"He who trades freedom for security deserves neither and loses both."quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:32 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere mening over de (moderne) overheid dan jij.
Wat dan weer vreemd is want het contract werd in 1998 ontbonden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
mmm ik zei het verkeerd, Marvin Bush was tot 2000 hoofd van Stratesec/Securacom, bedrijf wat contract had voor de beveiliging van WTC complex tot 11 september 2001.
According to its present CEO, Barry McDaniel, the company had an ongoing contract to handle security at the World Trade Center "up to the day the buildings fell down."
http://www.commondreams.org/views03/0204-06.htm
Leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"He who trades freedom for security deserves neither and loses both."
*Benjamin Franklin, one of the founding fathers of the US of A.
Zo vreemd, ik krijg bijna drang om Peter R. te bellen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:42 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat dan weer vreemd is want het contract werd in 1998 ontbonden.
Dan krijg je een leuke aflevering waar je nog niets mee opschiet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo vreemd, ik krijg bijna drang om Peter R. te bellen.
We zijn niet veel meer van hem gewend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dan krijg je een leuke aflevering waar je nog niets mee opschiet.
Ondertussen welquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
We zijn niet veel meer van hem gewend.
Ik zei niet dat hij tot '98 het hoofd was, ik zei dat hij tot 2000 het hoofd was maar het WTC contract in1998 werd ontbonden.quote:edit: Marvin P. Bush, the president's youngest brother, was a director at Stratesec from 1993 to fiscal year 2000.
Niet '98 dus.
Mja, de CEO ten tijde van 9/11 zegt dat dat bedrijf security runde tot op de dag dat de torens naar beneden vielen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ondertussen wel
[..]
Ik zei niet dat hij tot '98 het hoofd was, ik zei dat hij tot 2000 het hoofd was maar het WTC contract in1998 werd ontbonden.
Vooral niet doen. Ik denk dat die je recht in het gezicht uit zal lachen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo vreemd, ik krijg bijna drang om Peter R. te bellen.
Mijn punt was dat als het een complot was door de regering het er niet toe doet wie nou hoofd van de beveiliging was.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mja, de CEO ten tijde van 9/11 zegt dat dat bedrijf security runde tot op de dag dat de torens naar beneden vielen.
Maar goed, dat Marvin Bush betrokken was bij de beveiliging van WTC complex in de maanden/jaren voor 9/11 is meer een kanttekening dan een feit waaruit je conclusies kan trekken.
Het is een detail in het grote plaatje, mijn inziens.
Ik ben benieuwd welke verklaring jij er voor hebt dat de neus van het vliegtuig zich 'n weg door het wtc boort en er (imo) aan de andere kant weer uit komt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat verhaal van holografische vliegtuigen is ook nonsens,
Maar dan moet je natuurlijk wel eerst weetikniethoeveel ooggetuigen gaan negeren...quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De beelden zijn fake.
Dat vliegtuig was geen normaal vliegtuig.
Yeah, alleen het bedrijf verzorgde ook na 1998 de beveiliging van het WTC, ook ten tijde van 9/11 2001, alhoewel Marvin Bush toen geen positie in dat bedrijf meer bekleedde.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn punt was dat als het een complot was door de regering het er niet toe doet wie nou hoofd van de beveiliging was.
Daarom begreep/begrijp ik nog steeds niet waarom je zo op Marvin Bush loopt te hameren als iets wat verdacht is. Als het HORA hekwerken was geweest die het WTC beveiligden zouden deze in mijn ogen net zo verdacht moeten zijn.
En ik ging er meer op in omdat je dingen als feiten aangaf (Marvin B. hoofd beveiliging 11092001) ... Dat soort dingen jeuken meestal bij mij. Dus please schrijf volgende keer in plaats daarvan 'het blijft vreemd dat M. Bush tot 2000 hoofd was van het bedrijf dat tot 1998 de beveiliging verzorgde van het WTC' ...
Dan heb je van mij ook minder last
Je kunt natuurlijk 4868642346 versies op het verhaal bedenken. Dat wil nog niet zeggen dat die ene die genoemd wordt niet waar is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke verklaring jij er voor hebt dat de neus van het vliegtuig zich 'n weg door het wtc boort en er (imo) aan de andere kant weer uit komt.
Ik kan zelf 'n aantal dingen bedenken. o.a:
De beelden zijn fake.
http://www.youtube.com/watch?v=C9FAWi_u1hg
http://911logic.blogspot.(...)er-pinocchio_17.html
Ja. China en Japan, van oudsher pal tegen slavernij. Onze enige hoop!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:17 schreef Salvad0R het volgende:
Als wij die toekomst niet terug eisen en als China en Japan laten het afweten, dan worden ook jouw kinderen als numerieke geldslaaf geboren.
De honderden beelden van de crash zijn niet fake. Mensen die dat stellen, zijn nog erger dan de pathologische ontkenners van het feit dat overheden temaken hadden met 9/11.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke verklaring jij er voor hebt dat de neus van het vliegtuig zich 'n weg door het wtc boort en er (imo) aan de andere kant weer uit komt.
Ik kan zelf 'n aantal dingen bedenken. o.a:
De beelden zijn fake.
http://www.youtube.com/watch?v=C9FAWi_u1hg
http://911logic.blogspot.(...)er-pinocchio_17.html
Geef er de draai aan die je zelf wilt, een antwoord krijg je echt niet op deze manier.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:01 schreef wormwood het volgende:
[..]
Kolere zeg... Wat een kinderachtig argument om een simpele vraag niet te beantwoorden.
Zo kan ik ook wel alles wat jij zegt in de prullebak gooien omdat het suggestief zou zijn...
Door mijn vraag te beantwoorden zou je juist kunnen laten zien dat ik helemaal verkeerd zit. Maar deze simpele weigering laat juist zien dat mijn "suggestie" klopt.
Niet dat we gelijk vriendjes hoeven te zijn, maar toch: Mooi verwoord!quote:
Dus voortaan ga je ook geen boekbesprekingen houden van boeken waarbij niet al vast staat wat de uitkomst is en dus ook niet geinsinueerd wordt dat Bush de aanslagen heeft laten gebeuren of ze zelf heeft georganiseerd.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Geef er de draai aan die je zelf wilt, een antwoord krijg je echt niet op deze manier.
Jouw insunuatie was al kinderachtig. Je stelt geen oprechte vraag, dus krijg je geen oprecht antwoord, lijkt me duidelijk.
ps: Ja ik weet dat hier nou eenmaal op deze manier "gediscussieerd" wordt. Ik weiger me echter tot dit niveau te verlagen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Niet dat we gelijk vriendjes hoeven te zijn, maar toch: Mooi verwoord!
Och, hij was niet te beroerd om de John F Kennedy moord te verhelderen en de schuld te leggen bij de CIA, dus wat betreft 9/11 zit er ook wel een kans in.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:17 schreef wormwood het volgende:
[..]
Vooral niet doen. Ik denk dat die je recht in het gezicht uit zal lachen.
Wat een manipulerend ventje ben je ook he.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dus voortaan ga je ook geen boekbesprekingen houden van boeken waarbij niet al vast staat wat de uitkomst is en dus ook niet geinsinueerd wordt dat Bush de aanslagen heeft laten gebeuren of ze zelf heeft georganiseerd.
Voortaan ga je alleen maar boeken tonen waarbij de schrijvers met een open vizier onderzoek zijn gaan doen.
Ik stel jou 2 maal een duidelijke simpele vraag. Die weiger jij te beantwoorden met een slappe smoes als excuus. Want waarom zou ik geen insinuaties mogen doen en anderen wel? En dan ga jij mij ervan beschuldigen dat ik geen discussie wil voeren. Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:01 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Wat een manipulerend ventje ben je ook he.
Wat je hierboven zegt gaat echt nergens over. Geen van je bovenstaande beweringen is waar. Maar dat doet er immers niet toe, want je komt hier namelijk alleen maar om te zieken en niet om te discussieren.
De Chinezen hebben inderdaad een geschiedenis die zeer rijk is aan uitvindingen en kunstschatten. Ik lees er graag over. Maar dat ze in het verleden geen poging hebben gedaan de absolute wereldmacht te verwerven, zou ik niet direct willen toeschrijven aan een bepaald karakter, maar aan bepaalde dwingende omstandigheden, zoals bijvoorbeeld overlast van nomaden (de reden dat de hoofdstad naar het binnenland werd verplaatst).quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:49 schreef Salvad0R het volgende:
De Chinezen hadden echt tijden voor ons buskruit uitgevonden, als ze wilden hadden ze de globe kunnen heersen, ware het niet dat hun levensvisie gewoon positief en constructief is, in plaats van onderdrukkend en destructief.
Wat de motieven zijn van OBL?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:04 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik stel jou 2 maal een duidelijke simpele vraag. Die weiger jij te beantwoorden met een slappe smoes als excuus. Want waarom zou ik geen insinuaties mogen doen en anderen wel? En dan ga jij mij ervan beschuldigen dat ik geen discussie wil voeren. Het moet niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |