Klopt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:24 schreef miodzio het volgende:
KPN problemen volgens mij. Iedereen met Planet, HetNet en KPN dus.
Probleem ligt eerder bij de DNS servers van KPN, weet niet of dat deze keer ook het geval is/was.quote:
zei hij op fok.NLquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:22 schreef .neon het volgende:
alles wat niet op nl eindigt doet het niet hier!
En WoW ook niet:(
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:17 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hij zij dan ook, alles wat niet op nl eindigt.
bijhouden hoelang iets down isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:05 schreef ScarFace- het volgende:
Fok.nl de afgelopen 20 minuten.
En podfeed.nl is al 2 weken down.
is toch makkelijk te zien?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:48 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
bijhouden hoelang iets down is
Rent a life.
Up and running hierquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
MSN down, kan niet inloggen...
Ja, bij mij wel iig..quote:Op zondag 24 februari 2008 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
is youtube down?
lijkt er wel op hier, pingen geeft geen responsequote:Op zondag 24 februari 2008 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
is youtube down?
Jaquote:Op zondag 24 februari 2008 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
is youtube down?
de watte?quote:Op zondag 24 februari 2008 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
traffic van de AMS-IX zal we flink achteruit gaan nu youtube down is...
[ afbeelding ]
Het zal.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:42 schreef AstroNova het volgende:
Op sommige sites staat dat hackers de dns-root van youtube hebben gehackt.
welke sites?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:42 schreef AstroNova het volgende:
Op sommige sites staat dat hackers de dns-root van youtube hebben gehackt.
Dat is nogal een verschil, de duurste of de goedkoopste.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:41 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Planet![]()
Binnenkort misschien xs4all of telfort
Aaah!quote:Tijdelijke fout (502)
Het spijt ons dat je momenteel problemen ondervindt met je Gmail-account. Totdat deze problemen zijn verholpen, kun je je account niet gebruiken, maar maak je geen zorgen, je accountgegevens en berichten zijn veilig. Onze technici werken hard aan de oplossing van dit probleem.
Probeer na een paar minuten opnieuw aan te melden bij je account.
Amsterdam Internet Exchange. daar geet veel internetverkeer van nederland doorheen (600Gb/s dacht ik)quote:
En daar staat een heeeeeeeule dikke switchquote:Op maandag 25 februari 2008 19:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Amsterdam Internet Exchange. daar geet veel internetverkeer van nederland doorheen (600Gb/s dacht ik)
Ja. Irritant want ik moet m'n mail lezen en ondanks dat ik tegen iedereen zeg dat ik geen mail op m'n hotmail adres wil blijven ze het toch sturen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:42 schreef Erunst het volgende:
Is hotmail/msn bij jullie ook down?
Idd geen problemen mee op het momentquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
MSN en hotmail werken hier gewoon.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:02 schreef Curri het volgende:
Msn doet 't wel, alleen bij veel mensen schijnbaar niet (maar 12 online van al die 423, right)
En hotmail is inderdaad down, zal wel weer server probleem van hun zijn -__-
af en toe wat problemen hierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
Hotmail via Outlook werkt bij mij prima
Zelfde hier.. nooit belangrijke mail.. nu wel.. doet hotmail het nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef SickBitch het volgende:
kut hotmail! krijg k een boeiend mailtje, wil mn inbox niet openen
msn moet je gewoon blijven proberen
Bleghquote:
Ja idd... die staat altijd op: "Alles draait stabiel" etcquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
gaat lekker met msn zeg jesus.
"alles draait stabiel' ..vraag je je toch af wie die service pagina bijhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |