De "massa" lijkt voor te gaan inderdaad. Erg op safe spelen allemaal. Voor de adverteerders?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef broer het volgende:
Hm... Ik heb na 01.00 uur toch alweer het een en ander aan rommel langs horen komen. Is er nu werkelijk geen zender op de kabel die de hele dag dezelfde muziek draait als 3VOOR12?
Op de digitale kabel heb je de beschikking over de 3VOOR12-kanalen, die 24/7 die soort muziek uitzenden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef broer het volgende:
Hm... Ik heb na 01.00 uur toch alweer het een en ander aan rommel langs horen komen. Is er nu werkelijk geen zender op de kabel die de hele dag dezelfde muziek draait als 3VOOR12?
Het zal inderdaad wel de smaak van de grootste groep zijn. Niet erg, maar het is mijn smaak niet. Dus daarom moest ik maar eens op zoek...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:33 schreef cosmick het volgende:
De "massa" lijkt voor te gaan inderdaad. Erg op safe spelen allemaal. Voor de adverteerders?
Ja, via internet kan, inderdaad. Maar dat vind ik zo jammer van mijn bandbreedte. Die kan ik ook wel eens ergens anders voor gebruiken. En digitale kabel heb ik ook al niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:33 schreef Sirolf het volgende:
Op de digitale kabel heb je de beschikking over de 3VOOR12-kanalen, die 24/7 die soort muziek uitzenden.
Of gewoon via internet luisteren: http://3voor12.vpro.nl
Morning!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zal vandaag niet veel aanwezig zijn, drukke dag voor de boeg
Haha,quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Was Nina toen ik dat schreef.
Ik zal waarschijnlijk het eerste uur missen, ga weer sportenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:10 schreef Glacier het volgende:
* Glacier luistert vanavond geen Ekstra weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |