Er is volgens mij afgesproken dat wanneer er een bepaald bedrag betaalt wordt dat hij naar De Graafschap kanquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:37 schreef Luni het volgende:
Wat houd een optie tot koop eigenlijk in?
Stel hij doet het goed, kan Feyenoord hem dan aan z'n contract houden?
Dat kan nu ook zonder gezeik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De Guzman krijgt paspoort snel bedoel je![]()
Mooi nu kan die snel naar Engeland voor tig miljoen en kunnen wij Bruins zonder gezeik op 10 zetten!!
Valt allemaal wel mee, genoeg doelpunten en assists geleverd op openingstreffers en van gelijkspel naar voorsprong gebracht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Makaay scoort trouwens niet op belangrijke momenten, is me gisteren weer eens opgevallen.
Misschien ook wel, maar op écht belangrijke momenten dacht ik dat hij er wel eens een paar mist. En dan vooral op de momenten die doorslaggevend kunnen zijn tijdens een wedstrijd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, genoeg doelpunten en assists geleverd op openingstreffers en van gelijkspel naar voorsprong gebracht.
Hij krijgt ook nauwelijks kansen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Makaay scoort trouwens niet op belangrijke momenten, is me gisteren weer eens opgevallen.
Hij staat er ook maar een beetje bij als een zoutzak.quote:
gooi er nog maar eens een opstelling tegenaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:10 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat kan nu ook zonder gezeik.
En hij hoeft niet per se op "10". Laat Hofs het daar maar ff proberen met Makaay voor zich. En dan kan Bruins daar weer achter het spel verdelen samen met Landzaat.
Zou ik een betere optie vinden dan Ooijer, gezien zijn leeftijd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
in groningen topic staat alweer kruiswijk naar feyenoord
Groningen uit een grote kans op de 0-2, waarna Groningen op 1-1 komt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Misschien ook wel, maar op écht belangrijke momenten dacht ik dat hij er wel eens een paar mist. En dan vooral op de momenten die doorslaggevend kunnen zijn tijdens een wedstrijd.
Zo uit m'n hoofd:
ajax thuis
Gisteren 2 kansen
PSV thuis een kans
Inderdaad, ben dus niet de enige die het ziet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zijn er best een aantal, en vaak precies op de momenten dat zo'n topspits juist zou moeten opstaan en belangrijke punten zou moeten pakken voor Feyenoord.
Voor de nuance wil ik er wel bijzeggen dat Makaay veel meer assists heeft afgegeven dan ik vooraf had gedacht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
wie had dit gedacht he, dat we roy makaay afkraken in januari,
maar het is gewoon prut nu
Ik vrees Ooijer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie gaat er voor 12 uur nog bij komen? Ooijer, Hanson of Boulahrouz?
Typisch Feijenoord, hè. Het loopt niet en iedereen krijgt de wind van voren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
wie had dit gedacht he, dat we roy makaay afkraken in januari,
Dat kan ook, maar dan voorlopig ff Hofs in plaats van de Guzman. Dat heeft ie wel verdiend. Of beide en Slory/Mols eruit. Maar dan wel in een systeem waarbij Bruins het spel verdeelt met landzaat en Hofs dicht bij Makaay speelt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gooi er nog maar eens een opstelling tegenaan
volgens mij kan dit ook wel
-------------Landzaat--------------
---Guzman-------Bronckhorst--
----------Hofs/Bruins-------------
----------------------------------------
----Slory/Mols-------Makaay----
met Mols dan als invaller en evt. Hofs op de plek van De Guzman
Dat werd op RTL gezegt...quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:11 schreef EnactedChaos het volgende:
Ooijer schijnt toch echt binnen te zijn.
Tenminste, dat is wat ik gisteren hoorde.
Dat Bert nog eens makaay en mols in het begin zou opstellen, hij luisterd naar mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:14 schreef Zjakkie het volgende:
Lee moeten ze het krachthonk insturen, die verloor alle duels op fysieke kracht. Makaay stond gisteren (iig de eerste helft) als aanvallende middenvelder, op '10', die moet gewoon in de punt staan. Mols vond ik het trouwens verrassend goed doen, die kan ondanks zn geringe postuur toch aardig een balletje vasthouden. Van Gaal moet niet zo janken En hoe is Blom ooit uitgeroepen tot beste scheidsrechter van ons land![]()
Tot zover mijn korte samenvatting.
Nou ja, beter...quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat werd op RTL gezegt...
Of heb jij een betere bron?
Ja maar ipv dat ie ze naast mekaar zet, zet ie Makaay erachter.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat Bert nog eens makaay en mols in het begin zou opstellen, hij luisterd naar mij
Je hoeft voor zijn komst niet te vrezen hoor.quote:
quote:Blackburn verlengt contract André Ooijer
Blackburn Rovers laat verdediger André Ooijer niet gaan. De 33-jarige international werd de laatste dagen veelvuldig met Feyenoord in verband gebracht, maar tot een overgang gaat het niet komen. Sigi Lens, zaakwaarnemer van Ooijer: “Behalve Feyenoord had ook AZ interesse, maar het verhaal is eigenlijk heel simpel: Blackburn laat hem niet gaan. Sterker nog, het gaat de optie voor nog een contractjaar lichten.”
Dat laatste houdt in dat Ooijers contract, dat na dit seizoen afloopt, automatisch met een jaar wordt verlengd. De Engelse subtopper is uitermate tevreden over de 33-voudig international die steeds vaker aanvoerder is van het elftal van coach Mark Hughes.
Sportweek
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hij zou dan ook vandaag worden gepresenteerd werd gezegd,
pleur toch op stinkjoodquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hoeft voor zijn komst niet te vrezen hoor.
een nekker die om een dikke theo vraagtquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Kom op Bosz: tover Boulahrouz, dikke Theo en Podolski vandaag eens uit de hoge hoed.
Wishfull thinking...
ik snap ook dat geroep om die neus niet helemaal. Die 2. FC neus worden we nog 'squote:
Kruiswijk gaat volgens de geruchten wel jullie kant op. Tenminste dit las ik in het Grunn topic.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:59 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik snap ook dat geroep om die neus niet helemaal. Die 2. FC neus worden we nog 's
gaat nergens over, tussen de reclame en kortingsbonnen kun je nog net je afspraken kwijtquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:29 schreef Happel het volgende:
Zijn er trouwens nog anderen die zo een geweldige agenda hebben gekregen van Feijenoord. Gooi het denk ik op Marktplaats. Verdien ik er ook nog wat aan.
Daar heeft Feijenoord dan ook veel meer aan. Zit hij eigenlijk weer op zijn oude niveau?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kruiswijk gaat volgens de geruchten wel jullie kant op. Tenminste dit las ik in het Grunn topic.
Inderdaad, ja. Zat het even door te bladeren. Wat een rotzooi.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gaat nergens over, tussen de reclame en kortingsbonnen kun je nog net je afspraken kwijt
valt echt zo op., ze spelen de bal naar voren en weten dan niet wat ze willen gaan doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een drama joh. Dr zit ook helemaal geen idee achter. AZ heeft nog een systeem, rondtikken, vrije man zoeken, gaten trekken, looplijnen etc en als ze 1x de bal lomp naar voren rammen kan Pelle m rustig op zn borst aannemen en kijken wie er vrijstaat.
En dan wij...Timmer met zn splijtende passesgeen enkel kopduel gewonnen, offensief of defensief.
ben er niet rouwig omquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hoeft voor zijn komst niet te vrezen hoor.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |