Tja, kankeren op alles en iedereen dat kunnen ze hier wel, net als klagen, het lijk een een naaicluppie!quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Typisch Feijenoord, hè. Het loopt niet en iedereen krijgt de wind van voren.
Ik ook niet, skelper momentje was dat , kan je na gaan, omdat ze daarvoor ook al zo klote speelde maar goedquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:35 schreef Erasmusch het volgende:
En toen was ik er niet
Juist ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:01 schreef Tomasso het volgende:
Hup Feyenoord.
quote:Reactie van Rdb-FR op 31-01-08
Ik denk dan echt wel dat Podolski of Walcott gehuurd gaat worden. WANT, WAAROM ZOU FEYENOORD EEN AANVALLER WEGDOEN ALS WE AL KRAP ZITTEN?
Net zoals er waarschijnlijk dan ook nog een verdedigertje komt.
Ja idd.. Heb liever dat Excelsior er in blijft als VVV of de Graafschap bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Tijd dat Feyenoord excelsior helpt ipv de Graafschap!!
En totaal geen vervanger daar voorquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bah, nog een halfjaar Theo, Greene en Bahia.
Wat wil je? Een team kan je niet in een heel seizoen vernieuwen met allerlei nieuwe spelers, dat vergt tijd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bah, nog een halfjaar Theo, Greene en Bahia.
Ja en dan zitten ze te zeuren over een smalle selectie. Ze verhuren de ene na de ander, terwijl ze bij Feyenoord amper de kans hebben gekregen (in wedstrijden, over trainingen kan ik niet oordelen).quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En totaal geen vervanger daar voor
Precies.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een drama joh. Dr zit ook helemaal geen idee achter. AZ heeft nog een systeem, rondtikken, vrije man zoeken, gaten trekken, looplijnen etc en als ze 1x de bal lomp naar voren rammen kan Pelle m rustig op zn borst aannemen en kijken wie er vrijstaat.
En dan wij...Timmer met zn splijtende passesgeen enkel kopduel gewonnen, offensief of defensief.
Bal naar voren en scoren, dat is voetbal toch, hehe.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef EnactedChaos het volgende:
En ook dat hadden we al kunnen weten...
Einde seizoen dacht ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef DivineJester het volgende:
Hoe lang is Vlaar nog geblesseerd eigenlijk?
Mwah, nou en? Normaal ben ik ook niet zo van dat we ons moeten versterken, maar met deze verdediging gaan we nog zulke problemen krijgen. Allereert zondag met een afstraffing en voorderest ben ik bang dat de top vijf nog wel eens in gevaar kan komen.quote:
Omdat er geen verbetering in het spel zitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:09 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vind dat jullie je behoorlijk in de put zitten praten.
Waarom?
Omdat het eventjes minder loopt? De competitie is nog lang niet gespeeld.
Wel is het een feit, wanneer je een paar wedstrijden verliest, je een vrije val maakt in de rangschikking.
Dit telt voor Ajax, Feyenoord, Heerenveen Twente en Groningen.
En ook PSV gaat nog punten morsen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Weet je niet, misschien wel in diepste geheim rond gemaakt
Bron?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Inca het volgende:
Ach jullie hebben straks Van Gaal als trainer
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Inca het volgende:
En dat is volgens mij de doelstelling voor dit jaar, verwachtte niet dat we kampioen zouden worden, wel dat we wat langer om de titel mee zouden spelen. 1e 5 moet gewoon te halen zijn en als toetje de beker zou mooi zijn in het jubileumjaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
De top 5 haalt Feyenoord wel, het is zaak om na de competitie het te laten zien. In de play-offs dus. Verder zal de upswing wel weer komen.
Het is inderdaad jammer dat de aansluiting gemist lijkt te worden, maar als je kijkt naar de punten van Ajax en PSV dit jaar en die van vorig jaar in dezelfde speelronde, dan moet je ook toegeven dat het dankzij hen is dat Feyenoord überhaupt zolang mee heeft kunnen doen. Vorig jaar hadden we nu al een straatlenmgte achter gestaan. Mochten ze de smaak weer te pakken krijgen en keert de vorm terug, dan kan het ook zomaar zijn dat ze tot het einde nog een titelkandidaat blijven. Ik zou inderdaad zeer blij zijn met de beker (zou wel een keertje weer tijd worden, waar zijn de goede oude tijden dat we jaarlijks kanshebber waren op die cup) en de top vijf lijkt me sowieso nog wel een zeer haalbare kaart.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:48 schreef Luni het volgende:
[..]
En dat is volgens mij de doelstelling voor dit jaar, verwachtte niet dat we kampioen zouden worden, wel dat we wat langer om de titel mee zouden spelen. 1e 5 moet gewoon te halen zijn en als toetje de beker zou mooi zijn in het jubileumjaar.
Wint AZ dan kan de spanning weer terugkomen, voordeel is wel dat Feyenoord een relatief licht programma heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat de aansluiting gemist lijkt te worden, maar als je kijkt naar de punten van Ajax en PSV dit jaar en die van vorig jaar in dezelfde speelronde, dan moet je ook toegeven dat het dankzij hen is dat Feyenoord überhaupt zolang mee heeft kunnen doen. Vorig jaar hadden we nu al een straatlenmgte achter gestaan. Mochten ze de smaak weer te pakken krijgen en keert de vorm terug, dan kan het ook zomaar zijn dat ze tot het einde nog een titelkandidaat blijven. Ik zou inderdaad zeer blij zijn met de beker (zou wel een keertje weer tijd worden, waar zijn de goede oude tijden dat we jaarlijks kanshebber waren op die cup) en de top vijf lijkt me sowieso nog wel een zeer haalbare kaart.
v. Gaal gaat echt NOOIT trainer van Feyenoord worden.quote:
Uhm, dat zijn altijd de teksten van de Ajacieden, naar ik mij kan herinneren. Feyenoorders zijn over het algemeen niet vies van de beker hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:29 schreef patrickt37 het volgende:
Sinds wanneer is een Feyenoorder blij met de beker?
In ons topic roepen jullie elk jaar dat het een schrale troostprijs is.
Idd, weer een raar hersenspinseltje van een Ajacied.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Uhm, dat zijn altijd de teksten van de Ajacieden, naar ik mij kan herinneren. Feyenoorders zijn over het algemeen niet vies van de beker hoor.
onzin van jequote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:29 schreef patrickt37 het volgende:
Sinds wanneer is een Feyenoorder blij met de beker?
In ons topic roepen jullie elk jaar dat het een schrale troostprijs is.
Idd wat een mongolen hier allemaal hebben we hebben eindelijk weer eens goeie spelers , Spelen we gelijk tegen AZ is het ineens allemaal weer kutquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:09 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vind dat jullie je behoorlijk in de put zitten praten.
Waarom?
Omdat het eventjes minder loopt? De competitie is nog lang niet gespeeld.
Wel is het een feit, wanneer je een paar wedstrijden verliest, je een vrije val maakt in de rangschikking.
Dit telt voor Ajax, Feyenoord, Heerenveen Twente en Groningen.
En ook PSV gaat nog punten morsen.
we spelen al sinds 2 dec kutquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Idd wat een mongolen hier allemaal hebben we hebben eindelijk weer eens goeie spelers , Spelen we gelijk tegen AZ is het ineens allemaal weer kut
Als dat gebeurt dan breekt echt de kanker uit daar in Rotterdamquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Inca het volgende:
quote:Feyenoord is in aanloop naar de Klassieker getroffen door een blessuregolf. De inzetbaarheid van Tim de Cler, Theo Lucius en Michael Mols is zeer twijfelachtig. De Cler kon vrijdag zijn schoen niet aandoen als gevolg van een dikke voet (blessure boven op wreef), terwijl Lucius en Mols met een pijnlijke knie kampen. Chun-Soo Lee heeft last van zijn enkel, maar bij hem zijn de vooruitzichten wel gunstig. Voor Luigi Bruins en Danny Buijs komt het duel met Ajax waarschijnlijk ook nog te vroeg. ‘Zeker in het geval van Luigi’, aldus Bert van Marwijk.
Droomscenario zondag:quote:Leonardo wil scoren tegen Feyenoord
In de zes seizoenen dat Leonardo voor Feyenoord uitkwam wist de Braziliaan tweemaal tegen ajax te scoren. Komende zondag probeert de 24-jarige aanvaller het andersom te doen.
Mocht Leonardo Vitor Santiago erin slagen om voor de amsterdammers tegen zijn oude club te scoren dan komt zijn naam in een illuster rijtje. Slechts zes voetballers slaagden ooit in die opzet.
Speler Treffers voor ajax Goals voor Feyenoord
Henk Groot 7 (1959-1963) 2 (1964-1965)
Ruud Geels 10 (1974-1978) 1 (1967)
Johan Cruijff 7 (1966-1972) 1 (1984)
Keje Molenaar 1 (1983) 1 (1986)
Ronald Koeman 1 (1983) 1 (1996)
Angelos Charisteas 1 (2005) 1 (2007)
Boefjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:20 schreef MarkNMGN het volgende:
Gio linksback dan hé, lijkt me duidelijk...
[..]
Droomscenario zondag:
1-1 en in de 91e minuut gaat Leonardo alleen op Timmer af, scheurt z'n kruisbanden af waarna Feyenoord doorspeelt en scoort uit de counter.
Met deze fitte spelers kan ik het me wel voorstellen ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
totaal geen vertrouwen voor zondag
Dat dus. Hij vulde die positie meer dan uitstekend in bij Barcelona.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:48 schreef Irritatie100 het volgende:
EDiT: of natuurlijk gewoon Gio linksback en Sahin naast Landzaat
Nu mag hij inderdaad niet verzaken. Na zondag moet hij maar de nodige rust pakken en kan Bert van Bronckhorst op de backpositie plaatsen en jouw pareltje naast Landzaat. Al zie ik dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:13 schreef EnactedChaos het volgende:
De Cler speelt al een paar wedstrijden met een spuit en flinke pijnstillers. Dus waarom tegen ajax niet dan? Die laat ie niet schieten denk ik.
Kunnen jullie alleen dan winnen van ons dit seizoenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met deze fitte spelers kan ik het me wel voorstellen ja.
ja joh, slaat nergens opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Idd wat een mongolen hier allemaal hebben we hebben eindelijk weer eens goeie spelers , Spelen we gelijk tegen AZ is het ineens allemaal weer kut
Lensky???quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Timmer,
Lucius (Buijs), Greene, Hofland, De Cler (Lensky/Bahia),
Landzaat, De Guzman, Van Bronckhorst,
Slory, Makaay en Hofs
Hopen op een wonder zondag.
van Feyenoord.nlquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lensky???
Heb je die ofstelling zelf verzonnen ofzo?
quote:Kortingsbonnen uit amsterdam massaal terug sturen
Datum: 01-02-2008
Bron: LunaticNews.nl
Afgelopen week kregen alle deelnemers aan het initiatief "ONZE TROTS" een fraaie voordeelagenda plus speldje toegestuurd door Feyenoord. Nederlanders als we zijn kijken we direct waar voor ons het persoonlijke voordeel in de agenda verborgen zit; maar tot onze grote verbijstering stuurt ons aller Feyenoord ons meerdere malen naar amsterdam om daar enig voordeel te behalen.
Meer dan 10% van alle kortingsbonnen dienen daar verzilverd te worden bij onder andere Madame Tussaud of een rondvaarttocht!
HIER ZITTEN WE NIET OP TE WACHTEN!
Daarom de volgende actie om Feyenoord voor eens en voor altijd duidelijk te maken dat het hierin de plank (weer) olledig mis heeft geslagen.
Knip, scheur, verwijder alle kortingscoupons die enige betrekking op 020 hebben uit de agenda en retourneer deze naar Feyenoord. Voeg hier een kort beschaafd briefje bij waarin je uitlegt dat je geen prijs stelt op korting uit amsterdam.
Je kan e.e.a. opsturen naar:
Feyenoord Rotterdam
t.a.v. Onze Trots
Postbus 9635
3007 AP Rotterdam
NB: het gaat om o.a. Coupon 6, 18, 20, 23, 38, 52, 72, 76, 77, 86, 94, 95
Alsof wij zo lekker aan het ballen zijn.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu mag hij inderdaad niet verzaken. Na zondag moet hij maar de nodige rust pakken en kan Bert van Bronckhorst op de backpositie plaatsen en jouw pareltje naast Landzaat. Al zie ik dat niet gebeuren.
Rondrit door de grachten? Soort Houseboot 2?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:39 schreef Happel het volgende:
Kansloos, ja. Las het.
Zijn beste kerels van LN, maar af en toe slaan ze echt door.
De vooruitzichten van Lee zijn gunstig? Neem aan dat ze bedoelen dat hij dan niet kan meespelen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:02 schreef DivineJester het volgende:
Ben benieuwd wat het zondag gaat worden met de opstelling, zijn behoorlijk wat twijfelgevallen...
[..]
quote:] 'Verbeek moet van Marwijk opvolgen bij Feyenoord'
02/02/2008 10:32
Feyenoord ziet in Gertjan Verbeek (45) de ideale kandidaat om Bert van Marwijk op te volgen als die komende zomer in zee gaat met de KNVB om bondscoach Marco van Basten te vervangen, meldt De Telegraaf.
De kans dat Van Marwijk na een jaar vertrekt uit De Kuip, is groot. Dankzij een clausule in zijn contract kan hij op een dergelijke aanbieding ingaan en Van Marwijk zou ook wel oren hebben naar de functie van bondscoach van het Nederlands elftal.
Verbeek zit komende zomer zonder club. SC Heerenveen besloot zijn contract niet te verlengen. Verbeek is bezig aan zijn vierde seizoen in Friesland en geldt als een van de kroonprinsen van het Nederlandse trainersgilde.
Met de Friezen presteerde Verbeek goed. Hij eindigde sinds zijn komst in 2004 als vijfde, zevende en vijfde. Momenteel staat Heerenveen, dat goede resultaten koppelt aan aantrekkelijk voetbal, op de vierde plaats in de Eredivisie.
Bovendien heeft ie duidelijk laten zien dat ie spelers beter kan maken, ontzettend veel oog voor talent heeft en er zit tenminste wat pit in.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:35 schreef EnactedChaos het volgende:
Inderdaad een goede zaak.
En eentje van het soort: bek houden en voetballen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:00 schreef Happel het volgende:
van Marwijk, Verbeek, van Marwijk, Verbeek, van Marwijk...nah, doe dan Verbeek maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |