Heb jij een slang?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Is er geen centraal foto topic, of een slangentopic? Om nou voor 1 foto een heel topic te openen.
Tnx, heb ff gezocht mbv Google maar vond niet echt iets recentsquote:Op maandag 4 februari 2008 11:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb jij een slang?
Tof
Ik zal even kijken, we hadden laatst wel een slangentopic![]()
Pionierstopicquote:Op maandag 4 februari 2008 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[Centraal] Slangen
MIjn eerste F&F topic.
Ik vond net deze wel: Reptielen & Amfibie n deel 4quote:Op maandag 4 februari 2008 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Ja.
Heb nog beesten zat hoor, 5 halsbandleguanen, 1 baardagaam en 10 tamme ratten, maar goed.
Heb het nog niet online staan allemaal, zal van de week wel eens wat meer uploadenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vond net deze wel: Reptielen & Amfibie n deel 4
Jij zocht zeker ook op slangen?![]()
Ik vind het hele mooie beesten, post je daar ook nog foto's van?
Ja, graagquote:Op maandag 4 februari 2008 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb het nog niet online staan allemaal, zal van de week wel eens wat meer uploaden.
baardagaam 7 maanden, leguanen maandje of 4, slang sinds Zaterdagquote:
Ze er zijn sinds gisteravond.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je hebt nu katten om ook over te lullen
Wanneer komen ze?
Ben erg blij voor zowel Logician als voor jou dat het zo geregeld is![]()
Ik ga je updates in het topic wel volgen. Tis een knap stel, die moeder en dochter.quote:
Zeker! Vooral Nainaquote:Op maandag 4 februari 2008 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga je updates in het topic wel volgen. Tis een knap stel, die moeder en dochter.
Deze is niet zo eng hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gezellig! Nieuwe input![]()
* Ingetje79 vindt slangen best wel eng
Same here... het liefst alle 4. Maar 8 katten is wel meer dan genoegquote:Op maandag 4 februari 2008 14:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeker! Vooral NainaIk moest op mn handen zitten bij dat topic
Maar ik denk niet dat Ziggy het erg leuk had gevonden
Ben er erg blij mee.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga je updates in het topic wel volgen. Tis een knap stel, die moeder en dochter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |