quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
Net ook maar eens WIDM gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Maricha: je kan gewoon kijken hoor![]()
Volle 7 minuten? Ik zal eens een keer checken of de volle 9 minuten van Mr. Brightside in the TWD-mix gedraait kunnen wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
De volle 7 minuten.
Veenstra Veenstra. Klasse!
Nu gaat het geluid vol open. Gruwelijke plaat, echt heeeeeeeeeeeeeel vet !
quote:Darkness imprisoning me
All that I see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell
Landmine has taken my sight
Taken my speech
Taken my hearing
Taken my arms
Taken my legs
Taken my soul
Left me with life in hell
Ook vet natuurlijk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
olle 7 minuten? Ik zal eens een keer checken of de volle 9 minuten van Mr. Brightside in the TWD-mix gedraait kunnen worden
Tony Iommi = über-held.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Metallica kwam vorige week nog uitgebreid aan bod in Rock!
Vond het wel grappig om te horen dat het gitaargeluid van heavy metal ontstaan is doordat iemand de topjes van zn vingers kwijtraakte door een ongelukje op het werk
Maar zometeen gaat het tempo weer omhoog met September - Cry For Youquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tony Iommi = über-held.
Wel ff een omschakeling zeg, Ilse de Lange na One...
Dat is nog eens een goed planquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Ilse![]()
Is die eigenlijk al te gast geweest bij Ekstra Weekend? Geeft volgens mij wel een leuke uitzending.
Oe, oe, oe, ik ook!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goed plan
Mag ik dan bankgast zijn
Zolang je niet van die bank af komt vind ik het bestquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoopte dat ik dan bankgast mocht zijn omdat ik zo'n goed voorstel heb gedaan.
Heerlijk ja. Even heerlijk meegeschreeuwdquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef TheZapster het volgende:
Wat een heerlijke bak herrie blijft dit toch
Gelukkig al een paar dagen niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef Treezz het volgende:
Hoi , hoe gaat ie hier?, heeft iemand Timur nog gehoord (ik geloof 1 week nog op de radio geweest)
De "massa" lijkt voor te gaan inderdaad. Erg op safe spelen allemaal. Voor de adverteerders?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef broer het volgende:
Hm... Ik heb na 01.00 uur toch alweer het een en ander aan rommel langs horen komen. Is er nu werkelijk geen zender op de kabel die de hele dag dezelfde muziek draait als 3VOOR12?
Op de digitale kabel heb je de beschikking over de 3VOOR12-kanalen, die 24/7 die soort muziek uitzenden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef broer het volgende:
Hm... Ik heb na 01.00 uur toch alweer het een en ander aan rommel langs horen komen. Is er nu werkelijk geen zender op de kabel die de hele dag dezelfde muziek draait als 3VOOR12?
Het zal inderdaad wel de smaak van de grootste groep zijn. Niet erg, maar het is mijn smaak niet. Dus daarom moest ik maar eens op zoek...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:33 schreef cosmick het volgende:
De "massa" lijkt voor te gaan inderdaad. Erg op safe spelen allemaal. Voor de adverteerders?
Ja, via internet kan, inderdaad. Maar dat vind ik zo jammer van mijn bandbreedte. Die kan ik ook wel eens ergens anders voor gebruiken. En digitale kabel heb ik ook al niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:33 schreef Sirolf het volgende:
Op de digitale kabel heb je de beschikking over de 3VOOR12-kanalen, die 24/7 die soort muziek uitzenden.
Of gewoon via internet luisteren: http://3voor12.vpro.nl
Morning!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zal vandaag niet veel aanwezig zijn, drukke dag voor de boeg
Haha,quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Was Nina toen ik dat schreef.
Ik zal waarschijnlijk het eerste uur missen, ga weer sportenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:10 schreef Glacier het volgende:
* Glacier luistert vanavond geen Ekstra weekend
Ik ook niet. Dan sta ik te zuipenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:10 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier luistert vanavond geen Ekstra weekend
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef cosmick het volgende:
Oe, "running with the devuuuuuuuuuuuuuuul"![]()
.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:34 schreef Horloge het volgende:
If you buy this record then your life will be better, "ik heb er thuis zes exemplaren van in de kast staan".
Zou hij weggaan danquote:
ach, dat moderne gedoe ook, ben ik veels te oud voorquote:
je lijkt golfer wel opaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, dat moderne gedoe ook, ben ik veels te oud voor
Schiet mij opeens te binnen dat de opa van mijn vrouw vroeger carnavalsmuziek maakte in Maastricht. Paar jaar geleden kwamen wij nog wat muziek tegen tijdens het opruimen van de woning.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uhm, we zijn hier op kantoor reeds op de echte Maastrichtse carnavalsmuziek overgestapt.
En nee, dus niet van die nep Hollandse hoempaparotzooi![]()
![]()
Eens, ik slinger SAM zo maar eens aan denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef cosmick het volgende:
Sorry Dolf, maar ga muziek draaien en stop met dat vreselijke gezeik.
Hey das Dolf jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef cosmick het volgende:
Sorry Dolf, maar ga muziek draaien en stop met dat vreselijke gezeik.
nou, die zal lekker ruiken aan het eindquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:13 schreef Horloge het volgende:
Paul gaat carnaval vieren in Maastricht en verkleedt zich als sushi.![]()
Pffquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog een uurtje of 3 en dan ZUIPEN!
carnaval vieren in Maastrigquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:16 schreef T3hTommay het volgende:
Over Paul gesproken, die is er al de hele week niet volgens mij... Waar zit 'ie?
quote:
Ik ga helemaal niet naar caquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding].
Vind meestal de vrijdag voor carnaval het leukste [afbeelding]. Lekker met collega's de stad in, niet verkleed en supergezellig [afbeelding].
Gelukkig niet de nieuwe Megahit. Aardig liedje maar hoef het niet zo heel vaak te horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |