Jawel, maar waarom het dan 3 dagen van te voren groots aankondigen? Beetje misbruik maken van de dood van dat meisje, dat gevoel heb ik....quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:24 schreef Greys het volgende:
Op zich snap ik wel dat hij het liefst het hele verhaal wil doen in zijn eigen programma hoor
Tuurlijk willen we nu alles weten, maar als jij misdaadverslaggever was, want dat istie he, dan zou je daar toch ook je eigen programma mee willen vullen? En het zal ook niet makkelijk zijn om zijn twee uur durende programma er over, dat hij dus al gemaakt heeft, vanavond nog even uitgezonden te krijgen al had hij dat gewild. Dat gaat echt niet zomaarDus dan maar zondag. En als hij nu alles zou vertellen, kijkt er geen kip meer naar zijn programma natuurlijk.
Ik ben wel super benieuwd, echt!
Hij werd wel erg emotioneel op tv toen hij vertelde dat hij Nathalees moeder vanmiddag alles had verteld, wat er met haar dochter is gebeurd. Dus ik ga er echt van uit dat hij het helemaal rond heeft. Anders ga je dat die moeder niet aan doen, als het slechts speculaties zijn.
Ja dat zal ook wel, maar nu het toch all over het nieuws is, laat ze dan ook dat programma alvast uitzenden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:27 schreef Greys het volgende:
Nou, ik kan heel Hyves niet meer openen!
Ik krijg alleen maar witte pagina's, ook op de homepage van Hyves!
Had je hem wel al gelezen? Want het was een hele lap
Ik denk trouwens (puur speculeren) dat het nu is aangekondigd, omdat de moeder van Nathalee vanmorgen op Schiphol is aangekomen en omdat hij de 'bewijzen' aan justitie heeft overhandigd. Dus dan is het te verwachten dat er één en ander uitlekt en omdat het dusdanig groot is snap ik ook wel dat hij dan liever zelf alvast IETS bekend wil maken. Dus dat het hele verhaal er aan zit te komen en iedereen nog even moet wachten, omdat hij wel het hele gebeuren al opgenomen heeft. Zoiets, denk ik
Wat een idioten!quote:Boete voor wachten op overstekende kat
Gepost door Rob (R@b) - Bron: AD
Gepubliceerd: donderdag 31 januari 2008 @ 13:03
We schrijven 7 januari van dit jaar. Schiedammer Cees Schuurmans staat in zijn woonplaats met zijn auto te wachten voor het rode stoplicht. Daarnaast staan twee agenten. Niets aan de hand denkt de 49-jarige automobilist, want hij staat keurig stil voor het rode licht.
Wanneer het licht op groen springt, ziet Cees dat er een kat oversteekt. Hij wacht dus met wegrijden om het poezenbeest een gewisse dood te besparen.
Een aantal dagen later valt er een bon bij Cees in de bus. Of hij even 75 euro wil betalen wegens het negeren van het groene licht. Een woedende Cees heeft inmiddels de burgemeester aangeschreven en haar gemeld dat hij ''kotsmisselijk'' wordt van dit boetebeleid, en daarna alle Kamerleden.
Hij hoop dat het ''gezeik'' door elke partij wordt opgepikt, ''want dit is natuurlijk te gek voor woorden.'' Volgens Cees moeten die leerling-agenten gewoon wel schrijven, ''anders krijgen ze een slechte beoordeling en mogen ze niet door naar het volgend jaar. Dan krijg je dit soort flauwekul.''
Huub Veeneman van de politie Rotterdam Rijnmond zegt in het AD dat dit wel een zeldzaam geval is. ''Maar de wet zegt nou eenmaal dat alles wat je doet waarbij je het verkeer belemmert, een overtreding is.'' Het beste kan de Schiedammer volgens Veeneman bezwaar aantekenen tegen de bon. Dat gaat Schuurmans dan ook doen. En als dat wordt afgewezen, dan zal hij de zaak laten voorkomen.
Overigens is het expres doodrijden van een dier ook strafbaar.
Nou ik denk dat ze Joran's hoofd inmiddels over de hele wereld kennen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Het zou wel heel lullig zijn idd als zondag zou blijken dat Joran het gedaan heeft en dat ze hem dan nergens meer kunnen vinden![]()
Doet jullie Hyves het nu ook niet meer dan?
quote:Dierenarts neemt wraak voor boetes
31 januari 2008, 18:04 (4 reacties)
PRAAG (ANP) - Uit woede over een reeks parkeerbonnen heeft een Tsjechische dierenarts geweigerd een politiehond te behandelen. Daarop stierf het dier, dat door een auto was aangereden.
De politie diende een klacht in bij de autoriteiten, meldden Tsjechische media donderdag. De wraakzuchtige dierenarts uit Ceska Lipa moet nu rekening houden met disciplinaire maatregelen en een geldstraf.
Dat zei mama ook alquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef MikeyMo het volgende:
ah, het is weer een rotzooi? vanaaf opgeruimd !
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef MikeyMo het volgende:
ah, het is weer een rotzooi? vanaaf opgeruimd !
Hoest met jullie en de kitjes?quote:
prima hoor.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:12 schreef Morretje het volgende:
Foto's!!! Lwrb..![]()
Mooi verhaal trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |