Ga vanavond ook weer sportenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:48 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] twas fijn lurken hier, ik ga nu voor het eerst sinds weken [afbeelding] maar weer eens trainen [afbeelding]
Dat gaat drama worden: spierpijn van hier tot tokio [afbeelding]
[afbeelding]

Nee, Carnaval vierenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Dus, gaan hier nog mensen vanavond naar de Dribbel bagger meet?

Kuttijd. Dinsdag is carnaval gek. Dan moet je zuipen. En je hebt 's ochtends nog een katerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dinsdag, 9:00
Mooie tijd
09:00 - 17:00 baantje

Nee dat zei ik niet!quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef MPG het volgende:
Ik ben ervandoor.
Naar huis, eten en dan Carnaval![]()
![]()
![]()
![]()

Ja, was gister nog bij mijquote:

Fuck it, geen geld om te carnavallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Kuttijd. Dinsdag is carnaval gek. Dan moet je zuipen. En je hebt 's ochtends nog een kater

Goeie instelling.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fuck it, geen geld om te carnavallen.

Een lange minuut stilte voor MPG, die ons ontvallen is aan de zotheid van beneden de grote rivierenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar stilgevallen.

Mijn smileys staan allemaal hier: http://www.verhalennet.nl/smilies/quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:06 schreef OA het volgende:
Waar is die combi van deze smilies![]()
als je hem nodig hebt?
Mart?

Gewoon, zo:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:07 schreef eer-ik het volgende:
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |