Zéér vreemde opmerking inderdaad voor iemand die eindelijk krijgt te horen (en denkt dat het waar is) wat er met haar dochter is gebeurd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef -0- het volgende:
Hype
Die moeder trouwens, snap dat het kut is maar kom op
Look what they've done to our country.
Idemquote:Op zondag 3 februari 2008 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga kijken, en hem opnemen.
Wat als hij bewijs heeft dat Joran het niet gedaan heeft? Wordt Joran ook niet opgepakt.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:38 schreef Samson het volgende:
Ik ga wel kijken maar verwacht er geen oplossing van de moord te zien. Zeker geen bewijs, dan was Joran al lang opgepakt. Heb Peter R de Vries zowiezo niet op veel opgeloste zaken kunnen betrappen. Het is grappige tv, een soort van live-detectives, maar het komt in 99% van zn uitzendingen op theorieen neer.
Als het bewijs is dat haar dood een ongeluk was, maar dat Joran haar wel uit angst in zee heeft gegooid, dan kan hij dus niet gearresteerd worden. Daarvoor is het vergrijp niet erg genoeg.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:38 schreef Samson het volgende:
Ik ga wel kijken maar verwacht er geen oplossing van de moord te zien. Zeker geen bewijs, dan was Joran al lang opgepakt.
Maar dat is toch ok strafbaar.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het bewijs is dat haar dood een ongeluk was, maar dat Joran haar wel uit angst in zee heeft gegooid, dan kan hij dus niet gearresteerd worden. Daarvoor is het vergrijp niet erg genoeg.
Half 10 is laat?quote:Op zondag 3 februari 2008 19:08 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat het pas zo laat is
Tja, niet echt prime time tijd, en als het 2 uur moet duren voordat de "openbaring" er is, zit je om half 12 nog te kijken en mn wekker gaat alweer om 6.30 uurquote:
Mijne om kwart voor 5quote:Op zondag 3 februari 2008 21:07 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, niet echt prime time tijd, en als het 2 uur moet duren voordat de "openbaring" er is, zit je om half 12 nog te kijken en mn wekker gaat alweer om 6.30 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |