Ja idd... die staat altijd op: "Alles draait stabiel" etcquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
gaat lekker met msn zeg jesus.
"alles draait stabiel' ..vraag je je toch af wie die service pagina bijhoudt.
Hier nog niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef Chandler het volgende:
En doet het weerhotmail is er weer!
Ja hotmail kan ik na lang laden ook bereiken, maar msn is en blijft down.quote:
Gewoon blijven proberen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja hotmail kan ik na lang laden ook bereiken, maar msn is en blijft down.
Ja ik doe niets anders, maar hij zegt steeds dat ie niet kan verbinden. Hoerezooiquote:
En dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:17 schreef WalterSobchak het volgende:
stel je voor dat het een keer echt goed mis gaat...
Zeker, maar denk ook aan PIN verkeer etc. Goeie kans dat de treinen ook niet meer rijden om maar wat te noemen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:23 schreef sander89 het volgende:
[..]
En dan?
Oke ik internet meestal ook wel meer dan 1 uur per dagmaar zonder kan ik echt wel effe, heeft ook wel iets
![]()
PIN verkeer is gelukkig reduntant uigevoerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:31 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Zeker, maar denk ook aan PIN verkeer etc. Goeie kans dat de treinen ook niet meer rijden om maar wat te noemen...
Vanmiddag had ik er last van. Ach een half uurtje maakt niet uitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:27 schreef GasTurbine het volgende:
MSN lag eruit. Aantal keer enter deed de klus.
Dat werkt gewoon nog natuurlijk omdat niet afhankelijk is van het internet voor burgers, of moet iets mis zijn met infrastructuur maar daar hebben treinen ook niet veel last van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:31 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Zeker, maar denk ook aan PIN verkeer etc. Goeie kans dat de treinen ook niet meer rijden om maar wat te noemen...
Pinnen via internet is net als bellen via internet vragen om problemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:31 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
OK, tof, ik zou denken dat als alles goed plat ligt, dat zulke dingen er ook wel uit liggen. Maar goed, laten we niet te ver van het topic afdwalen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:35 schreef saban het volgende:
[..]
PIN verkeer is gelukkig reduntant uigevoerd.
De datacenter beweerd als wanneer ze zonder stroom te komen te zitten dat het PIN verkeer gewoon door zal blijven draaien.
Hier (nog) niet...quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:19 schreef -chefke- het volgende:
MSN /WLM is volgens mij weer op zijn gat gevallen.
Het werkt maar wel supertraag.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:18 schreef Saekerhett het volgende:
MSN weer down?
Never mind, doet alweer.
Jep. Hier ligt Hyves plat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:06 schreef Kanogor het volgende:
Hyves weer eens down?
Idd, vage server fout.quote:
Dat zal het wel aan mij (Casema, Utrecht) liggen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:54 schreef Liquidootje het volgende:
Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |