Waarom zouden ze. Uit je POLL blijkt al dat je beter kan poepen dan spellen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:10 schreef RoodWitBlauw het volgende:
kan een modje mijn TT even corrigeren?
en er [POLL] voorzetten? of hoeft dat niet?
Sure, en een gratis schopje ONZquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:10 schreef RoodWitBlauw het volgende:
kan een modje mijn TT even corrigeren?
en er [POLL] voorzetten? of hoeft dat niet?
Is toch een normale poll?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:20 schreef MASD het volgende:
Net nog een slotje.TS riskeert zich op dun ijs. respect.
Hoewel diezelfde poll ook aanleiding geeft om te denken dat het poepen óók regelmatig misgaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:13 schreef OllieA het volgende:
Waarom zouden ze. Uit je POLL blijkt al dat je beter kan poepen dan spellen.
Vertel, beste broer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:27 schreef broer het volgende:
[..]
Hoewel diezelfde poll ook aanleiding geeft om te denken dat het poepen óók regelmatig misgaat.
Ts zal zelf ervaren hoe erg dit topic is als hij zelf vader is van een dochter...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:15 schreef Brammetje het volgende:
Wat is misselijkmakend topic.
Dit soort bagger gooi je maar in onzin!!
Moord vergelijken met....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:40 schreef RoodWitBlauw het volgende:
niks met humor te maken..
waarom mag men wel over de Formule 1 spuculeren en hierover niet.
net alsof je niet tegen een volslanke meid mag zeggen dat je valt op slanke meiden
hypocriet
Oh ze struikelde over een mega grote eeuwenoude zeeschildpad en viel toen in zee van een mega hoge rotsquote:
Nu je het zo uitlegt,quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:34 schreef broer het volgende:
"Aanleiding geeft om te denken dat", Ollie. Dat is een uitdrukking waarmee je aangeeft dat je een conclusie trekt die je officieel niet rechtstreeks mág trekken, maar die je zeer aannemelijk vindt.
En dat vond ik.
Ik ga zelf voor dood dood schuld. Dát of gewoon per ongeluk dood gegaan aan een OD of gevallen met haar hoofd op een steen of iets.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:45 schreef NED het volgende:
Wél denk ik dat die Joran er meer van weet dan hij tot nu toe verteld heeft
Even offtopic. Vind je het nou zelf vervelend dat je dood dood post ipv dood door, of denk je: ze snappen het wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:45 schreef NED het volgende:
[..]
Ik ga zelf voor dood dood schuld. Dát of gewoon per ongeluk dood gegaan aan een OD of gevallen met haar hoofd op een steen of iets.
Wél denk ik dat die Joran er meer van weet dan hij tot nu toe verteld heeft
Ik zie het nu pas, maar dat laatste dusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Even offtopic. Vind je het nou zelf vervelend dat je dood dood post ipv dood door, of denk je: ze snappen het wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |