quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:34 schreef Horloge het volgende:
If you buy this record then your life will be better, "ik heb er thuis zes exemplaren van in de kast staan".
Zou hij weggaan danquote:
ach, dat moderne gedoe ook, ben ik veels te oud voorquote:
je lijkt golfer wel opaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, dat moderne gedoe ook, ben ik veels te oud voor
Schiet mij opeens te binnen dat de opa van mijn vrouw vroeger carnavalsmuziek maakte in Maastricht. Paar jaar geleden kwamen wij nog wat muziek tegen tijdens het opruimen van de woning.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uhm, we zijn hier op kantoor reeds op de echte Maastrichtse carnavalsmuziek overgestapt.
En nee, dus niet van die nep Hollandse hoempaparotzooi![]()
![]()
Eens, ik slinger SAM zo maar eens aan denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef cosmick het volgende:
Sorry Dolf, maar ga muziek draaien en stop met dat vreselijke gezeik.
Hey das Dolf jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef cosmick het volgende:
Sorry Dolf, maar ga muziek draaien en stop met dat vreselijke gezeik.
nou, die zal lekker ruiken aan het eindquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:13 schreef Horloge het volgende:
Paul gaat carnaval vieren in Maastricht en verkleedt zich als sushi.![]()
Pffquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog een uurtje of 3 en dan ZUIPEN!
carnaval vieren in Maastrigquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:16 schreef T3hTommay het volgende:
Over Paul gesproken, die is er al de hele week niet volgens mij... Waar zit 'ie?
quote:
Ik ga helemaal niet naar caquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding].
Vind meestal de vrijdag voor carnaval het leukste [afbeelding]. Lekker met collega's de stad in, niet verkleed en supergezellig [afbeelding].
Gelukkig niet de nieuwe Megahit. Aardig liedje maar hoef het niet zo heel vaak te horen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |