quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef -Mo- het volgende:
HART VAN NEDERLANDDDDDDD SBSSSSSSS ALTIJD VOOR IEDEREEEEEEEEEEEEEEEN.
Peter zit in dienst bij SBS helaasquote:Op zondag 3 februari 2008 21:38 schreef honda1990 het volgende:
AAAAAAAGHH waarom heeft peter ze niet aan de NOS/publieke omroep verkocht
Omdat Peter het uit zijn eigen (SBS dan) zakje heeft moeten betalen.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Oh, dit gaat gênant worden voor Van der Sloot. Maar ik vraag me af waarom dit zo sensationeel gebracht moet worden. Ik denk dat het iets te maken heeft met het fenomeen 'commerciële tv'...
Ik krijg in ieder geval steeds meer het idee dat Peter R met een soort van wraakactie bezig is. Hij moet en zal Joran voor iets schuldig verklaren. Hij hoopte dat het moord zou zijn, maar neemt nu al met iets genoegen waarvoor Van Der Sloot niet eens in voorarrest kan worden genomen. tja..quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Oh, dit gaat gênant worden voor Van der Sloot. Maar ik vraag me af waarom dit zo sensationeel gebracht moet worden. Ik denk dat het iets te maken heeft met het fenomeen 'commerciële tv'...
Soooooo not truequote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef -Mo- het volgende:
HART VAN NEDERLANDDDDDDD SBSSSSSSS ALTIJD VOOR IEDEREEEEEEEEEEEEEEEN.
Wow, denk je? Wat slim bedacht van jouquote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat heb je opgenomen? Het is ook nu bezig.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb het opgenomen dus ik kijk het nu
Steve Brown?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef supersteve het volgende:
Tering spannend!!!
IK HAAT RECLAME!!
Ik voel de clue al! Aan de hand van het boek heeft pater de vries contact opgenomen met die desbetreffende "beste vriend" van joran! Of deze desbetreffende "vriend" van joran is zelf gestapt naar peter r de vries!
Op deze wijze is de verborgen camera idee tot stand gekomen, waarbij joran al zijn "zogenaamde" verborgen waarheidsverhalen aan deze jongen heeft opgebiecht!! EN DAN OOK ALLES!
Het zou de waarheid kunnen zijn, maar dan nog steeds hoeft het niet waar te zijn!!
Als joran bij voorbaat had voorzien dat zijn vriend hem zou voorliegen, of dat deze vriend hem heeft gewaarschuwd (voortijdig) van het optreden van pater R vries, dan kan dit de TOTALE ONDERGANG BETEKENEN van peter de vries!
Ik vond mezelf nog redelijk netjes uitdrukken eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow, denk je? Wat slim bedacht van jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |