Briljante bezigheden vind ik dat idd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met z'n alle. BBQ mee en wat pils! Beetje voetballen en ouwehoeren met de andere aanwezigheden
. Zwemmen, bruin worden en dames kijken
.
Ik ook, drie sessies per week. Ik keer per week hardlopen en een keer per week zwemmen. Ook voetbal ik nog een keer per weekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Sok41 het volgende:
Hahaha ik doe ook weer elke avond netjes mn buikspieroefeningen
Ik smeer me ook nooit in.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegen, ook smeer ik me nooit in
Yep, ik doe ook aan hardlopen voordat ik naar m'n werk ga. En 2 x per week pak ik de zonnebank en daarna duik ik het zwembad in(zelfde complexquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook, drie sessies per week. Ik keer per week hardlopen en een keer per week zwemmen. Ook voetbal ik nog een keer per week.
Zonnebanken doe ik niet aan.
Als je nou ook niet aan buikspier oefeningen doet en een buikje hebt dan kunnen we samen bierdrinkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik smeer me ook nooit in.
Zonnebanken doe k ook niet aan.
*loopt ook hard 3 keer in de week.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Yep, ik doe ook aan hardlopen voordat ik naar m'n werk ga. En 2 x per week pak ik de zonnebank en daarna duik ik het zwembad in(zelfde complex) Wel op baantjes te zwemmen, niet voor plezier echt
@ buikjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je nou ook niet aan buikspier oefeningen doet en een buikje hebt dan kunnen we samen bierdrinken
Haha, jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:Bierdrinken moet snel zo te horen Eer-ik.
@ Dean, jij bent zo iemand die zich schaamt voor zijn lichaam en daarom altijd zijn shirt aan houdt?
Anders kan ik me van het zomer niet bij je vertonenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ja
Effe wat pens eraan werken weer
Zwemmen doe ik ook niet voor de lol. Puur voor een goede beweging en opzeker ook voor de conditiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Yep, ik doe ook aan hardlopen voordat ik naar m'n werk ga. En 2 x per week pak ik de zonnebank en daarna duik ik het zwembad in(zelfde complex) Wel op baantjes te zwemmen, niet voor plezier echt
Kaheem fietst niet eensquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
De enige lichaamsbeweging die ik krijg is op de fiets en in bed. Ik ben een lamtak.
Ik loop overigens wel gewoon in blote buik rond hoor, vooral nu is ie niet zo erg meer als eerst.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Anders kan ik me van het zomer niet bij je vertonenPff ik moet echt nog even bezig!
Zwemmen ftwquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zwemmen doe ik ook niet voor de lol. Puur voor een goede beweging en opzeker ook voor de conditie.
Niets leuker dan fietsen met een pimp ass racefiets/mountainbikequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaheem fietst niet eensLoop wel vrij veel de laatste tijd! Wil trouwens voor de zomer een racefiets kopen~!
Autorijden >>> fietsenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets leuker dan fietsen met een pimp ass racefiets/mountainbike
Naakt is alles beter inderdaad! Behalve de winter dan!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik loop overigens wel gewoon in blote buik rond hoor, vooral nu is ie niet zo erg meer als eerst.
Toen liep ik ook gewoon zonder shirt.
shirtloos ftw.
Met je eigen /gehuurde pimp ass mountainbike door de Belgische Ardennen crossen isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets leuker dan fietsen met een pimp ass racefiets/mountainbike
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef PieterBas het volgende:
Zwembad en jacuzzi ftw
Al heb ik na Center Parcs toch een lichte fobie voor jacuzzi en bubbelbaden gekregen
Ja, als je dan hier helemaal actief heppydepeppy gaat doen, kun je zo'n post natuurlijk niet maken, eer-ik. In de zomer door de stad kroezen op je 18speed... ja joh, heerlijk.quote:
gatverdammequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik moest spontaan denken aan dat filmpje van die chick die een scheet laat in een jacuzzi, wat effe niet goed gaat
Ja, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, als je dan hier helemaal actief heppydepeppy gaat doen, kun je zo'n post natuurlijk niet maken, eer-ik. In de zomer door de stad kroezen op je 18speed... ja joh, heerlijk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik moest spontaan denken aan dat filmpje van die chick die een scheet laat in een jacuzzi, wat effe niet goed gaat
Als ik echt brak ben kom ik mijn bed echt niet uit! Dan kan ik al helemaal niet veel met de computer!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ik trouwens melden dat ik nog nooit zo kenker brak ben geweest als vandaag? Wat een avond gisteren man.
Yo, ik ben al op mijn HLO geweest, ben al naar de winkel geweest, heb er al bijne een hele dag opzitten joh. Ik ben de fucking vleeschgeworden definitie van man.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:10 schreef Houniet het volgende:
Eigen schuld [ afbeelding ]. 'sAvonds een man, 's morgens een man.
Dat filmpje is nasty...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
Ja, in mijn geval werd ik wakker in een vreemd bed, dan sta je wat eerder op dan je zou doen als in je eigen bed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ik echt brak ben kom ik mijn bed echt niet uit! Dan kan ik al helemaal niet veel met de computer!
Erg flauwe humor, maar een hele grappige filmquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:12 schreef Houniet het volgende:
Ik heb hier Superbad liggen, nog niet gezien.
MacLovin!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Erg flauwe humor, maar een hele grappige film
Leuk meisje?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, in mijn geval werd ik wakker in een vreemd bed, dan sta je wat eerder op dan je zou doen als in je eigen bed.
Ja precies, eerste 3 seconden dat je wakker bent pure paniek omdat het er allemaal vreemd uitziet. Maar inderdaad een leuk meisje, mijn vriendin. Ze was dronken, het was haar feestje. Ze hield het samen met nog twee vriendinnen van haar. Eentje was na het spelen van een paar rondjes kingscuppen (drankspelletje) verdwenen, blijkt ze bijna 2 uur op een plee gezeten heeft, mijn vriendin weer in de stres omdat ze er niet van af kwam. Pff... wat een einde van een drankrijk feestje zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Leuk meisje?![]()
Ik heb daar altijd een hekel aan als ik ergens vreemd wakker wordt, dan moet je alles weer bedenken enzo!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Dean, jij bent zo iemand die zich schaamt voor zijn lichaam en daarom altijd zijn shirt aan houdt?
Okéquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Erg flauwe humor, maar een hele grappige film
klinkt niet echt leuk, moest je de deur al in beuken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies, eerste 3 seconden dat je wakker bent pure paniek omdat het er allemaal vreemd uitziet. Maar inderdaad een leuk meisje, mijn vriendin. Ze was dronken, het was haar feestje. Ze hield het samen met nog twee vriendinnen van haar. Eentje was na het spelen van een paar rondjes kingscuppen (drankspelletje) verdwenen, blijkt ze bijna 2 uur op een plee gezeten heeft, mijn vriendin weer in de stres omdat ze er niet van af kwam. Pff... wat een einde van een drankrijk feestje zeg.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Wel mooi dat je vriendin nog in Paniek raakt. Ik ben al eens wakker geworden onder een pinautomaat en mijn vrienden hadden niet eens aan me gedacht. Gelukkig moest er nog iemand pinnen voor de taxi
We moeten toch wat te vertellen hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:38 schreef Sok41 het volgende:
Terug van pauze, wat een verhalen hier...
ik ken dat flimpje over dat bubbelbad gelukkig niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:43 schreef Sok41 het volgende:
Onzinnige dingen in bubbelbaden ?
quote:
Duitsersquote:
ik niet eigenlijk, vooral door gebrek aan materiaal om te vingeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh wat dan, doe jij nooit zulke dingen in bubbelbadden?
Ik post 45 min geleden iets en niemand neemt de moeite om iets te zeggen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh wat dan, doe jij nooit zulke dingen in bubbelbadden?
Ja want je meent het niet!quote:
quote:
Gast het is 1300 uurquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes![]()
Goed bezig op de vroege ochtend!
quote:
Dank jequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes![]()
Goed bezig op de vroege ochtend!
Hij doelt dus op mijn post waar niemand op reageert!quote:
Dat postte je waarschijnlijk toen wij het over, zon, zee, strand en dames hadden. Dan valt het ook niet op Loesjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hij doelt dus op mijn post waar niemand op reageert!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat postte je waarschijnlijk toen wij het over, zon, zee, strand en dames hadden. Dan valt het ook niet op Loesje.
Jawel hoor, ik reageerde toch ook?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat postte je waarschijnlijk toen wij het over, zon, zee, strand en dames hadden. Dan valt het ook niet op Loesje.
Ik zal het onthouden!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zo formuleer je het wel in de zojuist geplaatste post meis.quote:
Gelukkigquote:
Jajaja, als jullie zeggen: vrouwenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo formuleer je het wel in de zojuist geplaatste post meis.
Ja, ik vanavond lekker uit eten enzo en morgen weer uit eten en daarna aan de zuipquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mensen hier wilde plannen voor het weekend?
Maar ik zeg het er altijd achteraan!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jajaja, als jullie zeggen: vrouwendan doel je ook heus niet op alle vrouwen!
M'n baas belde dat ik vanavond niet hoef te werken ineens, dusja ik wil nu wilde plannen !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gelukkig
Mensen hier wilde plannen voor het weekend?
Uhuh, vast!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar ik zeg het er altijd achteraan!
Nee me moeder.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Uhuh, vast!![]()
Zo'n uitzondering van, behalve alle vrouwen die neukbaar zijn zeker?
Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee me moeder. En als je me een "beetje" kent dan weet je dat ik respect voor dames heb.
Dan ben je wel gegroeid, de Hou/niet van vorig jaar wist wel van wanten !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee me moeder.
En als je me een "beetje" kent dan weet je dat ik respect voor dames heb.
Succes hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar ik ga.. moet straks naar de kapper!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:29 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dan ben je wel gegroeid, de Hou/niet van vorig jaar wist wel van wanten !
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |