Nou, die moet dan toch wel voor de camera gehaald zijn door Petertje om het bewijs te staven, lijkt mij?quote:
Tsja, als Peter morgen alleen maar met dat bandje komt en verder niets wel ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jezus wat dom om het pas morgen uit te zenden. Er is gelijk niets meer aan, weet alles al.
Dan nóg is het een beetje voorbarig om overal te verkondigen dat hij de zaak heeft opgelost. Op zich lost die verklaring van de man met het bootje ook nog niets op namelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tsja, als Peter morgen alleen maar met dat bandje komt en verder niets wel ja.
Maar Peter is er zo 100% van overtuigt dat hij de zaak heeft opgelost, wellicht heeft hij bijvoorbeld dus die vriend te pakken gekregen, die met het bootje.
Die aflevering waarin hij zogenaamd de moord op JFK heeft opgelost sloeg ook nergens op en was een zooi aannames en theorieën bij elkaar die niet te onderbouwen vielen met onomstotelijk bewijs, en toen had hij ook hoog van de toren geblazen dus wat dat betreft hou ik nu ook een slag om de arm sinds ik weet wat hij als 'oplossing' beschouwt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:11 schreef cptmarco het volgende:
wat een hype is dit aan het worden...
Ach, hij heeft de moord op JFK ook opgelost, dus waarom deze moord ook niet....
Ja precies, met verklaringen kom je nergens, want als diegene later zegt dat dat gelogen is ben je nog nergens.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan nóg is het een beetje voorbarig om overal te verkondigen dat hij de zaak heeft opgelost. Op zich lost die verklaring van de man met het bootje ook nog niets op namelijk.
Wél als er sporen op dat bootje worden gevonden maar dat is aan justitie (bovendien lijkt dat mij erg onwaarschijnlijk bijna 3 jaar na dato).
Maar Peter loopt overal te verkondigen dat hij de zaak heeft opgelost en dat er geen ruimte blijft voor vragen. Nou, dat lijkt mij dus erg sterk. Of hij moet Natalee hebben gevonden.
gelukkig wel...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:32 schreef Morendo het volgende:
Volgens mij was cptmarco cynisch. Laat ik het anders formuleren: ik hoop dat cptmarco cynisch was.
Zéér vreemde opmerking inderdaad voor iemand die eindelijk krijgt te horen (en denkt dat het waar is) wat er met haar dochter is gebeurd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef -0- het volgende:
Hype
Die moeder trouwens, snap dat het kut is maar kom op
Look what they've done to our country.
Idemquote:Op zondag 3 februari 2008 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga kijken, en hem opnemen.
Wat als hij bewijs heeft dat Joran het niet gedaan heeft? Wordt Joran ook niet opgepakt.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:38 schreef Samson het volgende:
Ik ga wel kijken maar verwacht er geen oplossing van de moord te zien. Zeker geen bewijs, dan was Joran al lang opgepakt. Heb Peter R de Vries zowiezo niet op veel opgeloste zaken kunnen betrappen. Het is grappige tv, een soort van live-detectives, maar het komt in 99% van zn uitzendingen op theorieen neer.
Als het bewijs is dat haar dood een ongeluk was, maar dat Joran haar wel uit angst in zee heeft gegooid, dan kan hij dus niet gearresteerd worden. Daarvoor is het vergrijp niet erg genoeg.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:38 schreef Samson het volgende:
Ik ga wel kijken maar verwacht er geen oplossing van de moord te zien. Zeker geen bewijs, dan was Joran al lang opgepakt.
Maar dat is toch ok strafbaar.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het bewijs is dat haar dood een ongeluk was, maar dat Joran haar wel uit angst in zee heeft gegooid, dan kan hij dus niet gearresteerd worden. Daarvoor is het vergrijp niet erg genoeg.
Half 10 is laat?quote:Op zondag 3 februari 2008 19:08 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat het pas zo laat is
Tja, niet echt prime time tijd, en als het 2 uur moet duren voordat de "openbaring" er is, zit je om half 12 nog te kijken en mn wekker gaat alweer om 6.30 uurquote:
Mijne om kwart voor 5quote:Op zondag 3 februari 2008 21:07 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, niet echt prime time tijd, en als het 2 uur moet duren voordat de "openbaring" er is, zit je om half 12 nog te kijken en mn wekker gaat alweer om 6.30 uur
De Grote Donor Joran Show.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:32 schreef supersteve het volgende:
HET IS EEN FLOP!!!!!!!!!!!!!!!!!! BNN ZITERACHTER
Zie je dadelijk Patriek vanachter de schermen komen.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:32 schreef supersteve het volgende:
HET IS EEN FLOP!!!!!!!!!!!!!!!!!! BNN ZITERACHTER
AMENquote:Op zondag 3 februari 2008 21:33 schreef Liquidootje het volgende:
Peter moet niks zeggen over iets verdienen over iemand leed
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef -Mo- het volgende:
HART VAN NEDERLANDDDDDDD SBSSSSSSS ALTIJD VOOR IEDEREEEEEEEEEEEEEEEN.
Peter zit in dienst bij SBS helaasquote:Op zondag 3 februari 2008 21:38 schreef honda1990 het volgende:
AAAAAAAGHH waarom heeft peter ze niet aan de NOS/publieke omroep verkocht
Omdat Peter het uit zijn eigen (SBS dan) zakje heeft moeten betalen.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Oh, dit gaat gênant worden voor Van der Sloot. Maar ik vraag me af waarom dit zo sensationeel gebracht moet worden. Ik denk dat het iets te maken heeft met het fenomeen 'commerciële tv'...
Ik krijg in ieder geval steeds meer het idee dat Peter R met een soort van wraakactie bezig is. Hij moet en zal Joran voor iets schuldig verklaren. Hij hoopte dat het moord zou zijn, maar neemt nu al met iets genoegen waarvoor Van Der Sloot niet eens in voorarrest kan worden genomen. tja..quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Oh, dit gaat gênant worden voor Van der Sloot. Maar ik vraag me af waarom dit zo sensationeel gebracht moet worden. Ik denk dat het iets te maken heeft met het fenomeen 'commerciële tv'...
Soooooo not truequote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef -Mo- het volgende:
HART VAN NEDERLANDDDDDDD SBSSSSSSS ALTIJD VOOR IEDEREEEEEEEEEEEEEEEN.
Wow, denk je? Wat slim bedacht van jouquote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat heb je opgenomen? Het is ook nu bezig.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb het opgenomen dus ik kijk het nu
Steve Brown?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef supersteve het volgende:
Tering spannend!!!
IK HAAT RECLAME!!
Ik voel de clue al! Aan de hand van het boek heeft pater de vries contact opgenomen met die desbetreffende "beste vriend" van joran! Of deze desbetreffende "vriend" van joran is zelf gestapt naar peter r de vries!
Op deze wijze is de verborgen camera idee tot stand gekomen, waarbij joran al zijn "zogenaamde" verborgen waarheidsverhalen aan deze jongen heeft opgebiecht!! EN DAN OOK ALLES!
Het zou de waarheid kunnen zijn, maar dan nog steeds hoeft het niet waar te zijn!!
Als joran bij voorbaat had voorzien dat zijn vriend hem zou voorliegen, of dat deze vriend hem heeft gewaarschuwd (voortijdig) van het optreden van pater R vries, dan kan dit de TOTALE ONDERGANG BETEKENEN van peter de vries!
Ik vond mezelf nog redelijk netjes uitdrukken eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow, denk je? Wat slim bedacht van jou!
Ja wat een freak is die gastquote:Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef Samson het volgende:
Bizar trouwens, die vriendschap met die oudere man. Zal wel enkel voor het wiet scoren geweest zijn.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
Of bikini pics, het is Aruba for fuck sake
dat komt zo meteen denk ik, als ze dood isquote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
Lekker wijf. Zijn er geen naaktpics?
Met de facial gegeven door Joranquote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat komt zo meteen denk ik, als ze dood is
ze hebben elkaar wel bevredigend --- goed zo Joranquote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dat komt zo meteen denk ik, als ze dood is
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Met de facial gegeven door Joran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |