Tja, kankeren op alles en iedereen dat kunnen ze hier wel, net als klagen, het lijk een een naaicluppie!quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Typisch Feijenoord, hè. Het loopt niet en iedereen krijgt de wind van voren.
Ik ook niet, skelper momentje was dat , kan je na gaan, omdat ze daarvoor ook al zo klote speelde maar goedquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:35 schreef Erasmusch het volgende:
En toen was ik er niet
Juist ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:01 schreef Tomasso het volgende:
Hup Feyenoord.
quote:Reactie van Rdb-FR op 31-01-08
Ik denk dan echt wel dat Podolski of Walcott gehuurd gaat worden. WANT, WAAROM ZOU FEYENOORD EEN AANVALLER WEGDOEN ALS WE AL KRAP ZITTEN?
Net zoals er waarschijnlijk dan ook nog een verdedigertje komt.
Ja idd.. Heb liever dat Excelsior er in blijft als VVV of de Graafschap bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Tijd dat Feyenoord excelsior helpt ipv de Graafschap!!
En totaal geen vervanger daar voorquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bah, nog een halfjaar Theo, Greene en Bahia.
Wat wil je? Een team kan je niet in een heel seizoen vernieuwen met allerlei nieuwe spelers, dat vergt tijd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bah, nog een halfjaar Theo, Greene en Bahia.
Ja en dan zitten ze te zeuren over een smalle selectie. Ze verhuren de ene na de ander, terwijl ze bij Feyenoord amper de kans hebben gekregen (in wedstrijden, over trainingen kan ik niet oordelen).quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En totaal geen vervanger daar voor
Precies.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een drama joh. Dr zit ook helemaal geen idee achter. AZ heeft nog een systeem, rondtikken, vrije man zoeken, gaten trekken, looplijnen etc en als ze 1x de bal lomp naar voren rammen kan Pelle m rustig op zn borst aannemen en kijken wie er vrijstaat.
En dan wij...Timmer met zn splijtende passesgeen enkel kopduel gewonnen, offensief of defensief.
Bal naar voren en scoren, dat is voetbal toch, hehe.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef EnactedChaos het volgende:
En ook dat hadden we al kunnen weten...
Einde seizoen dacht ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef DivineJester het volgende:
Hoe lang is Vlaar nog geblesseerd eigenlijk?
Mwah, nou en? Normaal ben ik ook niet zo van dat we ons moeten versterken, maar met deze verdediging gaan we nog zulke problemen krijgen. Allereert zondag met een afstraffing en voorderest ben ik bang dat de top vijf nog wel eens in gevaar kan komen.quote:
Omdat er geen verbetering in het spel zitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:09 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vind dat jullie je behoorlijk in de put zitten praten.
Waarom?
Omdat het eventjes minder loopt? De competitie is nog lang niet gespeeld.
Wel is het een feit, wanneer je een paar wedstrijden verliest, je een vrije val maakt in de rangschikking.
Dit telt voor Ajax, Feyenoord, Heerenveen Twente en Groningen.
En ook PSV gaat nog punten morsen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Weet je niet, misschien wel in diepste geheim rond gemaakt
Bron?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Inca het volgende:
Ach jullie hebben straks Van Gaal als trainer
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Inca het volgende:
Ach jullie hebben straks Van Gaal als trainer
En dat is volgens mij de doelstelling voor dit jaar, verwachtte niet dat we kampioen zouden worden, wel dat we wat langer om de titel mee zouden spelen. 1e 5 moet gewoon te halen zijn en als toetje de beker zou mooi zijn in het jubileumjaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
De top 5 haalt Feyenoord wel, het is zaak om na de competitie het te laten zien. In de play-offs dus. Verder zal de upswing wel weer komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |