abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56448782
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:

[..]

Niet per definitie. Als er een proces verbaal is waarin een bekentenis staat. Dan kun je die bekentenis later intrekken wat je wil, maar de rechter mag het nog steeds gebruiken als bewijsmiddel. Als dat niet zou zijn dan zouden verhoren behoorlijk wat in kracht inboeken, niet dan?
Ja, de rechter mag daar nog steeds waarde aan toekennen, maar zonder echt ander bewijs is het niet genoeg om iemand te veroordelen.
pi_56448789
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ach.
Laten we nou eerst maar eens afwachten wat Peter RRRRRRRRRR te vertellen heeft.
pi_56448813
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
al met al indireckt bewijs. getuigd van niets
Ik heb hier maar 1 woord voor: sick
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:44:09 #54
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56448833
[POLL} Waar is het lichaam van Natalie Holloway

Hier heb ik een poll gemaakt...

mensen met het goede antwoord ontvangen een pluim
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_56448876
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef thijsltc het volgende:
Ik twijfel een beetje aan Joran.
Peter r wil zijn naam niet noemen bij pauw en witteman. Terwijl hij bij de vorige uitzending met de hele familie vd sloot Joran wel stevig aan de kaak voelde en de schijn wekte dat hij haar vermoord had of zeker had laten verdwijnen.
Toen was zijn geheime camera onderzoek al lang aan de gang.
Dat kan ook een afleidingstrucje zijn van de Vries, iedereen laten denken dat hij Joran verdenkt en ondertussen een ander voor hem verdachte laten filmen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:48:19 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56448900
Voordat het zondag is weten we al alles.
Die moeder wordt nog wel geïnterviewd en die kan echt niet haar mond houden tot zondag.
pi_56448912
Tis wel 'n enorme sukkel als ie dat verhaal over Natalee zomaar heeft gedeeld met die vent op dat bandje. En tegen justitie etc. weet hij het zo goed te verbergen? Ik ben eerst wel benieuwd naar die verborgen camera, ik zie het óók nog wel gebeuren dat de Vries een enorme blunder begaat en dat het helemaal niet Joran is, op dat bandje. Die arubaan krijgt uiteraard een vette beloning

Maar goed, geen oordeel tot dan. Ben benieuwd!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:49:01 #58
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56448915
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:42 schreef Perecules het volgende:

[..]

Ja, de rechter mag daar nog steeds waarde aan toekennen, maar zonder echt ander bewijs is het niet genoeg om iemand te veroordelen.
Dat is waar. Alhoewel betrekkelijk weinig bewijs al voldoende kan zijn voor een veroordeling. Als ik Joran was zou ik de kleren die ik toen aanhad nog maar eens in de wasmachine stoppen en hopen dat niemand van de matties gaat praten.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:49:44 #59
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56448927
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:46 schreef maril het volgende:

[..]

Dat kan ook een afleidingstrucje zijn van de Vries, iedereen laten denken dat hij Joran verdenkt en ondertussen een ander voor hem verdachte laten filmen.

read the facts....

heel nederland heeft dat stuk van zijn site gelezen. Hij zegt gewoon niets erover, omdat dat geheim blijft tot zondag ( kijkcijfers.. omroep...--> geld?? )
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:51:32 #60
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56448959
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:48 schreef Taurus het volgende:
Tis wel 'n enorme sukkel als ie dat verhaal over Natalee zomaar heeft gedeeld met die vent op dat bandje. En tegen justitie etc. weet hij het zo goed te verbergen? Ik ben eerst wel benieuwd naar die verborgen camera, ik zie het óók nog wel gebeuren dat de Vries een enorme blunder begaat en dat het helemaal niet Joran is, op dat bandje. Die arubaan krijgt uiteraard een vette beloning

Maar goed, geen oordeel tot dan. Ben benieuwd!
Zo vreemd is het niet. Als je in de verhoorkamer zit weet je dat je moet zwijgen, anders ben je de lul. Tegen vrienden (leuke vriend ook trouwens ) kun je wat opener zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56448994
Zo enthousiast als de Vries het brengt zou ik best geloven dat hij iemand gestuurd heeft om contact te leggen met Joran.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:53:34 #62
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56448998
Shiit... mijn poll is gesloten

waar is dat lichaam??

waren redelijk wat mensne die dachten dat de dader(s) met een speedboot ( veel voorkoment iets als je op een eiland woont) het lichaam in zee hebben gedumpt een aantal kilometers uit de kust
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:55:38 #63
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56449031
Groepsverkrachting.... stribbelde onwijs tegen, en die jongens onder invloed van cocaine die te ver gegaan... "ongelukje" en Natalie is dood.

speedboot, lijk dumpen met gewichten aan haar lichaam 3 kilometer uit de kust..

pi_56449033
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:53 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Shiit... mijn poll is gesloten

waar is dat lichaam??

waren redelijk wat mensne die dachten dat de dader(s) met een speedboot ( veel voorkoment iets als je op een eiland woont) het lichaam in zee hebben gedumpt een aantal kilometers uit de kust
en die had ik al gewonnen...............
De Puta Madre
pi_56449045
Heeft Char hier ooit een uitspraak over gedaan. Vraag ik me zomaar af.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_56449058
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:53 schreef thijsltc het volgende:
Zo enthousiast als de Vries het brengt zou ik best geloven dat hij iemand gestuurd heeft om contact te leggen met Joran.
met J en die vader is niet mee te werken, hij moet t ergens anders vandaan hebben.
De Puta Madre
pi_56449082
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:56 schreef sizzler het volgende:
Heeft Char hier ooit een uitspraak over gedaan. Vraag ik me zomaar af.
jah, ze schoot zichzelf perongeluk door t hoofd. gelukkig geen schade aan de camera's..........
De Puta Madre
pi_56449120
Volgens mij is Peter R. net zo zeker van zijn zaak als Maurice de Hond en de klusjesman. Geobsedeerd.

In die 2 uur zullen we echt niet zoveel meer komen te weten dan we al wisten, denk ik.
pi_56449194
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 01:02 schreef PDOA het volgende:
Volgens mij is Peter R. net zo zeker van zijn zaak als Maurice de Hond en de klusjesman. Geobsedeerd.

In die 2 uur zullen we echt niet zoveel meer komen te weten dan we al wisten, denk ik.
Dus jij denkt dat Peter al deze heisa maakt om niks? Ik denk dat de kans een stuk groter is dat we zondag echt de 'ontknoping' van de zaak gaan zien ipv jou bewering dat hij geen enkel bewijs gaat tonen.

Als hij zondag geen bewijs toont dan snap je toch ook wel dat hij niet meer geloofwaardig is. Lijkt mij toch allemaal niet zo moeilijk te begrijpen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 01:12:57 #70
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56449244
Ik ben heel benieuwd waar Peter R de Vries zondag mee gaat komen. Hij moet nu echt met hard bewijs gaan komen en niet alleen zijn interpretatie van uitspraken van Joran of wie dan ook.

Hij leek ook vrij geëmotioneerd op een filmpje wat ik op tv zag, doet vermoeden dat hij zich er zeer betrokken bij voelt. Kan zijn objectiviteit wel eens aantasten.
Weisst
pi_56449288
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 01:12 schreef erkel het volgende:

Hij leek ook vrij geëmotioneerd op een filmpje wat ik op tv zag, doet vermoeden dat hij zich er zeer betrokken bij voelt. Kan zijn objectiviteit wel eens aantasten.
Subjectiever dan de corrupte justitiële vriendjes van Paul van der Sloot, kan Peter nooit worden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 1 februari 2008 @ 01:16:56 #72
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56449310
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 01:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Subjectiever dan de corrupte vriendjes van Paul van der Sloot bij justitie, kan Peter nooit worden
Weisst
pi_56449326
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 01:16 schreef erkel het volgende:

[..]

pi_56449389
Peter was geemotioneerd omdat Beth de reiskosten op hem gaat verhalen.
pi_56449396
tvp.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')