Ik viel 'r op het einde pas in, maar die met die beenwarmers: what was she thinking???quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:38 schreef Morretje het volgende:
Ja, hilarisch, sommige 'danseressen'...
Ik lag weer es in badquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook gekeken
Hilarisch
Oh en wat betreft Joran:
Sex --> Nathalee onwel --> overleden --> Joran vriend gebeld --> help, paniek --> lichaam in bootje gehesen --> op zee gedumpt.
Voor 99% zeker dat het zo is gegaan. Dit zag je namelijk net op tv beelden, de advocaat van Nathalees moeder zat dit te vertellen op de Amerikaanse televisie. En haar moeder heeft de beelden van Peter natuurlijk gezien, dus het zal wel zo zijn.
Wel lullig eigenlijk een beetje dat die advocaat nu alles gaat zitten vertellen, terwijl Peter wilde wachten tot zondag
Dat staat buiten kijf. Wat een enorme zak ben je dan als je er zelfs een boek over gaat schrijven! (een boek vol leugens dus!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Nou ja, zelfs al had hij niets in haar drankje gedaan, dan is het nog een oetlul dat hij het lichaam heeft laten verdwijnen en haar ouders al die jaren in onzekerheid heeft gelaten natuurlijk. Hij heeft echt glashard zitten liegen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
greys, greys, DANS IDOLS OP 6
Als ze dan geen verder bewijs vinden en hij blijft dat zeggen, dan komt ie er wéér mee weg!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
Joran net aan de telefoon bij Pauw & Witteman:
'Uhhhh.... ja die bekentenis he... dat zei ik alleen maar voor de gein'.![]()
Peter gaat morgen vast zeggen dat Joran heeft gelogen over het feit dat hij had gelogen toen hij loog dat hij had gelogen. Zoiets. Die jongen liegt namelijk nogal vaak. Zei hij met zijn kop in beeld op tv, vanavond, op SBS6. 'Ja ik lieg vaak, altijd al gedaan ook. Ik probeer dat nu minder te doen'. Toffe ventquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ze dan geen verder bewijs vinden en hij blijft dat zeggen, dan komt ie er wéér mee weg!
Doe es eentje van Bink, dan kan ik vragen aan Koekie of ie met 'r wil trouwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiiiii Koeks in de spagaat
Koekieeeee, kom je bij tante Greys logeren?
Dan kan je vrouwtje naar New York
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:19 schreef nokwanda het volgende:
* nokwanda draait zich discreet om om Bink en Koekie wat privacy te gunnen
Weltrusten dames. Morgen weer een volle dag en de andere kant van het land weer eens bezoeken![]()
Van precies dezelfde!! Alle andere koekjes zijn ook wat groot! Wat hij ook wel lekker vindt zijn die staafjes van de appie, die kan je ook in hele kleine stukjes breken. Máár hij zit nu op een dieet omdat de DA vermoedt dat hij een voedselallergie heeft. Ik mag hem nu alleen maar ZD van Hills geven. Ik geloof niet dat hij het erg vindt, hij eet goed van die brokjes.......quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
Trusten Nok! En veel plezier morgen![]()
Bink is in de zevende hemel! Ze is verloofd! Koekie the fiancee!
Die koekie(s)-foto is briljant he, haha! Overigens heb ik geen trommel hoeven achterhouden stiekem, want Bink blieft dat soort koekjes niet. Ze blieft alleen van die lekkere zachte kleine botjes-achtige dingen. Die zo hap-slik-weg gaanVan wat voor koekies houdt Koekie?
weltutte!!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:35 schreef Greys het volgende:
Ja, die staafjes worden hier ook in stukjes gebroken
En een koekje voor het slapen gaan, in bed, krijgt ze ook
Ik ga lekker snurken. Slaap lekker! Bink gaat dromen over haar verloofde!
Waarom las ik slaafjes?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:35 schreef Greys het volgende:
Ja, die staafjes worden hier ook in stukjes gebroken
D'r was toch zo'n liedje van de Vliegende Panters? Iets met echte Kapiteinen en de Rode zee????quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:20 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Shit Nok, dat is niet zo eh... handig voor vandaag!![]()
![]()
Nope, ik ben één van de 12843 nederlanders zonder hyvesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Die datum moet nog geprikt gaan worden. Bink is ietwat hard van stapel aan het lopen. Maar daar is het dan ook een vrouw voorHeb de aankondiging ook als blog met foto's op mijn Hyves gezet
![]()
Heb jij ook Hyves, Fruts?
Misschien in de toekomstquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Bink!![]()
En dat op haar leeftijd he? Wat een geluk![]()
Fruts, doe ook es Hyves nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |