Ik dacht dat je bedoelde dat er zonder lijk sowieso nooit een veroordeling wegens moord kon zijn. En dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 05:18 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
In die zaak hadden ze eerst een bewijs nodig dat 't moord was en geen ongeluk of doodslag.
Lichtelijk offtopic misschien, maar ik wil er maar mee zeggen dat het vinden van Natalee's lijk volgens mij niet absoluut noodzakelijk is om tot een eventuele veroordeling wegens moord, danwel doodslag te komen, mochten daar wel andere aanwijzingen voor zijn.quote:Op 7 oktober wees het hof een verrassend arrest. Het hof veroordeelde Paul niet voor doodslag, maar ... voor MOORD.
Het hof was ervan overtuigd dat Paul zijn vrouw met voorbedachten rade om het leven had gebracht. De straf viel dan ook hoger uit dan voor de rechtbank. Geen twaalf jaar, maar zestien jaar. De advocaat van Paul, de Amsterdamse strafpleiter mr. M. Veldman, ging daarop in cassatie bij de Hoge Raad. In maart 2006 werd het vonnis echter bekrachtigd en daarmee werd Pauls veroordeling onherroepelijk.
http://www.peterrdevries.nl/
Hij is idd vrij zeker van zijn zaak , de uitzending zal nadien ook wel met Engelse ondertiteling op die site komen denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 04:40 schreef Jane het volgende:
Btw, is de nieuwe internationale website van Peter R. hier al aan de orde geweest? www.peterrdevries.com ? Daar heeft hij ook geen gras over laten groeien!Lijkt ook allemaal vrij snel in elkaar gezet. Zo zijn ze het woordje 'terug' vergeten te vertalen en zijn ze er ook nog niet helemaal uit of hij gewoon 'de Vries' wil blijven heten of gelijk maar all the way internationaal gaat met het coole 'DeVries'.
Dat is juist niet off-topic omdat die Natalie nooit ergens teruggevonden is, door de haaien opgevreten vernietigt elk bewijsmaterial.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 05:28 schreef Jane het volgende:
Lichtelijk offtopic misschien, maar ik wil er maar mee zeggen dat het vinden van Natalee's lijk volgens mij niet absoluut noodzakelijk is om tot een eventuele veroordeling wegens moord, danwel doodslag te komen, mochten daar wel andere aanwijzingen voor zijn.
Daar heb je gelijk in,hoewel dat erg zeldzaam is.Die Peter heeft dat ook wel door hoe deze zaak goed is voor zijn media exposure. Die komt met boel suggestie en een mager bewijs, zou me verbazen als ie iets meer boven water heeft weten krijgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:30 schreef NorthernStar het volgende:
Zonder lijk wordt het een stuk moeilijker om aan te tonen dat iemand werkelijk dood is. Als dat niet bewezen kan worden kan bijvoorbeeld ook een moord niet bewezen worden. Zolang er immers twijfels zijn over of iemand wel of niet dood is kun je niemand veroordelen voor moord.
Maar veroordelingen zonder dat het lijk ooit gevonden is komen idd wel voor.
de Tatoo Party Boat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
De zee in aruba eerst lange tijd ondiep.
Na een meter of 50 gaat eht diep naar beneden, en dan is het daar al dikke 10 meter diep.
Dus denk niet dat ze in zee in gedumpt, tenzij Joran duikapparatuur voorhanden heeft gehad, om nathalie met betonblokken heeft kunnen laten afzinken 50 meter uit de kust
En diep water.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:49 schreef renegade808 het volgende:
[..]
de Tatoo Party Boat.
Sleutel in deze zaak.
Waar issie gebleven de kritische blik en doorheenprik modus.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet het allemaal maar zien.
Ok wie zijn die Daniel en Kelly?quote:
Ik ken ze niet. Post alleen maar een linkje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ok wie zijn die Daniel en Kelly?
I am writing this letter to put an end to all of the speculation of what happened to Natalee Holloway. My name is Kelly Castillo. This letter is from myself and Daniel Young; we work together and are put in a category of being a "medium". We are able to communicate with people that have passed away, and we help bring comfort or messages to people still living with the help from our Indian spirit guides. We take what we do very serious because we are dealing with peoples lives. This letter is not about us; it is for the truth to come out about what happened to Natalee Holloway, and to clear a wonderful family's ruined reputation since they have been under attack and used as a scape goat to hide the real truth in other homes.
Nou laten we Char en Jomanda dan ook maar om hun mening vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |