Dat zijn we gewendquote:
nee, dit is echt heel bleek, neem dat maar van mij aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
das als ie een beetje bleek ziet [afbeelding]
whehehequote:Op donderdag 31 januari 2008 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dit is echt heel bleek, neem dat maar van mij aan
lekkerquote:
verzakerquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:21 schreef Isdatzo het volgende:
hoi hoi.. ik ben er weer![]()
![]()
stuk of 5 delen overgeslagen![]()
![]()
slak!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:21 schreef Isdatzo het volgende:
hoi hoi.. ik ben er weer [afbeelding] [afbeelding]
stuk of 5 delen overgeslagen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat is niet meer geheel nodig geloof ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:29 schreef eer-ik het volgende:
idd OA [afbeelding]
Effe topicje in 44.
En vul je crewprofiel effe in [afbeelding]
welquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is niet meer geheel nodig geloof ik
at niet?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is niet meer geheel nodig geloof ik
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:25 schreef Muck het volgende:
oh, en OA doe je eens netjes voorstellen in /44 /mad
Linkjes?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:29 schreef eer-ik het volgende:
idd OA
Effe topicje in 44.
En vul je crewprofiel effe in
quote:#385 OA 25801
...
...
#395 Muck 25416
Ja, maar lui enzo...quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
- crewentry dus.
link naar /44 kan je zelf ook wel bedenken denk?
Checkquote:
ik hoop dat je iets pijnlijks krijgtquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik hoop dat je iets pijnlijks krijgt
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ome buzzer, Muck wenst me iets ergs toe!
zie je eigen PMquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
Eer-ik/Muck zie pm
ikzelf zit @ txtonly momenteel
1112919 ingevuldquote:
Ik had er in dit topic al op gereageerdquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
Eer-ik/Muck zie pm
ikzelf zit @ txtonly momenteel
Jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:17 schreef Frutsel het volgende:
Gefeliciteerd OA
hoi trouwens allemaal
Tja, je heet toch eer-ik... iemand zegt toch ook Frutsel ipv Futsel of Frutelquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:20 schreef eer-ik het volgende:
Je bent een van de weinigen die eer-ik zegt
Ik heet Erik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, je heet toch eer-ik... iemand zegt toch ook Frutsel ipv Futsel of Frutel
gewoon compleet ^^
Ik zei net al tegen Janetjequote:
nee heb nieuwe job, vanochtend aangenomenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:22 schreef OA het volgende:
Is Frutsel jarig (geweest)?
Whehe, goed gesprekquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zei net als tegen Janetje
F: Ik zie dat je OA hebt aangenomen?
J: Jep, hij had goede berichten, goede mail![]()
F: Hij heeft dan ook les en tips gehad van de beste nieuwsposter van fok
J:![]()
F: Dit zei pberends hoor, niet ik![]()
Whehequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zei net als tegen Janetje
F: Ik zie dat je OA hebt aangenomen?
J: Jep, hij had goede berichten, goede mail![]()
F: Hij heeft dan ook les en tips gehad van de beste nieuwsposter van fok
J:![]()
F: Dit zei pberends hoor, niet ik![]()
Wie, wat, hoe, waar?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee heb nieuwe job, vanochtend aangenomen
ToFquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee heb nieuwe job, vanochtend aangenomen [afbeelding]
Bij een bedrijf in Oldenzaal, groothandel in frisdranken. Voorraadbeheer, inkoop, facturatie en transportplanningquote:
bestel je dat bij je eten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
hier is het internet nog sneller als thuis
bijna wel, alleen hoef ik er niet om te vragenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bestel je dat bij je eten?
"Mag ik een biertje, een uiensoep, 1 kiptsjakkie tsjakkie gerecht en een draadloze internet verbinding?"
Kijk eens aan! Je gaat bijna hetzelfde doen als ik...quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij een bedrijf in Oldenzaal, groothandel in frisdranken. Voorraadbeheer, inkoop, facturatie en transportplanning
al bij de arts geweest?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:44 schreef Pheno het volgende:
werkwerkwerk
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bijna wel, alleen hoef ik er niet om te vragen
naja, ik had morgen een 3e gesprek voor functie in enschede. Dat zat in de afrondingsfase. Die waren nu niet zo blij dat ik dat afbeldequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Je gaat bijna hetzelfde doen als ik...![]()
Volgende maand ga ik nl het voorraadbeheer erbij doen!![]()
Facturatie doe ik dan weer niet
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:44 schreef Pheno het volgende:
werkwerkwerk
het is niet jou probleem verderquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[afbeelding] altijd makkelijk [afbeelding]
[..]
naja, ik had morgen een 3e gesprek voor functie in enschede. Dat zat in de afrondingsfase. Die waren nu niet zo blij dat ik dat afbelde [afbeelding] Maar ja, mijn gevoel sprak boekdelen [afbeelding]
Pheno [afbeelding] [afbeelding]
Houniet [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb over je gedroomd [afbeelding]
Geilquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb over je gedroomd [afbeelding]
hounietquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
hey fruts [afbeelding] alles goed jongen
Ja, en meteen naar de poli in ons dorp. Bloed geprikt op suiker, lever en nierfuncties. En urine op bezinksel en eiwitten. Even afwachten en daarna gaan de huisarts en ik een plan opstellen om dit uit te zoeken. Internist waarschijnlijk.quote:
nou nee....quote:
Pheno is nooit aardig. Ron wel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
nou nee....
eer-ik zijn moeder belde MPG op om te zeggen dat ie ziek was en MPG moest dat aan de rest (jullie dus) doorgeven. Jij vond dat heel zielig voor hem een deed heel aardig.
tja, toen wist ik dat ik droomde
tjonge zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en meteen naar de poli in ons dorp. Bloed geprikt op suiker, lever en nierfuncties. En urine op bezinksel en eiwitten. Even afwachten en daarna gaan de huisarts en ik een plan opstellen om dit uit te zoeken. Internist waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
nou nee....
eer-ik zijn moeder belde MPG op om te zeggen dat ie ziek was en MPG moest dat aan de rest (jullie dus) doorgeven. Jij vond dat heel zielig voor hem een deed heel aardig.
tja, toen wist ik dat ik droomde
Blijven zeiken helpt dus!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en meteen naar de poli in ons dorp. Bloed geprikt op suiker, lever en nierfuncties. En urine op bezinksel en eiwitten. Even afwachten en daarna gaan de huisarts en ik een plan opstellen om dit uit te zoeken. Internist waarschijnlijk.
heel ergquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge zegsucces maar weer dan
[..]
Uberhaupt dat laatstequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:05 schreef OA het volgende:
[..]
Blijven zeiken helpt dus! [afbeelding]
Eindelijk gaat men dus verder kijken en nadenken...
tvp's zijn niet van deze tijd meer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is 't bijna niet waard om nog te tvp'en.
dat is inderdaad een waarheidquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:11 schreef OA het volgende:
Topic gaat vandaag niet zo snel hoor! [afbeelding]
whehehequote:
Inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is 't bijna niet waard om nog te tvp'en.
staan ze nooitquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt doordat hij niet sticky staat vandaag.
gevaarlijk dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad
volgende keer dat je post, ga je door het slotje [afbeelding]
Gisteren wel!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
staan ze nooit
en gewoon ff een post van Indah verwijderen en weg kwartet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |