Valt me mee!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:01 schreef Urquhart het volgende:
Davids: De middenvelder is door de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk.

Ik had gehoopt dat hij er gisteren al in mocht komen. Maar Koster zette Kennedy erinquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Hoe vreemd het ook klinkt, Davids missen we op het moment niet.
HIj heeft misschien een aanjagersrol, maar zo zwak en doelloos als ie gisteren rondliep is alleen maar gevaarlijk. Qua veldspel heb je er niets aan en met dit soort overtredingen schiet je ook niets op.
Nu maar hopen dat Lindgren een beetje de zaken op kan vangen.... samen met Perez en Gabri moet het maar...

Die berekeningen maken we hier al jaren en uiteindelijk eindig je met niets. Als ze nou bij Ajax eerst zorgen dat ze de kleine wedstrijden winnen door goed voetbal op de mat te leggen dan gaan die grote vanzelf wel goed. Het kan aan mij liggen maar ik zie geen stijgende lijn wat voetbal betreft. De ene week speel je op het middenveld fantastisch en de andere week is het een drama van jewelste.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:04 schreef patrickt37 het volgende:
Echt hopeloos is het natuurlijk nog niet. Hopen dat we dit weekend winnen, en PSV verliest. Dan moeten we de wedstrijd bij PSV thuis ook winnen. Dan is het nog maar 2 punten.
Dus niet te somber, het seizoen is nog lang niet afgelopen. Zeker dit seizoen niet met al dat puntverlies.

Nee joh, net als die Keller, 3 wedstrijden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik had 4-6 wedstrijden verwacht

Jij hebt onze uitwedstrijden die nog komen al gezien?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:04 schreef patrickt37 het volgende:
Echt hopeloos is het natuurlijk nog niet. Hopen dat we dit weekend winnen, en PSV verliest. Dan moeten we de wedstrijd bij PSV thuis ook winnen. Dan is het nog maar 2 punten.
Dus niet te somber, het seizoen is nog lang niet afgelopen. Zeker dit seizoen niet met al dat puntverlies.

Het jammere is dat we wéér zo moeten redeneren. We lopen elk jaar weer achter de feiten aan, als dit, als dat, hopen op dit enz. Ajax overtuigt niet meer, we gaan nauwelijks meer van onze eigen kracht uit maar moeten continu hopen dat de tegenstanders fouten maken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:04 schreef patrickt37 het volgende:

Ja, maar WIJ zijn Ajax, dus WIJ zijn de BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jij hebt onze uitwedstrijden die nog komen al gezien?

quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ja, maar WIJ zijn Ajax, dus WIJ zijn waren, vroeger, ooit, heel lang geleden,de BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ooit wel. Nu niet meer. Wordt tijd om eens met de benen terug op deze aarde te komen. Dit was algemeen bedoeld overigens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ja, maar WIJ zijn Ajax, dus WIJ zijn de BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee schijnbaar niet, tegen "de kleintjes" moet je gewoon effectief voetballen en dus niet mooi als Ajax daar gewoon met 5-3-2 gaat spelen oid dan pak je met de 1-0 gewoon 3 punten mee naar huis!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die berekeningen maken we hier al jaren en uiteindelijk eindig je met niets. Als ze nou bij Ajax eerst zorgen dat ze de kleine wedstrijden winnen door goed voetbal op de mat te leggen dan gaan die grote vanzelf wel goed. Het kan aan mij liggen maar ik zie geen stijgende lijn wat voetbal betreft. De ene week speel je op het middenveld fantastisch en de andere week is het een drama van jewelste.

quote:Ajax wint het van Real Madrid en Liverpool
31/01/2008 11:48
Ajax heeft negen talenten aan zich gebonden. Roly Bonevacia (16), Geoffrey Castillion (17), Jeffrey Dekker (17), Bryan Ottenhoff (16), Ricardo van Rhijn (16), Rik Schouw (16), Lorenzo Burnet (16), Lorenzo Ebecilio (16) en Rodney Sneijder (16) tekenen donderdagochtend allen een meerjarig contract bij Ajax.
Aanvallende middenvelder Rodney Sneijder had ook een aanbieding op zak van Real Madrid, waar zijn broer Wesley Sneijder (23) speelt. De Engelse topclub Liverpool maakte eveneens kenbaar dat hij in de Britse havenstad een contract kon tekenen.

Precies!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Nashje het volgende:
Die rode kaart van Davids vond ik juist heel mooi. Dat is een teken dat het aan hem vreet en hij er echt mee zit. 50% van de selectie maakt het niet zoveel uit als ze vanavond laat nog eens gaan internetbankieren op abnamro.nl.

je vriendje was beetje frustiquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:46 schreef denthemen het volgende:
kut kutter kutst
Wat een kut overtreding van Davids, iemand nog een filmpje?

Goede zaak. Het zal in de toekomst alleen maar zwaarder worden om dat soort jongens te houden. De lol gaat er meer en meer af op deze manier.quote:

vroeg ik me ook af..quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:44 schreef Triptamine het volgende:
Is Leo weer geblesseerd? [afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |