Chicks!
Dan moet ik weer heel verhaal gaan bedenken nuquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Open er 1 over overlast door carnavalvierders
Gecondoleerd.quote:
Het ziet er niet naar uit dat je je op enig andere wijze nuttig aan het maken bent....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet ik weer heel verhaal gaan bedenken nu
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziet er niet naar uit dat je je op enig andere wijze nuttig aan het maken bent....
Die waren idd briljant!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik neem je ook niks kwalijk hoor
Alleen als ik een VMRT moet maken, moet ik gewoon effe zoeen briljant idee hebben, net als met die 90 in wijk met scholen, of hond heeft telefoon opgegeten topics.
Ah, seks gehad ja?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:26 schreef crossover het volgende:
Ben er ook weer. Wat een heeeeeeerlijke avond/nacht/ochtend/middag![]()
Goed idee, ik ga maar eens naar huis!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:26 schreef Pheno het volgende:
Hallo
dan weet ik genoegquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:26 schreef crossover het volgende:
Ben er ook weer. Wat een heeeeeeerlijke avond/nacht/ochtend/middag![]()
hamartquote:
Hoelaat komen ze eigenlijk terugquote:
Maar ze is echt lieeef!!quote:
Enjoy.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
Goed idee, ik ga maar eens naar huis!
Als je een kopie van mij in een vrouwelijk lichaam zou gieten, krijg je haar.quote:
Match made in heaven dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:31 schreef crossover het volgende:
Als je een kopie van mij in een vrouwelijk lichaam zou gieten, krijg je haar.
een vrouwelijke pool?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Als je een kopie van mij in een vrouwelijk lichaam zou gieten, krijg je haar.
Valt mij tegen hoe het hier is.quote:
Dank. Ik ga huiswaartsquote:
Could bequote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Dus, gaan hier nog mensen vanavond naar de Dribbel bagger meet?
awwww, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Dribbel en bagger.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:48 schreef BrandX het volgende:twas fijn lurken hier, ik ga nu voor het eerst sinds weken
maar weer eens trainen
Dat gaat drama worden: spierpijn van hier tot tokio
Moet je dan achter een voetbal over een modderig veld rennen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Kuukske het volgende:
quote:
Volgens mij heeft ie die nog steeds jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hij heeft Anna Kournikova... of was dat alweer verleden tijd?
Balen hoor, dat je Anna niet hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft ie die nog steeds ja
Had ik d'r maar
Thanksquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Balen hoor, dat je Anna niet hebt.
Maar wel gefeliciteerd met je baan!
Wanneer begin je?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Thanks
Minder door slotjes posten voor Erik
Pff die moet ik nog niet al kreeg ik er geld bijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie die nog steeds ja
Had ik d'r maar
Je kent d'r persoonlijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff die moet ik nog niet al kreeg ik er geld bij
Vrouwen zonder inhoud
En weet je al wat je moet gaan doen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dinsdag, 9:00
Mooie tijd
09:00 - 17:00 baantje
Ja, half.quote:
Ga vanavond ook weer sportenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:48 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] twas fijn lurken hier, ik ga nu voor het eerst sinds weken [afbeelding] maar weer eens trainen [afbeelding]
Dat gaat drama worden: spierpijn van hier tot tokio [afbeelding]
[afbeelding]
Nee, Carnaval vierenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Kuttijd. Dinsdag is carnaval gek. Dan moet je zuipen. En je hebt 's ochtends nog een katerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dinsdag, 9:00
Mooie tijd
09:00 - 17:00 baantje
Nee dat zei ik niet!quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef MPG het volgende:
Ik ben ervandoor.
Naar huis, eten en dan Carnaval![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, was gister nog bij mijquote:
Fuck it, geen geld om te carnavallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Kuttijd. Dinsdag is carnaval gek. Dan moet je zuipen. En je hebt 's ochtends nog een kater
Goeie instelling.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fuck it, geen geld om te carnavallen.
Een lange minuut stilte voor MPG, die ons ontvallen is aan de zotheid van beneden de grote rivierenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar stilgevallen.
Mijn smileys staan allemaal hier: http://www.verhalennet.nl/smilies/quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:06 schreef OA het volgende:
Waar is die combi van deze smilies![]()
als je hem nodig hebt?
Mart?
Gewoon, zo:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:07 schreef eer-ik het volgende:
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |