So?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leo is weer geblesseerd trouwens?
Enige excuus dat ik kan bedenken is "ja maar hij heeft nog niet met de groep gespeeld" maar ja, hij is wel fit en in vorm, dat kan je van Davids helaas niet zeggen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja als je dan net een vervanger gehaald hebt, Lindgren in dit geval, zet hem er dan ook gewoon in.
gooeiemorgen jij bent er ok weer vroeg bijquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leo is weer geblesseerd trouwens?
Ik ken gelukkig geen enkele PSVer, alleen hier en daar een verdwaalde feyenoord en az supporter. Gelukkig hebben die ook niets om vrolijk om te zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Godver
Kut PSV-ers die dansend het kantoor binnenlopen
Rommedahl moet je niet weg doen, handige speler om de laatste 20 minuten nog wat mee te forceren. Je moet hem alleen geen basisplaats geven (lees je mee koster?)quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
gooeiemorgen jij bent er ok weer vroeg bij![]()
rommedahl mag weer oprotten van mij, en adrie moet eens zorgen dat perez een middenvelder word achter de spitsen in plaats van diepste spits!
Klopt maar dat is al tijden een structureel probleem. Ajax speelt zelden of nooit tegenstanders van de mat. Het is altijd Sneijder die van 35 meter scoort of Zlatan die 6 man voorbij loopt. De laatste goals met een echt idee erachter zijn volgens mij gevallen in de tijd van Mido en van der Vaart. Misschien iets te zwart-wit gezegd nu maar zo gaat het structureel al jaren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zit ook te weinig voetbal verstand / vernuft in bij Ajax heb ik het idee. Alles hangt bij mekaar door de vorm van de dag en toeval. Weinig idee zit er achter.
Suarez kan op enig moment alleen door richting Gomez maar in plaats van dat hij Gomez opzoekt gaat hij al schieten vanaf 16 meter... Nou als er nou iets is waarmee Gomez bijna niet te kloppen is dan zijn het wel afstandschoten.
ja verbeek leek mij ook wel wat,quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:47 schreef JohnnyH het volgende:
[..]
Rommedahl moet je niet weg doen, handige speler om de laatste 20 minuten nog wat mee te forceren. Je moet hem alleen geen basisplaats geven (lees je mee koster?)
Ik hoop overigens op Verbeek, maar dat heb ik al eerder gezegt(al is de coach niet het grootste probleem bij Ajax)
Heb je helemaal gelijk in. Bij psv weten ze precies van elkaar wat ze willen en bedoelen. Als Salcido de bal heeft, dan weet Lazovic al wat hij gaat doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zit ook te weinig voetbal verstand / vernuft in bij Ajax heb ik het idee. Alles hangt bij mekaar door de vorm van de dag en toeval. Weinig idee zit er achter.
Hij had twee keer moeten scoren ja, maar hij is wel veruit de gevaarlijkste aanvaller van Ajax. Al weken. Je kunt beter vragen wat Huntelaar aan het doen was gister. Het leek weer nergens op. Moet er natuurlijk wel bij gezegt worden dat hij ook weinig fatsoenlijke ballen kreeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
maar wat heeft suarez de afgelopen weken geslikt?
Na, die kansen niet eens, maar hij was gister neergezet als linksbuiten ik heb hem daar 2x gezien, als ie anders altijd over de grond kaatst tikt ie de bal door de lucht naar edgar en zijn we de bal weer kwijtquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij had twee keer moeten scoren ja, maar hij is wel veruit de gevaarlijkste aanvaller van Ajax. Al weken. Je kunt beter vragen wat Huntelaar aan het doen was gister. Het leek weer nergens op. Moet er natuurlijk wel bij gezegt worden dat hij ook weinig fatsoenlijke ballen kreeg.
Ik vond Suarez gisteren nog redelijk spelen en hij was de enige die nog iets dreigends had. Dat Davids waardeloos was en alle ballen verspeelde, kan je Suarez natuurlijk niet aanrekenen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Na, die kansen niet eens, maar hij was gister neergezet als linksbuiten ik heb hem daar 2x gezien, als ie anders altijd over de grond kaatst tikt ie de bal door de lucht naar edgar en zijn we de bal weer kwijt
Opzich is dat ook wel zo. Aan de andere kant denk ik: laat die bezem maar door Ajax gaan. Laat die spelers maar vertrekken. Zet Co Adriaanse er neer, en ga maar met jong talent verder. Dan maar helemaal opnieuw, met het risico er niet meteen te staan. We kunnen niet zo verder doormodderen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het was over het algemeen allemaal te slap gisteren.
Maar de vraag is of het ooit nog goed kan komen met Ajax? Ik bedoel dit seizoen is alweer voorbij en volgend seizoen zie ik helemaal met angst en beven tegemoet.
Weer een jaar zonder CL en prijs, alle spelers vertrekken, we draaien nu al verlies, en dat wordt dus goedgemaakt met spelersverkoop. Maar dan kan je dus niets terugkopen etc..
Het lijkt alsof Ajax nu in een spiraal naar beneden zit waar ze niet zo snel meer uit gaan komen...
Huntelaar had geen schijn van kans tegen Marcellis en met name Salcido gisteren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond Suarez gisteren nog redelijk spelen en hij was de enige die nog iets dreigends had. Dat Davids waardeloos was en alle ballen verspeelde, kan je Suarez natuurlijk niet aanrekenen.
Dat weet ik wel zeker. Ballen die bij elke andere keeper een 100% goal zijn, die duikt Gomes eruit. En Suarez was inderdaad ongelukkig, maar hij speelde zeker niet slecht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar had geen schijn van kans tegen Marcellis en met name Salcido gisteren.
Suarez was gewoon ongelukkig in de afwerking, maar het scheelt ook wel dat wij een Gomes in de goal hebben staan denk ik.
Na, ik vind dat suarez gewoon over de grond moet passen ipv zo een lukraak balletje door de lucht die edgar alweer kwijt in het luchtduelletje, (dat we trouwens geen enkele keer hebben gewonnen)quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond Suarez gisteren nog redelijk spelen en hij was de enige die nog iets dreigends had. Dat Davids waardeloos was en alle ballen verspeelde, kan je Suarez natuurlijk niet aanrekenen.
Eens. Hopen dat Heitinga blijft, dan maken we die aanvoerder. Dan heb je Vermaelen, Heitinga, Vertonghen, Lindgren en Suarez als jonge kern in je elftal. Dan kijken we wel hoe dat aangevuld wordt in de periode van nu tot augustus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Opzich is dat ook wel zo. Aan de andere kant denk ik: laat die bezem maar door Ajax gaan. Laat die spelers maar vertrekken. Zet Co Adriaanse er neer, en ga maar met jong talent verder. Dan maar helemaal opnieuw, met het risico er niet meteen te staan. We kunnen niet zo verder doormodderen.
Tot 2x toe, ook na de stuit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Meest trieste was nog dat Davids he-le-maal verkeerd timede ergens op de middenlijn. De tering
Klopt, maar dat weten de spelers toch ook. Die moeten daar dan toen beter mee omgaan. Zoals het voorbeeld wat ik al eerder noemde.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat weet ik wel zeker. Ballen die bij elke andere keeper een 100% goal zijn, die duikt Gomes eruit.
Ik zat er al aan te denken dat zijn ogen misschien weer achteruit waren gegaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tot 2x toe, ook na de stuit.
Was eigenlijk gewoon beschamend om te zien, maar misschien was z'n bril een beetje vies
Daar had je zeker een punt, mijn eerste reactie was ook dat hij door moest lopen en daarna pas te schieten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat weten de spelers toch ook. Die moeten daar dan toen beter mee omgaan. Zoals het voorbeeld wat ik al eerder noemde.
Zijn verstand is er in ieder geval niet op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken dat zijn ogen misschien weer achteruit waren gegaan
Ik snap ook niet waarom hij perez zo lang liet spelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:16 schreef Sethje het volgende:
davids had na een half uur al gewisseld moeten worden, onbegrijpelijk van koster
Sowieso een waardeloze coach. De slechtste coach sinds jaren. Je begint bijna naar Jantje Wouters terug te verlangen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:16 schreef Sethje het volgende:
davids had na een half uur al gewisseld moeten worden, onbegrijpelijk van koster
Deze was wat minder erg, scheelt misschien een wedstrijd schorsingquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:16 schreef PyTh het volgende:
Waarschijnlijk dacht Edje dat ie toch wel geschorst zou worden voor de schandalige charge op Farfan.
Ach, nu krijgt Lindgren een kans..daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Deze was wat minder erg, scheelt misschien een wedstrijd schorsing
Ik ook, laat het hem maar bewijzen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, nu krijgt Lindgren een kans..daar heb ik wel vertrouwen in.
Denk dat die eerdere charge die onbestraft bleef wel meegenomen wordt in de strafmaat hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Deze was wat minder erg, scheelt misschien een wedstrijd schorsing
My guess: Rijkaardquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:28 schreef jna het volgende:
Wie zou die andere kandidaat zijn met wie Ajax praat behalve van Basten?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:27 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Heitinga en zijn broertje
Guus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:28 schreef jna het volgende:
Wie zou die andere kandidaat zijn met wie Ajax praat behalve van Basten?
Die is ook meer dan welkomquote:
Strik eromheen danquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:34 schreef JohnnyH het volgende:
Ron Jans
Silva was niet echt slecht vond ik. Romedahl wel maar dat kwam ook omdat hij niet benutte waarvoor die erin was gekomen. Hij deed zijn verdedigende taak wel naar behoren. Aanvallend kwam er weinig uit. Davids speelde weer slecht .. die man moet zich niet met de aanval gaan bemoeien maar puur ondersteuning verlenen op het middenveld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:39 schreef tha_dark het volgende:
Wat een drama gister.
Zie ook dat ik in dit topic tot nu toe weinig gemist heb
Voldoende:
Heitinga (Held, had iedereen maar zo´n wedstrijdinstelling)
Vermaelen
Stekelenburg (kon weinig doen aan de goals, verder gewoon betrouwbaar)
Vertonghen (ook gewoon degelijk)
Onvoldoende:
De rest, en dan met name Silva + Rommedahl op rechts. Daar kwam echt totaal niks uit voort. Waarom we nog steeds 4-3-3 spelen weet alleen Koster.
En Davids, z´n slechtste wedstrijd tot nu toe in het Ajax shirt...
Jij bent niet wijs!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:42 schreef JohnnyH het volgende:
Volgens mij zit nu niemand meer te wachten op de wedstrijd tegen Feyenoord. Echt zo'n wedstrijd voor spek en bonen, leuk als je wint, maar je schiet er niets mee op aangezien die play-offs er weer aan zitten te komen.
Het superieure gevoel wanneer je die wedstrijd wint (als we hem uberhaupt winnen) is een stuk minder groot nu je weet dat PSV er toch weer met die schaal vandoor gaat.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:42 schreef JohnnyH het volgende:
Volgens mij zit nu niemand meer te wachten op de wedstrijd tegen Feyenoord. Echt zo'n wedstrijd voor spek en bonen, leuk als je wint, maar je schiet er niets mee op aangezien die play-offs er weer aan zitten te komen.
Het superieure gevoel wanneer je die wedstrijd wint (als we hem uberhaupt winnen) is een stuk minder groot nu je weet dat PSV er toch weer met die schaal vandoor gaat.
Wat zijn de verwachtingen eigenlijk? Vorige keer in de Kuip kwamen we goed weg (met een hoop blessures, maar toch), ondanks dat Feyenoord ook niet echt de sterren van de hemel speelt lijkt er wat meer structuur in hun elftal te zitten dan bij ons.
Eerder deze week heb ik gezegt dat we met 4-0 zouden winnen, dat durf ik nu niet meer zeggen.
Verdedigend was Silva idd niet slecht maar elke pass op Rommedahl was een misverstand dus balverlies. Dit lag ook grotendeels aan Rommedahl want in de paar minuten dat Kennedy (quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Silva was niet echt slecht vond ik. Romedahl wel maar dat kwam ook omdat hij niet benutte waarvoor die erin was gekomen. Hij deed zijn verdedigende taak wel naar behoren. Aanvallend kwam er weinig uit. Davids speelde weer slecht .. die man moet zich niet met de aanval gaan bemoeien maar puur ondersteuning verlenen op het middenveld.
Of op 10 of 11 punten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:53 schreef Noshiba het volgende:
zondag kunnen we gewoon weer op 5 of 6 punten komen hoor?
en het blijft toch wel die 010 club
Andere beleving dan misschien. Een wedstrijd tegen feyenoord is altijd belangrijk en beladen en dient dus gewoon gewonnen te worden. Ondanks gisteren heb ik er zin in. Zaterdagavond al de hele avond in Amsterdam!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:52 schreef JohnnyH het volgende:
Ja, jullie kunnen het gek vinden, maar op het moment vind ik het landskampioenschap toch wat belangrijker. Heb het wel gehad met dat ene lichtpuntje per seizoen. Vorig jaar win je dan dik in de kuip, heel leuk allemaal, maar alles wat ik nog goed herinner van vorig jaar is die kut-dag dat PSV de landstitel greep
Lichtpuntje mijn aars ze moeten eens vlammen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:52 schreef JohnnyH het volgende:
Ja, jullie kunnen het gek vinden, maar op het moment vind ik het landskampioenschap toch wat belangrijker. Heb het wel gehad met dat ene lichtpuntje per seizoen. Vorig jaar win je dan dik in de kuip, heel leuk allemaal, maar alles wat ik nog goed herinner van vorig jaar is die kut-dag dat PSV de landstitel greep
Leo zat niet eens op de bank. Dus dan is het nogal lastig om hem in te brengen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Raar dat Leo er niet in kwam en Luque inbrengen als het 2-0 staat tegen PSV nadat hij al tijden geen minuten heeft gemaakt proeft voor mij een beetje als "red je er maar mee Albert"....
Waar was ie dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Leo zat niet eens op de bank. Dus dan is het nogal lastig om hem in te brengen.
Begrijp me goed, ik vind het de mooiste wedstrijd van het seizoen, maar het begint een beetje sneu te worden. Die tekening die toma vannacht (?) plaatste was wat dat betreft wel treffend, ajax en feyenoord strijden tegen elkaar, maar uiteindelijk neemt psv weer die schaal mee. Die strijd tussen feyenoord en ajax is toch veel mooier als het er echt om gaat? Maar nu strijden we geeneens meer om de tweede plaats, vijfde plaats is net zo goed.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Andere beleving dan misschien. Een wedstrijd tegen feyenoord is altijd belangrijk en beladen en dient dus gewoon gewonnen te worden. Ondanks gisteren heb ik er zin in. Zaterdagavond al de hele avond in Amsterdam!
En uiteraard winnen we, da's logisch!
Meer dan terechtquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:01 schreef Urquhart het volgende:
Davids: De middenvelder is door de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk.
Valt me mee!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:01 schreef Urquhart het volgende:
Davids: De middenvelder is door de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk.
Ik had gehoopt dat hij er gisteren al in mocht komen. Maar Koster zette Kennedy erinquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Hoe vreemd het ook klinkt, Davids missen we op het moment niet.
HIj heeft misschien een aanjagersrol, maar zo zwak en doelloos als ie gisteren rondliep is alleen maar gevaarlijk. Qua veldspel heb je er niets aan en met dit soort overtredingen schiet je ook niets op.
Nu maar hopen dat Lindgren een beetje de zaken op kan vangen.... samen met Perez en Gabri moet het maar...
Die berekeningen maken we hier al jaren en uiteindelijk eindig je met niets. Als ze nou bij Ajax eerst zorgen dat ze de kleine wedstrijden winnen door goed voetbal op de mat te leggen dan gaan die grote vanzelf wel goed. Het kan aan mij liggen maar ik zie geen stijgende lijn wat voetbal betreft. De ene week speel je op het middenveld fantastisch en de andere week is het een drama van jewelste.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:04 schreef patrickt37 het volgende:
Echt hopeloos is het natuurlijk nog niet. Hopen dat we dit weekend winnen, en PSV verliest. Dan moeten we de wedstrijd bij PSV thuis ook winnen. Dan is het nog maar 2 punten.
Dus niet te somber, het seizoen is nog lang niet afgelopen. Zeker dit seizoen niet met al dat puntverlies.
Nee joh, net als die Keller, 3 wedstrijden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik had 4-6 wedstrijden verwacht
Jij hebt onze uitwedstrijden die nog komen al gezien?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:04 schreef patrickt37 het volgende:
Echt hopeloos is het natuurlijk nog niet. Hopen dat we dit weekend winnen, en PSV verliest. Dan moeten we de wedstrijd bij PSV thuis ook winnen. Dan is het nog maar 2 punten.
Dus niet te somber, het seizoen is nog lang niet afgelopen. Zeker dit seizoen niet met al dat puntverlies.
Het jammere is dat we wéér zo moeten redeneren. We lopen elk jaar weer achter de feiten aan, als dit, als dat, hopen op dit enz. Ajax overtuigt niet meer, we gaan nauwelijks meer van onze eigen kracht uit maar moeten continu hopen dat de tegenstanders fouten maken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:04 schreef patrickt37 het volgende:
Ja, maar WIJ zijn Ajax, dus WIJ zijn de BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jij hebt onze uitwedstrijden die nog komen al gezien?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ja, maar WIJ zijn Ajax, dus WIJ zijn waren, vroeger, ooit, heel lang geleden,de BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ooit wel. Nu niet meer. Wordt tijd om eens met de benen terug op deze aarde te komen. Dit was algemeen bedoeld overigens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ja, maar WIJ zijn Ajax, dus WIJ zijn de BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee schijnbaar niet, tegen "de kleintjes" moet je gewoon effectief voetballen en dus niet mooi als Ajax daar gewoon met 5-3-2 gaat spelen oid dan pak je met de 1-0 gewoon 3 punten mee naar huis!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die berekeningen maken we hier al jaren en uiteindelijk eindig je met niets. Als ze nou bij Ajax eerst zorgen dat ze de kleine wedstrijden winnen door goed voetbal op de mat te leggen dan gaan die grote vanzelf wel goed. Het kan aan mij liggen maar ik zie geen stijgende lijn wat voetbal betreft. De ene week speel je op het middenveld fantastisch en de andere week is het een drama van jewelste.
quote:Ajax wint het van Real Madrid en Liverpool
31/01/2008 11:48
Ajax heeft negen talenten aan zich gebonden. Roly Bonevacia (16), Geoffrey Castillion (17), Jeffrey Dekker (17), Bryan Ottenhoff (16), Ricardo van Rhijn (16), Rik Schouw (16), Lorenzo Burnet (16), Lorenzo Ebecilio (16) en Rodney Sneijder (16) tekenen donderdagochtend allen een meerjarig contract bij Ajax.
Aanvallende middenvelder Rodney Sneijder had ook een aanbieding op zak van Real Madrid, waar zijn broer Wesley Sneijder (23) speelt. De Engelse topclub Liverpool maakte eveneens kenbaar dat hij in de Britse havenstad een contract kon tekenen.
Precies!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Nashje het volgende:
Die rode kaart van Davids vond ik juist heel mooi. Dat is een teken dat het aan hem vreet en hij er echt mee zit. 50% van de selectie maakt het niet zoveel uit als ze vanavond laat nog eens gaan internetbankieren op abnamro.nl.
je vriendje was beetje frustiquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:46 schreef denthemen het volgende:
kut kutter kutst
Wat een kut overtreding van Davids, iemand nog een filmpje?
Goede zaak. Het zal in de toekomst alleen maar zwaarder worden om dat soort jongens te houden. De lol gaat er meer en meer af op deze manier.quote:
vroeg ik me ook af..quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:44 schreef Triptamine het volgende:
Is Leo weer geblesseerd? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |