ach hij maakte ook cd reclame met NL 'hits' .quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben helemaal verbaasd dat jullie Chiel Montagne kennen. Is Op volle toeren niet voor jullie tijd?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:06 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd, als ze echt "Op volle Toeren" nummers gaat zingen, wordt het nog erg grappig. Smurfenlied en dat soort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik vond het eerder een ervaring met het stopcontactquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef J-net het volgende:
Nathalie heeft een wc borstel op dr hoofd........ tis net Sylvana Simons
Is altiijd zo rond Idols tijdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef Karina het volgende:
Is Fok! nou zo traag weer of ligt het aan mijn internet?
Daarnet rond :03 was het echt heel erg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef Karina het volgende:
Is Fok! nou zo traag weer of ligt het aan mijn internet?
Ze praat zo duidelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:13 schreef Liquidootje het volgende:
Wow charlene. Dat was mooi.
hehequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Arme Jim...hij zou door haar worden verpletterd,
Inderdaad. Wat ze liet horen in het voorstukje vond ik mooier.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Nee, nu vind ik het niet fijner dan de originele zanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |