Zou niet de 1e keer zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:09 schreef Brammetje het volgende:
Dus jij denkt dat Peter al deze heisa maakt om niks?
idd, hij had ook de moord op JFK "opgelost"quote:
Als ie iets te melden heeft staat het vast wel in de krant.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:35 schreef NED het volgende:
[..]
[knip]
Anyway, ik ben best benieuwd naar wat ie allemaal laat zien zondag en ik hoop dat iemand het opneemt, want ik ben niet in de gelegenheid om te kijken
Dat snap ik ook wel, maar ik vind zo een reportage altijd leuk om te zien (hoewel het hier natuurlijk niet over een leuk onderwerp gaat).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als ie iets te melden heeft staat het vast wel in de krant.
Tja. Dat is kortom tegenwoordig wel het probleem van Nederland in een notedop. Men kijkt het liever. Voor de eigen beeldvorming.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:42 schreef NED het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik vind zo een reportage altijd leuk om te zien (hoewel het hier natuurlijk niet over een leuk onderwerp gaat).
Ik kijk het liever dan dat ik het lees zegmaar. Voor mn eigen beeldvorming ofzo
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:23 schreef PDOA het volgende:
Peter was geemotioneerd omdat Beth de reiskosten op hem gaat verhalen.
En het moet weer twee uur (onderbroken door reclame) duren, hoezo uitmelken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:42 schreef NED het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar ik vind zo een reportage altijd leuk om te zien (hoewel het hier natuurlijk niet over een leuk onderwerp gaat).
Ik kijk het liever dan dat ik het lees zegmaar. Voor mn eigen beeldvorming ofzo
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
En het moet weer twee uur (onderbroken door reclame) duren, hoezo uitmelken?
Oh, heeft de NOS of RTL Peter R. snel gekocht?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:26 schreef RoodWitBlauw het volgende:
sbs6 zou er veel langer over doen en ook eens shownieuws hart van aruba nederlanddoorheengooien
Een kleine doorbraak met wat vaag verkregen materiaal zal 't wel worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, heeft de NOS of RTL Peter R. snel gekocht?
Ja nu wordt 't ineens duidelijk allemaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:36 schreef Phuturistixxx het volgende:
Joran moet het haast wel gedaan hebben. Al maanden was ie bezig met deze actie, dus waarom zou hij anders zo fel geweest zijn tegen Joran in P&W?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:36 schreef Phuturistixxx het volgende:
Joran moet het haast wel gedaan hebben. Al maanden was de Vries bezig met deze actie, dus waarom zou hij anders zo fel geweest zijn tegen Joran in P&W?
wat als hij het niet is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:42 schreef Netstorm het volgende:
Joran van der sloot.. moordenaar?
En dat terwijl hij een boek over de zaak heeft geschreven?
krijg best wel kippenvel bij het idee.. wat een vies naar mannetje
de 1 zijn dood, is de ander zijn brood
Het blonde mutsje zelf misschien?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:58 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
wat als hij het niet is?
who else?
Ik haat polls.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:13 schreef RoodWitBlauw het volgende:
heb je al gereageerd opde poll?
[POLL] Wat denk jij over de zaak Holloway?
Misschien omdat Peter R al maandenlang een heksenjacht tegen JVDS is begonnen en alles doet om de jongen zwart te maken en als schuldige aan te wijzen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:36 schreef Phuturistixxx het volgende:
Joran moet het haast wel gedaan hebben. Al maanden was de Vries bezig met deze actie, dus waarom zou hij anders zo fel geweest zijn tegen Joran in P&W?
Er zal wat tijd nodig zijn de aanwijzingen te onderzoeken? En er zullen wel juridische haken en ogen aan zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien omdat Peter R al maandenlang een heksenjacht tegen JVDS is begonnen en alles doet om de jongen zwart te maken en als schuldige aan te wijzen?
Als Joran het echt gedaan heeft, zou ik het vreemd vinden dat hij nog niet is gearresteerd. Mag Peter R zoiets eisen omdat eerst zijn programma moet worden uitgezonden voordat er iemand word gearresteerd??? Lijkt me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |