quote:Peter R. de Vries naar Oprah
door onze redactie
AMSTERDAM - Talkshowkoningin Oprah Winfrey heeft misdaadverslaggever Peter R. de Vries uitgenodigd als speciale gast.
Oprah heeft volgende week een speciale show rondom de zaak-Natalee Holloway. De uitzending van Peter R. over haar verdwijning, die zondag wordt uitgezonden door SBS6, is al voor miljoenen verkocht aan de Amerikaanse zender ABC.
Tja, Joran heeft inmiddels bevestigt bij Witteman dat hij 'iets' bekend heeft maar dat dat een grap was...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nieuws van Bink en Koekie's trouwerij eigenlijk ook veel toffer
Maar stiekem bránd ik van nieuwsgierigheid naar wat Peter R de Vries nou eigenlijk voor keiharde bewijzen heeftIk hoop dat het geen afknapper wordt
![]()
Zie ik dat nu pas zeg!! Was haske druk in de galerie!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:01 schreef Greys het volgende:
Bink heeft, zoals het een vrouw betaamd, vast wilde trouwplannen gemaakt voor haar a.s. wedding met Koekie. Vast over de gastenlijst aan het nadenken enzo. Ze zeurde me net zolang aan het hoofd tot ze vast met bruidssluier op de foto mocht. Staat ie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gecondoleerd Nonquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:45 schreef Nonneke het volgende:
Help !![]()
![]()
[spoed][GEZ] Doedelzakspeler(s)
53 of 54 (ik weet het ff nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gecondoleerd Non![]()
Hoe oud was je tante?
Ik ken overigens geen doedelzakkers.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:08 schreef Greys het volgende:![]()
Conleche!
Die Koek en Bink!
Non, ik weet wellicht wel iets. Moment, even zoeken...
Oh top dat het al gelukt is!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:26 schreef Nonneke het volgende:
Het is gelukt![]()
Wel heel erg bedankt voor het meedenken Greys![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh top dat het al gelukt is!
Ik had een dirigent van een orkest gesmst dat altijd concerten voor ons organisatiebureau verzorgt.
Bij het laatste concert hadden ze drie doedelzakspelers die hij had ingehuurd.
Dus dan had hij het nummer even aan me kunnen doorgeven van ze.
Maar top dat het al gelukt is!
Ik ga hem smsen dat het niet meer hoeft!
Ingetje en Greysquote:
Hoiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ingetje en Greys![]()
Hebben jullie het Joran van der sloot forum al gezien?
Jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi
Is daar een apart forum voor nu?![]()
![]()
*erheen rent*
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, een heel forum voor die flapkeutel!
Nee, ze was er pas rond een uur of 2, en we kregen die kaarten rond 6, en voor half 9 moesten ze bij het postverzamelpunt zijn om optijd uit te kunnen gaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:52 schreef senesta het volgende:
Dat is wel heel knullig inderdaad, hebben jullie geen proefdruk gehad eerst dan?
Ik kan me helemaal niet meer herinneren hoe dat destijds bij mijn vader ging
Wat liefquote:Op zondag 3 februari 2008 11:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee, ze was er pas rond een uur of 2, en we kregen die kaarten rond 6, en voor half 9 moesten ze bij het postverzamelpunt zijn om optijd uit te kunnen gaan.
Nou kunnen we er inmiddels wel om lachen hoor, en noemt iedereen me gewoon marion nuMaar het is natuurlijk niet netjes van zo'n organisatie.
Apart he dat je zulke dingen kan vergeten, maarja op zo'n moment ga je gewoon op de automatische piloot.
M'n kleine nichtje (7) is zo dapper, die heeft gelijk vrijdag een 'brief' geschreven aan dr Oma, en heel duidelijk gezegd dat ze het zélf wou voorlezen op de begravenis. Het is zo mooi en lief wat ze heeft opgeschreven, we moesten er allemaal van huilen. We zijn zo trots op dr
Ja heel apart hoe ze ermee omgaan. M'n kleinste neefje en nichtje (allebei 2,5) hebben helemaal geen besef, mn neefje heeft naast mn tante staan schreeuwen OMAAAAA wakker wordeeeeeennnnn dora kijken !quote:Op zondag 3 februari 2008 11:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Wat kunnen kleine kinderen je soms verbazen dan he?
Mijn kinderen zijn destijd niet mee geweest maar het thema leven en dood heeft hier wel heel lang gespeeld daarna.
Ah gos, nee voor hen is het inderdaad alsof ze slaapt.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja heel apart hoe ze ermee omgaan. M'n kleinste neefje en nichtje (allebei 2,5) hebben helemaal geen besef, mn neefje heeft naast mn tante staan schreeuwen OMAAAAA wakker wordeeeeeennnnn dora kijken !![]()
Hier gaan alle 3 dr kleinkinderen mee, en dr hondje gaat ook mee
Is ook logisch denk ik, je ouders zijn als kind toch je houvast en als je meemaakt dat die zo instorten en verdriet hebben dan maakt dat enorm veel indruk.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Lullig van die kaarten Non, maar ik neem aan dat de mensen wel weten wie er mee bedoeld wordt.
Wel slordig overigens![]()
Mijn opa overleed toen ik 3 was en het enige wat ik me ervan kan herrinneren was dat m'n moeder compleet crashte (die was toen 26) en dat m'n vader haar heel stevig vast had.
Dat heeft meer indruk gemaakt als het overlijden zelf geloof ik
Hij mag bij Oprah komen he, onze Pietar ar the Freezequote:Op zondag 3 februari 2008 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Denk ik ook ja...ik zie het nog precies voor me iig![]()
Is iedereen zich aan het voorbereiden op Pieter Aar The Freeze?![]()
Wordt wel een lekker tv-avondje; eerst BZV, dan 10 minuten om wat drinken en knabbels te pakken en dan Hollowayen.
Ben erg benieuwd.
Oprah jankt toch om allesquote:Op zondag 3 februari 2008 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Die is straks dik vet binnen![]()
Zou Oprah weer gaan janken?
Neuh. Aangezien ik dan toch onschuldig zou zijn. "Je hoeft me niet te geloven hoor. Ik weet zelf wel wat waar is"quote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
Overigens, Jorans ouders zitten gewoon nog op Aruba. Die zagen geen reden om naar Nederland te komen.
Als jij Joran was he... en je was onschuldig... dan zou je toch om je ouders smeken om je bij te komen staan?
Vind ik nu nog vaak. Het verdriet van anderen doet me meestal meer dan de overleden persoon zelf, een enkel heel persoonlijk geval daargelaten.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Lullig van die kaarten Non, maar ik neem aan dat de mensen wel weten wie er mee bedoeld wordt.
Wel slordig overigens![]()
Mijn opa overleed toen ik 3 was en het enige wat ik me ervan kan herrinneren was dat m'n moeder compleet crashte (die was toen 26) en dat m'n vader haar heel stevig vast had.
Dat heeft meer indruk gemaakt als het overlijden zelf geloof ik
Of ze denken: "Waarom naar nederland komen als ze Joran toch morgen naar Aruba halenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh. Aangezien ik dan toch onschuldig zou zijn. "Je hoeft me niet te geloven hoor. Ik weet zelf wel wat waar is"
Hoi trouwens
MM is eerder vertrokken vanaf hier om ook peter R de vries te kijken.
Ik ben op dieet, maar het gaat kut want ik kan niet met mn vlerken van de lekkers afblijvenen ik moet 6 kilo kwijt van mezelf
als alles klopt, en hij wordt gearresteerd, dan wordt hij eerst in Aruba berecht neem ik aan, maar zouden ze vanuit Amerika dan kunnen eisen zodat hij zijn straf in USA moet uitzitten ?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Of ze denken: "Waarom naar nederland komen als ze Joran toch morgen naar Aruba halen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |