quote:Op zondag 3 februari 2008 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok!
En? Was Adoontjuh dapper genoeg?
Tuurlijk niet. Het eventuele delict is niet gepleegd op USA terreinquote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als alles klopt, en hij wordt gearresteerd, dan wordt hij eerst in Aruba berecht neem ik aan, maar zouden ze vanuit Amerika dan kunnen eisen zodat hij zijn straf in USA moet uitzitten ?
Een blijvertjequote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok!
En? Was Adoontjuh dapperhorny genoeg?
Dapper, greys, Dapper. Only the brave...........quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Zie ik dat nu pas zeg!! Was haske druk in de galerie!!
Koekie doet wel stoer, maar stiekem issie maar wát in z'n sas met z'n nieuwe vlam. Hij heeft vast even een verlovingskaartje in elkaar geflanst:
[ afbeelding ]
Koekie vraagt een foto van Bob, alleen kijken zegt iequote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:56 schreef Maes het volgende:
Ik ben een charmant 3-jarig dameshondje. Mijn moeder is een York en mijn vader een Malthezer. Mijn mensenmama is heel trots op mij, ik hou van koekjes, spelen en in het bos wandelen.
[ afbeelding ]
Bink is ook een kruising tussen een York en Malthezerquote:Op zondag 3 februari 2008 22:37 schreef nokwanda het volgende:
euh.... Conleche....een kruising tussen een York en een Maltezer behoeft geen trapje voor Koek
Ja maar Bob ziet er toch flink uit de kluit gewassen uit. Koekie is zelf ook half maltezer en half shitzu maar nogal een klein uitgevallen exemplaar.......quote:Op zondag 3 februari 2008 22:37 schreef nokwanda het volgende:
euh.... Conleche....een kruising tussen een York en een Maltezer behoeft geen trapje voor Koek
Jij heldquote:Op zondag 3 februari 2008 23:47 schreef Q. het volgende:
Ja, hoi. Ik heb F&F maar weer eens in mijn AT gezet..
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:47 schreef Q. het volgende:
Ja, hoi. Ik heb F&F maar weer eens in mijn AT gezet..
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Q heeft ze al, kijk maar in het topic inc foto;'s
*werkren*
Heb jij een slang?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Is er geen centraal foto topic, of een slangentopic? Om nou voor 1 foto een heel topic te openen.
Tnx, heb ff gezocht mbv Google maar vond niet echt iets recentsquote:Op maandag 4 februari 2008 11:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb jij een slang?
Tof
Ik zal even kijken, we hadden laatst wel een slangentopic![]()
Pionierstopicquote:Op maandag 4 februari 2008 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[Centraal] Slangen
MIjn eerste F&F topic.
Ik vond net deze wel: Reptielen & Amfibie n deel 4quote:Op maandag 4 februari 2008 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Ja.
Heb nog beesten zat hoor, 5 halsbandleguanen, 1 baardagaam en 10 tamme ratten, maar goed.
Heb het nog niet online staan allemaal, zal van de week wel eens wat meer uploadenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vond net deze wel: Reptielen & Amfibie n deel 4
Jij zocht zeker ook op slangen?![]()
Ik vind het hele mooie beesten, post je daar ook nog foto's van?
Ja, graagquote:Op maandag 4 februari 2008 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb het nog niet online staan allemaal, zal van de week wel eens wat meer uploaden.
baardagaam 7 maanden, leguanen maandje of 4, slang sinds Zaterdagquote:
Ze er zijn sinds gisteravond.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je hebt nu katten om ook over te lullen
Wanneer komen ze?
Ben erg blij voor zowel Logician als voor jou dat het zo geregeld is![]()
Ik ga je updates in het topic wel volgen. Tis een knap stel, die moeder en dochter.quote:
Zeker! Vooral Nainaquote:Op maandag 4 februari 2008 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga je updates in het topic wel volgen. Tis een knap stel, die moeder en dochter.
Deze is niet zo eng hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gezellig! Nieuwe input![]()
* Ingetje79 vindt slangen best wel eng
Same here... het liefst alle 4. Maar 8 katten is wel meer dan genoegquote:Op maandag 4 februari 2008 14:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeker! Vooral NainaIk moest op mn handen zitten bij dat topic
Maar ik denk niet dat Ziggy het erg leuk had gevonden
Ben er erg blij mee.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga je updates in het topic wel volgen. Tis een knap stel, die moeder en dochter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |