Briljante bezigheden vind ik dat idd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met z'n alle. BBQ mee en wat pils! Beetje voetballen en ouwehoeren met de andere aanwezigheden
. Zwemmen, bruin worden en dames kijken
.
Ik ook, drie sessies per week. Ik keer per week hardlopen en een keer per week zwemmen. Ook voetbal ik nog een keer per weekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Sok41 het volgende:
Hahaha ik doe ook weer elke avond netjes mn buikspieroefeningen
Ik smeer me ook nooit in.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegen, ook smeer ik me nooit in
Yep, ik doe ook aan hardlopen voordat ik naar m'n werk ga. En 2 x per week pak ik de zonnebank en daarna duik ik het zwembad in(zelfde complexquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook, drie sessies per week. Ik keer per week hardlopen en een keer per week zwemmen. Ook voetbal ik nog een keer per week.
Zonnebanken doe ik niet aan.
Als je nou ook niet aan buikspier oefeningen doet en een buikje hebt dan kunnen we samen bierdrinkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik smeer me ook nooit in.
Zonnebanken doe k ook niet aan.
*loopt ook hard 3 keer in de week.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Yep, ik doe ook aan hardlopen voordat ik naar m'n werk ga. En 2 x per week pak ik de zonnebank en daarna duik ik het zwembad in(zelfde complex) Wel op baantjes te zwemmen, niet voor plezier echt
@ buikjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je nou ook niet aan buikspier oefeningen doet en een buikje hebt dan kunnen we samen bierdrinken
Haha, jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:Bierdrinken moet snel zo te horen Eer-ik.
@ Dean, jij bent zo iemand die zich schaamt voor zijn lichaam en daarom altijd zijn shirt aan houdt?
Anders kan ik me van het zomer niet bij je vertonenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ja
Effe wat pens eraan werken weer
Zwemmen doe ik ook niet voor de lol. Puur voor een goede beweging en opzeker ook voor de conditiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Yep, ik doe ook aan hardlopen voordat ik naar m'n werk ga. En 2 x per week pak ik de zonnebank en daarna duik ik het zwembad in(zelfde complex) Wel op baantjes te zwemmen, niet voor plezier echt
Kaheem fietst niet eensquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
De enige lichaamsbeweging die ik krijg is op de fiets en in bed. Ik ben een lamtak.
Ik loop overigens wel gewoon in blote buik rond hoor, vooral nu is ie niet zo erg meer als eerst.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Anders kan ik me van het zomer niet bij je vertonenPff ik moet echt nog even bezig!
Zwemmen ftwquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zwemmen doe ik ook niet voor de lol. Puur voor een goede beweging en opzeker ook voor de conditie.
Niets leuker dan fietsen met een pimp ass racefiets/mountainbikequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaheem fietst niet eensLoop wel vrij veel de laatste tijd! Wil trouwens voor de zomer een racefiets kopen~!
Autorijden >>> fietsenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets leuker dan fietsen met een pimp ass racefiets/mountainbike
Naakt is alles beter inderdaad! Behalve de winter dan!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik loop overigens wel gewoon in blote buik rond hoor, vooral nu is ie niet zo erg meer als eerst.
Toen liep ik ook gewoon zonder shirt.
shirtloos ftw.
Met je eigen /gehuurde pimp ass mountainbike door de Belgische Ardennen crossen isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets leuker dan fietsen met een pimp ass racefiets/mountainbike
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef PieterBas het volgende:
Zwembad en jacuzzi ftw
Al heb ik na Center Parcs toch een lichte fobie voor jacuzzi en bubbelbaden gekregen
Ja, als je dan hier helemaal actief heppydepeppy gaat doen, kun je zo'n post natuurlijk niet maken, eer-ik. In de zomer door de stad kroezen op je 18speed... ja joh, heerlijk.quote:
gatverdammequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik moest spontaan denken aan dat filmpje van die chick die een scheet laat in een jacuzzi, wat effe niet goed gaat
Ja, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, als je dan hier helemaal actief heppydepeppy gaat doen, kun je zo'n post natuurlijk niet maken, eer-ik. In de zomer door de stad kroezen op je 18speed... ja joh, heerlijk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik moest spontaan denken aan dat filmpje van die chick die een scheet laat in een jacuzzi, wat effe niet goed gaat
Als ik echt brak ben kom ik mijn bed echt niet uit! Dan kan ik al helemaal niet veel met de computer!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ik trouwens melden dat ik nog nooit zo kenker brak ben geweest als vandaag? Wat een avond gisteren man.
Yo, ik ben al op mijn HLO geweest, ben al naar de winkel geweest, heb er al bijne een hele dag opzitten joh. Ik ben de fucking vleeschgeworden definitie van man.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:10 schreef Houniet het volgende:
Eigen schuld [ afbeelding ]. 'sAvonds een man, 's morgens een man.
Dat filmpje is nasty...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
Ja, in mijn geval werd ik wakker in een vreemd bed, dan sta je wat eerder op dan je zou doen als in je eigen bed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ik echt brak ben kom ik mijn bed echt niet uit! Dan kan ik al helemaal niet veel met de computer!
Erg flauwe humor, maar een hele grappige filmquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:12 schreef Houniet het volgende:
Ik heb hier Superbad liggen, nog niet gezien.
MacLovin!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Erg flauwe humor, maar een hele grappige film
Leuk meisje?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, in mijn geval werd ik wakker in een vreemd bed, dan sta je wat eerder op dan je zou doen als in je eigen bed.
Ja precies, eerste 3 seconden dat je wakker bent pure paniek omdat het er allemaal vreemd uitziet. Maar inderdaad een leuk meisje, mijn vriendin. Ze was dronken, het was haar feestje. Ze hield het samen met nog twee vriendinnen van haar. Eentje was na het spelen van een paar rondjes kingscuppen (drankspelletje) verdwenen, blijkt ze bijna 2 uur op een plee gezeten heeft, mijn vriendin weer in de stres omdat ze er niet van af kwam. Pff... wat een einde van een drankrijk feestje zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Leuk meisje?![]()
Ik heb daar altijd een hekel aan als ik ergens vreemd wakker wordt, dan moet je alles weer bedenken enzo!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Dean, jij bent zo iemand die zich schaamt voor zijn lichaam en daarom altijd zijn shirt aan houdt?
Okéquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Erg flauwe humor, maar een hele grappige film
klinkt niet echt leuk, moest je de deur al in beuken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies, eerste 3 seconden dat je wakker bent pure paniek omdat het er allemaal vreemd uitziet. Maar inderdaad een leuk meisje, mijn vriendin. Ze was dronken, het was haar feestje. Ze hield het samen met nog twee vriendinnen van haar. Eentje was na het spelen van een paar rondjes kingscuppen (drankspelletje) verdwenen, blijkt ze bijna 2 uur op een plee gezeten heeft, mijn vriendin weer in de stres omdat ze er niet van af kwam. Pff... wat een einde van een drankrijk feestje zeg.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Wel mooi dat je vriendin nog in Paniek raakt. Ik ben al eens wakker geworden onder een pinautomaat en mijn vrienden hadden niet eens aan me gedacht. Gelukkig moest er nog iemand pinnen voor de taxi
We moeten toch wat te vertellen hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:38 schreef Sok41 het volgende:
Terug van pauze, wat een verhalen hier...
ik ken dat flimpje over dat bubbelbad gelukkig niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:43 schreef Sok41 het volgende:
Onzinnige dingen in bubbelbaden ?
quote:
Duitsersquote:
ik niet eigenlijk, vooral door gebrek aan materiaal om te vingeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh wat dan, doe jij nooit zulke dingen in bubbelbadden?
Ik post 45 min geleden iets en niemand neemt de moeite om iets te zeggen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh wat dan, doe jij nooit zulke dingen in bubbelbadden?
Ja want je meent het niet!quote:
quote:
Gast het is 1300 uurquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes![]()
Goed bezig op de vroege ochtend!
quote:
Dank jequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes![]()
Goed bezig op de vroege ochtend!
Hij doelt dus op mijn post waar niemand op reageert!quote:
Dat postte je waarschijnlijk toen wij het over, zon, zee, strand en dames hadden. Dan valt het ook niet op Loesjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hij doelt dus op mijn post waar niemand op reageert!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat postte je waarschijnlijk toen wij het over, zon, zee, strand en dames hadden. Dan valt het ook niet op Loesje.
Jawel hoor, ik reageerde toch ook?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat postte je waarschijnlijk toen wij het over, zon, zee, strand en dames hadden. Dan valt het ook niet op Loesje.
Ik zal het onthouden!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zo formuleer je het wel in de zojuist geplaatste post meis.quote:
Gelukkigquote:
Jajaja, als jullie zeggen: vrouwenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo formuleer je het wel in de zojuist geplaatste post meis.
Ja, ik vanavond lekker uit eten enzo en morgen weer uit eten en daarna aan de zuipquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mensen hier wilde plannen voor het weekend?
Maar ik zeg het er altijd achteraan!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jajaja, als jullie zeggen: vrouwendan doel je ook heus niet op alle vrouwen!
M'n baas belde dat ik vanavond niet hoef te werken ineens, dusja ik wil nu wilde plannen !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gelukkig
Mensen hier wilde plannen voor het weekend?
Uhuh, vast!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar ik zeg het er altijd achteraan!
Nee me moeder.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Uhuh, vast!![]()
Zo'n uitzondering van, behalve alle vrouwen die neukbaar zijn zeker?
Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee me moeder. En als je me een "beetje" kent dan weet je dat ik respect voor dames heb.
Dan ben je wel gegroeid, de Hou/niet van vorig jaar wist wel van wanten !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee me moeder.
En als je me een "beetje" kent dan weet je dat ik respect voor dames heb.
Succes hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar ik ga.. moet straks naar de kapper!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:29 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dan ben je wel gegroeid, de Hou/niet van vorig jaar wist wel van wanten !
![]()
quote:
Dat filmpjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef Deansensitized het volgende:
Eindelijk zijn daar de beelden van een dansende en sjansende Houniet!
Enslaved, die mogen er van mij ook wel bij. Verder wil ik Nile wel weer eens live zien!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wâldrock!
Ik hoop op Enslaved. Life of Agony is geweldig. Slayer is tof, maar ik zie liever iets anders, ik heb Slayer al vrij vaak gezien.
Die heb ik 2 jaar geleden op Wâldrock gezien. Misschien lag het aan de (bijna) zonnesteek, maar ik vond het bagger. De cd die ik van ze heb vind ik wel aardig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Enslaved, die mogen er van mij ook wel bij. Verder wil ik Nile wel weer eens live zien!
Jammer dat ik er hier geen geluid bij hebquote:
Wat een stijve harkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef Deansensitized het volgende:
Oh ja, mijn fout, dat is nog maar twee jaar geleden. Wat was het toen warm! Verder vind ik Nile over het algemeen wel goed, maar dat optreden weet ik niet meer zo goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die heb ik 2 jaar geleden op Wâldrock gezien. Misschien lag het aan de (bijna) zonnesteek, maar ik vond het bagger. De cd die ik van ze heb vind ik wel aardig.
Enslaved vind ik geweldig. Enkele jaren terug ook live bezocht, ook dat was briljant.
Je hebt het echt naar je zin gehad hé. Mooi om te horen! Ik heb echt weer zin in school.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn periode full-time werken/stage zit er weer op. Volgende week woensdag en/of donderdag pas weer. Maandag weer naar InHolland, ik weet nog niet of ik er blij mee ga zijn. Maar er is wel een kans dat ik alsnog veel bij het stagebedrijf kom, ook naast de 8 uur dat ik blijf werken, misschien kan ik mijn projectopdracht daar doen.
Vraag me af wat ze daar draaienquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:59 schreef eer-ik het volgende:
Geloof mij ,dat geluid doet niet veel goed hoor
Het bedrijf is inderdaad leuk, goede sfeer en leuke mensen. En doordat ze aan het fuseren zijn is er veel werk, ook veel werk waar ik van kan leren, dus het is daardoor erg geschikt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt het echt naar je zin gehad hé. Mooi om te horen! Ik heb echt weer zin in school.
Ja, 2 jaar geleden was het goed heet. En ik zat al sinds donderdagmiddag te zuipen, dat werd zaterdagmiddag even te veel helaas.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh ja, mijn fout, dat is nog maar twee jaar geleden. Wat was het toen warm! Verder vind ik Nile over het algemeen wel goed, maar dat optreden weet ik niet meer zo goed.![]()
Slayer is inderdaad wel vaak gezien Angel, maar het is tegelijk ook een heel vette afsluiter voor Waldrock. Denk dat weinig andere bands zo tot de verbeelding spreken!
Mooi dat het zo gaat, ik voel me hier nu ook al wat beter thuiis maar het is mij nog allemaal wat te stijf.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het bedrijf is inderdaad leuk, goede sfeer en leuke mensen. En doordat ze aan het fuseren zijn is er veel werk, ook veel werk waar ik van kan leren, dus het is daardoor erg geschikt.
Ik heb op zich ook wel weer zin in school, ik ben ook benieuwd wie er nog over zijn en bij wie ik in de klas kom.
Motorhead en WT vond ik beide echt niks. Iron Maiden in 2003, dat was natuurlijk een geweldige afsluiter!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, 2 jaar geleden was het goed heet. En ik zat al sinds donderdagmiddag te zuipen, dat werd zaterdagmiddag even te veel helaas.
Slayer is inderdaad een toffe afsluiter. Beter dan WT vorig jaar of Motorhead 2 jaar terug.
Dat had ik waarschijnlijk ook gehad als ik, zoals de meeste medestudenten, bij een accountant/bank/verzekeraar terecht was gekomen. Nu zit ik in de zorg, lekker informeel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mooi dat het zo gaat, ik voel me hier nu ook al wat beter thuiis maar het is mij nog allemaal wat te stijf.
Iron Maiden vind ik niks en wat die andere 2 betreft ben ik het helemaal met je eens.quote:Motorhead en WT vond ik beide echt niks. Iron Maiden in 2003, dat was natuurlijk een geweldige afsluiter!
Is waar, ik zou eerst naar een productielocatie ook lekker informeel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat had ik waarschijnlijk ook gehad als ik, zoals de meeste medestudenten, bij een accountant/bank/verzekeraar terecht was gekomen. Nu zit ik in de zorg, lekker informeel.
Ik vond Iron Maiden live toch best wel vetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Iron Maiden vind ik niks en wat die andere 2 betreft ben ik het helemaal met je eens.
Moet je eens in KSC komen kijkenquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef Deansensitized het volgende:
ja maar ooit is wel lekker makkelijk, want heb geen idee wanneer dat wasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:22 schreef eer-ik het volgende:
Ooit
Alsof het superlang geleden is
DIe nieuwe OP komt sowieso nog hoor, maar ik wil 'm even goed uitwerken
Haat haasten
2, max 3 weken geleden denk ik zoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar ooit is wel lekker makkelijk, want heb geen idee wanneer dat was
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook rond 17:00 ga en dan duik ik lekker om 18:00 het bed in voor een power nap!
In hoogtij dagen ging er 3-4 topics per dag door heenquote:
Heb het ook echt nodig, want heb daarna een feestje van een homo en dan moet je scherp blijven anders weet je het maar nooit !quote:
Nee, iddquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb het ook echt nodig, want heb daarna een feestje van een homo en dan moet je scherp blijven anders weet je het maar nooit !
En toen kwam de admin dreigen !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In hoogtij dagen ging er 3-4 topics per dag door heen
gewoon je kuisheid gordel aandoen, kan er niks gebeurenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb het ook echt nodig, want heb daarna een feestje van een homo en dan moet je scherp blijven anders weet je het maar nooit !
Wat denk jij dan, als die vent echt plannen heeft kan ik maar beter wat verdooft zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, idd
voordat je het weet....
Ga je wel zuipen dan?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef eer-ik het volgende:
Iemand nog plan voor absurd topic?
Ik maak wel aan
ik denk dat ze een verborgen agenda hebben en dan met name op het gebied van je sterretjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, als die vent echt plannen heeft kan ik maar beter wat verdooft zijn.![]()
Vind het wel leuk dat hij me uitgenodigt heeft, hij is oud lid van een vereniging waar ik net bij zit en ik ben echt de enige die nog niet 3 + jaar lid is die uitgenodigt is !
Dat lijkt me trouwens best wel mooi spul, een jongen waar ik vrij veel mee omging die zit daar aan. Dat ziet er best lache uitquote:
Die opmerking was te verwachten !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:38 schreef HansU het volgende:
[..]
ik denk dat ze een verborgen agenda hebben en dan met name op het gebied van je sterretje
Een meisje dat zich laat vingeren door haar vriend in het bubbelbad in Center Parcs de Eemhofquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik maak wel aan
Dean zoekt vrouwquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik maak wel aan
De Eemhof is wel ftw.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een meisje dat zich laat vingeren door haar vriend in het bubbelbad in Center Parcs de Eemhof
deze wel, want ze vonden het een beetje te gek worden..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
admins moet je niet zo serieus nemen
Ja, want ik zat er naast..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De Eemhof is wel ftw.
Jij hebt daardoor slechte ervaring met bubbelbad?
Whehe, dat is wel lame jaquote:
Kwam er een admin zeiken echt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
deze wel, want ze vonden het een beetje te gek worden..
Ze kon er mee door. Ik keek nog wel even om mee heen om te kijken of er nog ergens een verborgen camera stond..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Was het wat een lekker wijf trouwens?
Ik heb nog nooit een vrouw in het bubbelbad gevingert!
En daarna begon je jezelf te bevredigen ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze kon er mee door. Ik keek nog wel even om mee heen om te kijken of er nog ergens een verborgen camera stond..
uiteraardquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:47 schreef Sok41 het volgende:
[..]
En daarna begon je jezelf te bevredigen ?
Nee, modje Crossoverquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel lame ja
[..]
Kwam er een admin zeiken echt?
Nee, werd er nou niet echt opgewonden van en ik denk dat de andere mensen die in het bubbelbad zaten het niet zo konden waarderen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:47 schreef Sok41 het volgende:
[..]
En daarna begon je jezelf te bevredigen ?
Dat zou het zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:51 schreef Sok41 het volgende:
Ze waren jaloers op de gezellige boel die we hier hadden !
My cup 'o teaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Sok41 het volgende:
Komt euhm... Lies? of iets in die richting nog wel eens hier ? De eeuwige discussies over spelling altijd met haar, was ook wel geinig.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, hier nooit meer gezien...
Tsja wie mist me niet. (Ego centrisch moment, vraag niet om commentaar ! Gun me dit momentje ! )quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ze mist je Sok, neem ik aan.
Verdamnt alles in mijn ooghoeken licht blauw op! Nog maar even verder...
Denk het niet hoor!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:15 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Tsja wie mist me niet. (Ego centrisch moment, vraag niet om commentaar ! Gun me dit momentje ! )
Maarrem, vanavond lekker scoren lads !
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:27 schreef Sok41 het volgende:
Pijnlijk momentje.
Gelukkig is Miss er nog op om onze spelling te controlerenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Sok41 het volgende:
Komt euhm... Lies? of iets in die richting nog wel eens hier ? De eeuwige discussies over spelling altijd met haar, was ook wel geinig.
Een ingeving deed me zeggen dat het "Lienelien" was. Errr... Miss ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig is Miss er nog op om onze spelling te controleren
Miss_Scofield misschien? die deed Pabo ofzo, dan hoor je wel enigzins een fatsoenlijk niveau van taalbeheersing hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Een ingeving deed me zeggen dat het "Lienelien" was. Errr... Miss ?
Lienelien was het inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Een ingeving deed me zeggen dat het "Lienelien" was. Errr... Miss ?
zo actief was ze ook niet echt. Moest gewoon voor de klas staan, dus dan kan je niet zoveel postenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:47 schreef Sok41 het volgende:
Scofield, die was ik alweer even vergeten. Al kwam ze wel net toen ik bijna klaar was met stage dus ik heb een goed excuus.
Is jouw naam op 1 of andere manier veranderd ofzo ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:01 schreef HansU het volgende:
[..]
zo actief was ze ook niet echt. Moest gewoon voor de klas staan, dus dan kan je niet zoveel posten
Spannend, heb je je baan ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:11 schreef eer-ik het volgende:
Ik werd net gebeld.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:11 schreef eer-ik het volgende:
Ik werd net gebeld.
neinquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Is jouw naam op 1 of andere manier veranderd ofzo ?
Ik heb nog nooit stage gelopen manquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef Sok41 het volgende:
Gefeliciteerd !!
Maar je loopt dan dus geen stage meer, dus helaas moet je vriendelijk verzoeken deze topic te verlaten !
haha
ik dacht dat jij om 17 split ging?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Zal zo naar huissjezus lange dagen dit!
Gefeliciteerdquote:
Ren voor mij ook gelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:56 schreef PieterBas het volgende:
Morgenmiddag door de modder rennen voor het goede doel. Ik had beloofd om dit jaar weer eens mee te doen. Morgenavond eens kijken wat ik ga doen
Een heleboel, onder andere het Ronald McDonaldhuis.. Ik krijg meteen terug in de El Maco, maar die hadden ze alleen in Zwedenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ren voor mij ook gelijkVoor welk goed doel btw?
Daar ging toen een topic per uur door heenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:10 schreef Goover het volgende:
Toen ik in Duitsland zat, toen ging het pas hard. Tot we een paar waarschuwingen kregen...
Natuurlijk ging het nog veel harder in 'De stagiars', want zij moesten sluiten toen
Ik ook, kroeg was gezellig. Weltrustenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:52 schreef Deansensitized het volgende:
Weekend? Morgen eerst nog een hele dag werken
El Macho!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een heleboel, onder andere het Ronald McDonaldhuis.. Ik krijg meteen terug in de El Maco, maar die hadden ze alleen in Zweden
dan hou ik je vanaf nu tot 1 wel even gezelschap...! het hele gebouw waar ik in woon had gister feest behalve ik...! ik moest natuurlijk weer een tentamen maken op zaterdag...!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk, op Zaterdag stage(Wel tot 1 uur en elke Dinsdag vrij)
Als ze dan maar niet zeggen, dat het een Mexicaanse hamburger is met een vleugje Nederlandse traditie..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 07:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
El Macho!El Nacho!
![]()
Die burgers krijgen jullie in Nederland ook wel over 4 - 5 maand!
Succes, of kan ik beter zeggen lycka tillquote:Op zaterdag 2 februari 2008 07:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga trouwens zo maar naar de universiteit om een tentamen te maken
ik zie ze het zo doen!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet zeggen, dat het een Mexicaanse hamburger is met een vleugje Nederlandse traditie..
Ik had 3 uur voor het tentamen... na 15 minuten had ik alles ingevuld en moest ik nog 25 minuten wachten voordat ik het lokaal verlaten mocht...!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Succes, of kan ik beter zeggen lycka till
Laat maar.. ik zag je berichtje al staan![]()
Dat heb ik daar ook wel eens gehad.. 25 minuten doelloos naar het bord kijken, aangezien ik vooraan moest zittenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie ze het zo doen!Gelukkig heb ik ze beide gehad en moet ik toch zeggen dat ze best wel
zijn!
[..]
Ik had 3 uur voor het tentamen... na 15 minuten had ik alles ingevuld en moest ik nog 25 minuten wachten voordat ik het lokaal verlaten mocht...!
echt te kansloos voor worden vind ik dat soort dingen, vorige week zaterdag had ik een tentamen van 6 uur...!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heb ik daar ook wel eens gehad.. 25 minuten doelloos naar het bord kijken, aangezien ik vooraan moest zitten
Ik had dat ook vaak tijdens mijn tentamens op de mavo, dan mocht je het laatste kwartier er niet meer uit.. Was je klaar en er was nog 14.59 te gaan.. mocht je lekker blijven zitten, terwijl de rest lekker pauze vierdequote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt te kansloos voor worden vind ik dat soort dingen, vorige week zaterdag had ik een tentamen van 6 uur...!wie gaat nou zolang aan een tentamen zitten...!
wat ben ik toch blij dat ik niet in Nederland woon...!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:54 schreef Trigalti het volgende:
Oh man... Carnaval is gewoon geniaal!
klote regels tijdens tentamens!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had dat ook vaak tijdens mijn tentamens op de mavo, dan mocht je het laatste kwartier er niet meer uit.. Was je klaar en er was nog 14.59 te gaan.. mocht je lekker blijven zitten, terwijl de rest lekker pauze vierde
Ik miste ook de examinator van inholland. Die selecteren alles tussen de 80 en de schijndood, voor een gratis bakje koffie..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klote regels tijdens tentamens!
Want??quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ben ik toch blij dat ik niet in Nederland woon...!
carnavalquote:
tenks mên!!! was een kleine moeite!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:14 schreef MichielPH het volgende:
Whoptalihee! Na een half jaar wachten heb ik eindelijk het cijfer van m'n kutstage binnen! Een dikke, vette, prachtig ronde 6!
Kutbegeileder, coördinator en idereen die me gesteund heeft: bedankt!
Ik woon in het noorden, dus heb er ook niet echt last van. Ik ben trouwens gister niet het centrum in geweest, maar heb een verjaardag gehad bij een kennisquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ben ik toch blij dat ik niet in Nederland woon...!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemiddag
Ik heb net een mok gekocht om mee te nemen naar stage dus ik kan beginnen
show it to us!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemiddag
Ik heb net een mok gekocht om mee te nemen naar stage dus ik kan beginnen
Wel erg opvallendquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou hij is gewoon rood met gele stipjes
maar of je daar dan zo blij mee moet zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan weet iedereen dat die van mij is!
Ik heb een Ferrari mok staanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan weet iedereen dat die van mij is! [afbeelding]
Niks mis met de Ikea hoor.quote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:51 schreef Houniet het volgende:
weeekend!!!!!!!!!!!!!111
morgen jarig [ afbeelding ]
alvast gefeliciteerd, als je morgen haalt (aan je poppetje met piece te zien)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:51 schreef Houniet het volgende:
weeekend!!!!!!!!!!!!!111
Hier ook, stoelen, voetenbankjes, bureau, cd-rekken. Prima spul.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niks mis met de Ikea hoor.. Praktisch alle meubelen in mijn slaapkamer komen van de Ikea..
ooooooooooooooooooooooooohhhh, dan heb ik nog iets meer dan 5 jaarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
Alle grote helden sterven op/voor hun 27e toch? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:34 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik ook binnenkort mijn eigen mok ga kopen.. Mits de afrit Ikea Delft open is
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:51 schreef Houniet het volgende:
weeekend!!!!!!!!!!!!!111
Wanneer? Vind Peter toch stiekem wel een hele slimme zakenmanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:12 schreef Etcetera het volgende:
alvast gefeliciteerd Houniet [afbeelding]
Peter R. de Vries komt in Oprah. waar gaat het heen met de wereld [afbeelding]
Doeg!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar ik ga der zo vandoor! Veel plezier vanavond iedereen!
Tot morgen [afbeelding]
Peter R. de Vries naar Oprahquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wanneer? Vind Peter toch stiekem wel een hele slimme zakenman
Maar het was dan ook een grote Amerikaanse zaak opzich wel...
atjooow!! bis morgenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar ik ga der zo vandoor! Veel plezier vanavond iedereen!
Tot morgen
Peter R. is coolquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Peter R. de Vries naar Oprah
ik vind het een ontzettend zak [afbeelding]
kidding rightquote:
De talkshow Ellen is veel leukerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het een lul, maar ik hoef gelukkig niet naar zijn programma, noch naar Oprah te kijken. Oprah vind ik ook kut.
Hoewel, de Amerikanen mogen wel eens wat aan hun topografie doen.. Zag gisteren op stukje van Fox News, waar ze dachten dat Holland een land binnen Nederland was.quote:That hits like a boobie on a drum
WTF!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:28 schreef PieterBas het volgende:
Hoewel, de Amerikanen mogen wel eens wat aan hun topografie doen.. Zag gisteren op stukje van Fox News, waar ze dachten dat Holland een land binnen Nederland was.
Nu weet ik dat een aantal mensen zich beledigd voelen als ze met Hollander wordt aangesproken, maar Fox News heeft sowieso geen hoge pet van Nederland Holland.quote:
wat een geniale samenvattingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef PieterBas het volgende:
Die denken dat wij drugsrokende hoerenlopers zijn die als het even medisch niet zo voor de wind gaat als getrouwde homo je meteen maar euthanasie kan plegen. .
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef PieterBas het volgende:
Die denken dat wij drugsrokende hoerenlopers zijn die als het even medisch niet zo voor de wind gaat als getrouwde homo je meteen maar euthanasie kan plegen. .
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
En wat hoor ik nu? Staat SC Heerenveen al met 7-0 voor??[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het Alves - bye bye zwaai zwaai - effect [afbeelding]
Niet goed voor mijn FOK!voetbalmanager.. Heb de keeper van Vitesse [afbeelding]
Hier alleen de kast en een klein kastje! Mijn bureau kent zijn gelijke niet bij de ikea.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier ook, stoelen, voetenbankjes, bureau, cd-rekken. Prima spul.
De Engelsen waarmee ik veel omging, noemde het voor de grap The Dutchland, alleen werd het constant The Dutchlandquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:43 schreef Thrilled het volgende:
Ik kan het die amerikanen niet zo kwalijk nemen eigenlijk.. we zijn een miniscuul landje en we hebben meerdere definities voor ons land en onze taal.. Netherlands, Holland, Dutch.. kan me voorstellen dat ze het niet zo snappen
Gefeliciteerdquote:
hoeft ook nietquote:Op zondag 3 februari 2008 00:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga hier niet nog een keer reageren op zijn verjaardag, we moeten het ook niet overdrijven natuurlijk:P
sterf met je spam in dit topic!quote:
Jij komt vrolijk over! Waarom loop je in hemelsnaam in je onderbroek in de sneeuw?quote:Op zondag 3 februari 2008 04:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sterf met je spam in dit topic!
Kut goverdomme klote! morgen een fucking kater...! en ik zal morgen even een foto posten... van mij en 6 anderen in de sneeuw in onze onderbroek...!
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks Luctor! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb me toch een kater, je zou d'r bijna bang vna worden.
thnx Deanquote:Op zondag 3 februari 2008 13:35 schreef Deansensitized het volgende:
Van harte gefeliciteerd Luctor![ afbeelding ]
Om 15:10 uur word ik 23 jaarquote:Op zondag 3 februari 2008 13:43 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe oud zijn de heren geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |