Kiss is onbetaalbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:23 schreef Coiler het volgende:
Kiss gaat weer touren in Europa, komende zomer
Iron Maiden zou ook leuk zijn, die zijn in de buurt!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:23 schreef Coiler het volgende:
Kiss gaat weer touren in Europa, komende zomer
Iron Maiden speelt de zaterdag met lowlands op Assen inderdaad, zou gaaf zijn als ze zondag in de Alpha zouden spelen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iron Maiden zou ook leuk zijn, die zijn in de buurt!
Hier ook idd. Lijkt erop dat de Vroege Vogelactie anders is geworden. Je krijgt nu geen korting voor een bepaalde datum, maar de eerste 10.000 tickets zijn een tientje goedkoper.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik krijg net de eerste nieuwsbrief binnen!
quote:Tickets zijn vanaf zaterdag 2 februari te koop en Vroege Vogels profiteren! De eerste 10.000 ticketkopers pakken ¤10,- korting.
Rollatorrockquote:
Rolstoelrockersquote:
waren die niet dood?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Motorhead kan je wel vergeten, maar ik ben wel benieuwd wie er dit jaar in de vergane glorie reeks van Iggy-Motorhead kan worden bijgezet in het Lowlandsbejaardentehuis. Sex Pistols?
Staan in juni op een bijpodium van Fields of Rock.quote:
typisch iets wat het festival mag openen op de Alpha of aan het einde van de middag op de Grolschquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef flyguy het volgende:
Denk dat Voicst ook wel op LL staat. Hippe nederlandse bands doen het altijd wel goed
en als ze tegen die tijd nog leeftquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef vogelkooi het volgende:
Amy whinehouse mag ook wel komen, als ze niet te dronken is.
Tevens een schaamteloze TVLowlands
De Exterquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik verwacht ook zeker weer een Top-Notch Oud-Hollands hip-hop uurtje Wellicht met Extince dit jaar, aangezien die een nieuwe CD heeft.
Oh, nu pas? Volgend jaar ging het een stuk sneller. Toen was het rond deze tijd al zo goed als uitverkocht, toch?quote:
Yep, dat schijnt tegenwoordig nog te kunnen, in dezelfde winkel verkopen ze ook postzegelsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:09 schreef Breuls het volgende:
Ben je 'm fysiek ergens gaan halen?
* Breuls heeft het gewoon vanuit z'n bed gedaan, Ticketmaster stuurt ze wel op
Heb je nou met een zwarte stift alles doorgekrast? Slimmerd!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:05 schreef xenobinol het volgende:
Kaartjes zijn binnen, LLOW SWEET HOME![]()
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik werd wakker, wreef in mijn ogen, bestelde m'n kaartje en draaide me weer om.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:49 schreef vogelkooi het volgende:
Me zus heeft ze gehaalt kon lekker uitlslapen.
Alles dicht? Woon jij nog in de jaren '80 ofzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:30 schreef Reddiablo het volgende:
ik bestel ze morgen wel. Lekker principieel op de zondag. Alles dicht (nou ja, bijna) maar toch een ticket scoren, hell yeah
Lowlands 08 - here we come motherfuckers!!
Na ja, het postkantoor bij mij in de buurt is in elk geval dicht morgenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alles dicht? Woon jij nog in de jaren '80 ofzo?
Fuckquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:52 schreef frame-saw het volgende:
Heb je nou met een zwarte stift alles doorgekrast? Slimmerd!
Oja, postkantoren leven sowieso nog in de 80's.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:39 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Na ja, het postkantoor bij mij in de buurt is in elk geval dicht morgen
Dat is gewijzigd idd, eerst liep de VV-actie tot een bepaalde datum (meestal de zaterdag van Pinkpop).quote:Op zondag 3 februari 2008 00:51 schreef peaceman het volgende:
Is het iemand opgevallen, dat in de aankondiging van de kaartverkoop voor Lowlands stond dat er slechts 10.000 kaarten beschikbaar zijn voor de vroege vogel actie?
Ik kan me niet herinneren dat andere jaren deze beperking ook gold.
je ergeren aan is de eerste stap tot vermindering van je lowlands belevingquote:Op zondag 3 februari 2008 18:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lekker tussen de nu rave meisjes
een uitstekende tactiek inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2008 21:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Meestal volstaat de alpha ontwijken
Sssssssst!quote:Op maandag 4 februari 2008 11:13 schreef Rover het volgende:
Weet iemand of je dit jaar ook weer kaarten via Beep kan kopen?
Vorig jaar was dat ideaal, binnen 5 minuten binnen via die aparte ingang![]()
Moest daarna nog wel anderhalf uur op mn vrienden wachten maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |