abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:24:17 #1
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_56481873
Hallo !
ik weet niet zo goed waar ik dit topic moet plaatsen, zit ik verkeerd, verplaats hem dan graag !

Wij (mijn familie en ik ) zijn opzoek naar een doedelzakspeler (of spelers) die dinsdagmiddag op een begravenis een liedje kunnen doen. De begravenis is in Voorburg (bij Den Haag)

Gisternacht is mijn tante (plotseling) overleden, en zij heeft altijd gezegd dat als ze dood was, dat ze dan graag een doedelzakspeler wil hebben op haar begravenis. Uiteraard hebben we gistermiddag de begravenis geregeld, en zo ook de doedelzakspeler... dachten we
Volgens de mevrouw was het in eerste instantie geen probleem, maar eigenlijk vrij snel nadat ze weg was belde ze terug dat degene die ze geregeld had niet kon, maar hij zou wel een collega bellen. Tot op heden hebben wij (en de begravenisondernemer) niks gehoord. Zij is ook wel aan het rondmailen, maar wij zoeken dan liever zelf ook mee, vandaar dat ik dit topic open.

Is er iemand hier op Fok! die doedelzak speelt, of iemand kent die dat doet. En dinsdagmiddag een liedje zou willen komen spelen ? uiteraard niet gratis, maar dat wordt allemaal nog besproken

Onzin en "grappige" reacties mogen weg blijven
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:29:12 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_56481959
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:25:47 #3
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_56487027
Topic mag dicht ! Het is gelukt
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 21:45:21 #4
163650 Greys
pi_56487622
Goed zo! Met dank aan de post boven je?
Of via een andere weg?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 februari 2008 @ 10:30:22 #5
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_56495191
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Goed zo! Met dank aan de post boven je?
Of via een andere weg?
Ondertussen dat ik aan het mailen was en telefoonnummers verzamelen, zijn mn nicht en moeder gaan bellen. En toen vond mn nicht iemand in Rijswijk (meen ik) die best een liedje wil komen doen dinsdag
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Boks-Chick zondag 3 februari 2008 @ 10:55:21 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56495435
fijn dat het opgelost is. Gecondoleert met jullie verlies, en Ik hoop dat het een mooie uitvaart wordt.
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')