Het lijkt me dat je hem moet kunnen lokken met eten. Zet ergens een faunabox met krekels neer en misschien komt ie er wel op af. Ik moet zeggen dat ik geen ervaring heb met ontsnapte luipaardgekko's. Ze houden er hier nogal van zich te verstoppen dus ik denk dat het een hele klus zal worden het diertje weer terug te vinden. Hoe is ie ontsnapt? Aangezien ze poepen buiten hun schuilplaatsjes zou je eens moeten kijken of je ergens poepjes kunt vinden. Waarschijnlijk verstopt ie zich daar ergens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef type_29 het volgende:
Iemand hier een idee hoe je een luipaardgekko kan lokken?
Kheb er 1 die ontsnapt is en ik kan dat beest nergens vinden.
Een slot erop zou voor jou de oplossing zijn!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef type_29 het volgende:
Ik had een schuifdeurtje iets open laten staan.
Ah je bedoelt een Paludarium. Voor tips en inspiratie: een heel groot exemplaar, en een kleinere die hier in huis staatquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef luciferist het volgende:
ik zit te denken om zelf een terra te maken,
wat mij heel vet lijkt is een bak van ongeveer 1.20 breed, tot aan het plafon en ong 60/70 cm diep.
dan onder een aquarium van 50 cm hoog en 25 cm breed is en oploopt naar 40-50 cm.
daarboven een mooi terra.
als je het snap
Zelf heb ik een bak van 60 diep, 140 breed, 190 hoog.. 1 van mijn 15 bakken. Ik heb:quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef luciferist het volgende:
ik zit te denken om zelf een terra te maken,
wat mij heel vet lijkt is een bak van ongeveer 1.20 breed, tot aan het plafon en ong 60/70 cm diep.
dan onder een aquarium van 50 cm hoog en 25 cm breed is en oploopt naar 40-50 cm.
daarboven een mooi terra.
als je het snap
Welke kikkertjes heb je? Ik heb zelf 'maar' 1 bakje met Ph. vittatus en Colosthetus nogwat (vergeet ik steedsquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef Aneurism het volgende:
...
Hou zelf gifkikkertjes
...
De bak van Hans V vind ik mooi, maar de bak van Ronals Mol vinnik toch wel de mooiste.
...
ook kan je altijd info vragen op gifkikkers.be forum
zaterdag komen foto's van mijn nieuwe inrichting van de 1 meter brede bak.
Ik vind de houding op het nederlandse forum niet zo best, nieuwelingen word gevraagd 5 jaar forum door te spitten voor hun vragen (om vervolgens 10 verschillende meningen te vinden) en daar nemen ze op gifkikkers.be wel de tijd ervoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welke kikkertjes heb je? Ik heb zelf 'maar' 1 bakje met Ph. vittatus en Colosthetus nogwat (vergeet ik steeds)
Als goede vriendin en huisfotografe van Hans kan ik het uiteraard niet met je eens zijn, maar die bak van Mol is idd een zeer mooie!!![]()
Dat forum is idd heel goed, ik zit zelf ook soms op het gifkikkerportaal, ook erg leerzaam.
Ben benieuwd naar je foto's!!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah je bedoelt een Paludarium. Voor tips en inspiratie: een heel groot exemplaar, en een kleinere die hier in huis staatOp dit laaste forum is nog vééél meer handige info te vinden, ook (vooral) over aquaria. Hoop dat je er wat aan hebt
![]()
ik dacht meer aan 1 bij 2 meter toen ik hem tekende,quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef Aneurism het volgende:
linker plaatje = te weinig land om er wat mee te kunnen doen voor dieren. tenzij je 6meter bij 6 meter oppervlakte totaal hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |