Pheno is nooit aardig. Ron wel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
nou nee....
eer-ik zijn moeder belde MPG op om te zeggen dat ie ziek was en MPG moest dat aan de rest (jullie dus) doorgeven. Jij vond dat heel zielig voor hem een deed heel aardig.
tja, toen wist ik dat ik droomde
tjonge zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en meteen naar de poli in ons dorp. Bloed geprikt op suiker, lever en nierfuncties. En urine op bezinksel en eiwitten. Even afwachten en daarna gaan de huisarts en ik een plan opstellen om dit uit te zoeken. Internist waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
nou nee....
eer-ik zijn moeder belde MPG op om te zeggen dat ie ziek was en MPG moest dat aan de rest (jullie dus) doorgeven. Jij vond dat heel zielig voor hem een deed heel aardig.
tja, toen wist ik dat ik droomde
Blijven zeiken helpt dus!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en meteen naar de poli in ons dorp. Bloed geprikt op suiker, lever en nierfuncties. En urine op bezinksel en eiwitten. Even afwachten en daarna gaan de huisarts en ik een plan opstellen om dit uit te zoeken. Internist waarschijnlijk.
heel ergquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge zegsucces maar weer dan
[..]
Uberhaupt dat laatstequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:05 schreef OA het volgende:
[..]
Blijven zeiken helpt dus! [afbeelding]
Eindelijk gaat men dus verder kijken en nadenken...
tvp's zijn niet van deze tijd meer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is 't bijna niet waard om nog te tvp'en.
dat is inderdaad een waarheidquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:11 schreef OA het volgende:
Topic gaat vandaag niet zo snel hoor! [afbeelding]
whehehequote:
Inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is 't bijna niet waard om nog te tvp'en.
staan ze nooitquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt doordat hij niet sticky staat vandaag.
gevaarlijk dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad
volgende keer dat je post, ga je door het slotje [afbeelding]
Gisteren wel!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
staan ze nooit
en gewoon ff een post van Indah verwijderen en weg kwartet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |