Volgens jouw denkwijze is een Marco Borsato thema natuurlijk niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:43 schreef Riparius het volgende:
Ik weet niet wat voor hoop jij koestert, maar additionele thema's lijken mij vergezocht en ook niet bepaald hoopvol. Of wil je graag "nummers van de Zangeres Zonder Naam" en "nummers van André Hazes" als subthema's?
Zég. Ik vond het best een leuke TT om m'n verjaardag mee te beginnen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:52 schreef BVO het volgende:
Nou, ik had m'n openvenstertje al klaar, had diverse creabea Nigy (ik mag hem zo noemen, toch SS![]()
) TT's, toch maar niet gedaan omdat er anders weer gezeik zou komen, krijgen we dit... valse nicht
!!!
OK. Marco Borsato is inderdaad beter (maar het liedje van Marco dat Ellen zong bij Idols III was origineel niet eens Nederlands). Maar bij Idols NL hoeven ze natuurlijk niet alles over te nemen van American Idol (dat ook weer een afgeleide is van Pop Idol, maar goed). De Big Band ronde is al twee seizoenen een groot succes, en ik denk dus niet dat ze die gaan combineren (verprutsen) met Nederlandstalig, omdat je dan veel meer terecht komt bij Jazzy repertoire. Niet dat dat niet in het Nederlands zou kunnen, maar dat is er nu eenmaal nauwelijks.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens jouw denkwijze is een Marco Borsato thema natuurlijk niet ondenkbaar.
In American Idol zijn 2 thema's naast elkaar ook heel gewoon:Songs from year of birth/Billboard Top 10 Lieber & Stoller(songwriters oa Elvis) /This Week's Billboard Chart Country/Gamble & Huff
Dus gooi er maar een ander thema naast.
Want Trijntje (Burt Bacharach repetoir) én Jim's Doe Dit Doe Dat wijzen wel op een big band zoals Eric al zei.
Maar de John Ewbank connectie is er wel dit jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Riparius het volgende:
OK. Marco Borsato is inderdaad beter (maar het liedje van Marco dat Ellen zong bij Idols III was origineel niet eens Nederlands).
De bekendmaking van de laatste afvallers in het theater komt direct uit Amerika seizoen 4/5/6quote:Maar bij Idols NL hoeven ze natuurlijk niet alles over te nemen van American Idol (dat ook weer een afgeleide is van Pop Idol, maar goed).
Mij zou het iig niet verbazen nu ik Trijntje's naam hoorde en Jim's Doe Dit Doe Dat zeker gedaan wordt (wat een big band achtig nummer is qua begeleiding). En die opmerking van Eric: "Volgende week met band en de week erna met Big Band." kwam vorige week al uit nadat mensen eerst mij tegenspraken.quote:De Big Band ronde is al twee seizoenen een groot succes, en ik denk dus niet dat ze die gaan combineren (verprutsen) met Nederlandstalig, omdat je dan veel meer terecht komt bij Jazzy repertoire. Niet dat dat niet in het Nederlands zou kunnen, maar dat is er nu eenmaal nauwelijks.
Wat een wijs adviesquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef BVO het volgende:
Ah en dat Nigy exit gaat dat i waarschijnlijk, maar als het goed is heeft hij inmiddels het advies van iemand gekregen dat dat juist zijn voordeel is,
Ohhh I hope it soquote:hij is de enige die zaterdag niks te verliezen heeft, moet voordat hij exit gaat maar eens echt genieten daar. Wat vervolgens tot een geweldige zaterdag en dus een niet-exit leidt, Nigy heeft het zelfvertrouwen terug en eindigt als 2e (winnen gaat hij niet, dat snap ik zelf ook wel).
Zeker, dus wie weet o.a een liedje van Maud ...quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar de John Ewbank connectie is er wel dit jaar.
[..]
Ja, maar er is genoeg dat heel anders gaat. Bijv. de keuze van evenveel mannelijke als vrouwelijke (potentiële) finalisten. Daar moet je met het niveau van de mannen hier in NL toch niet aan denken. Een half dozijn Neil's .... brrrr ....quote:De bekendmaking van de laatste afvallers in het theater komt direct uit Amerika seizoen 4/5/6
[..]
Ik sprak je tegen niet omdat het mij onwaarschijnlijk leek dat er afgelopen zaterdag een live band zou zijn maar omdat het mij onwaarschijnlijk leek dat de NL ronde ná de Big Band ronde zou komen, en dat denk ik nog steeds. Kortom, als Eric dit heeft gezegd, dan heeft hij zich gewoon vergist.quote:Mij zou het iig niet verbazen nu ik Trijntje's naam hoorde en Jim's Doe Dit Doe Dat zeker gedaan wordt (wat een big band achtig nummer is qua begeleiding). En die opmerking van Eric: "Volgende week met band en de week erna met Big Band." kwam vorige week al uit nadat mensen eerst mij tegenspraken.
Dan was ons iig die barslechte montage en procedure-truc bespaart om het evenwicht qua geslacht recht te trekken in de laatste theaterronde met o.a. het Ivar/Neil drama.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef Riparius het volgende:
Ja, maar er is genoeg dat heel anders gaat. Bijv. de keuze van evenveel mannelijke als vrouwelijke (potentiële) finalisten. Daar moet je met het niveau van de mannen hier in NL toch niet aan denken. Een half dozijn Neil's .... brrrr ....
[Cheerleader mode]quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:56 schreef BVO het volgende:
Nigyyyyyyyyyyyy, SS!
Dat haalt het bloed onder die lichtgeraakten nagels nog sneller vandaan!
Ja, dat dus. Gefeliciteerd overigens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neil is slechter dan Nigel, tuurlijk. Maar Neil krijg je er écht met geen meter uit deze week dus is Nigel de meest logische en meest gewenste kandidaat bij mij.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:52 schreef Marble het volgende:
baton door de lucht swiepert
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat een wijs advies! Dat moet echt van iemand afkomstig zijn die er echt verstand van heeft
.
.
[..]
Ohhh I hope it so!
Je mag onze opmerkingen best wel met een korreltje zout nemen hoor, Hockeylotjequote:Op donderdag 31 januari 2008 19:08 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Jullie lijken net van die groupies![]()
Het wordt hier vast gezellig als Nigel er uit gaat![]()
![]()
Maar ik ben het deels wel met BVO eens, behalve dat groupie gedoe
Ik wou al zeggen, dan heeft ze nog niet eens de hoek in mijn slaapkamer gezien met allemaal Nigyfoto'squote:Op donderdag 31 januari 2008 19:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je mag onze opmerkingen best wel met een korreltje zout nemen hoor, Hockeylotje
Dacht je nou echt dat ik het serieus nam ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je mag onze opmerkingen best wel met een korreltje zout nemen hoor, Hockeylotje
Vorige week exit? Tiffany was echt wayyy slechter dan Nigel hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef hs2 het volgende:
Ik hoop voor Nigel dat hij KAN gaan knallen. Is voorheen niet echt gelukt.
Vorige week had hij al exit moeten zijn en de kans is wel enorm groot dat hij eruit gaat.
Van de dames gaat hij zeker niet winnnen en Neil is wel erg populair. Verwachting is toch echt EXIT.
Ik begrijp dat jij meer fan bent van Nigel maar helaas vond ik Tiffany way BETTER dan Nigel vorige week en had hij er echt uit gemoeten. Neil heeft helaas veel meer stemmende dames achter hem dus die zal er wel niet uitgaan. In de exit poll vorige week was het Nigel: 38%, Tiffany: 25% en Neil: 24%. Alles is dus nog mogelijk en misschien komt er ook iemand anders onverwacht op de kruk (Pauline of iemand anders?)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vorige week exit? Tiffany was echt wayyy slechter dan Nigel hoor.
Maargoed, vanaf nu zou ik er ook wel mee kunnen leven als Nigel exit gaat. Ik vind Neil wel veel slechter (of eigenlijk gewoon vooral om z'n stomme persoonlijkheid, maargoed, dat telt ook mee als Idol vind ik), maar die lijkt toch meer los te maken als het om Idol zijn gaat en de vrouwen zijn allemaal beter dan Nigel. Maar ik gun het die lieve schat zo, dus van mij mag hij best zelfs de laatste 3 halen. Check even die laatste webchat, waarin je echt een duidelijk beeld krijgt van hoe tof Nigel is en hoe stom Neil is.
Serieusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pauline gaat Zij gelooft in mij van Hazes zingen.
Dat weet ik dus niet. Maarja we zullen het zien. Dan worden de nummers wel erg kort.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar iedereen doet toch twee nummers of niet? Dus waarschijnljik een ballad en een uptempo.
Grapjeeeeequote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik dacht dat ze weer doelden op de twee mannen, waarom Pauline dan?
Jeejquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:08 schreef Svensational het volgende:
Mededeling: Vanavond ben ik er niet, en Peri's internet is kapot. Jullie mogen dus baggeren wat je wilt vanavond!
Bagger toegestaan en Nigy die exit gaat. Hallelujahquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:08 schreef Svensational het volgende:
Mededeling: Vanavond ben ik er niet, en Peri's internet is kapot. Jullie mogen dus baggeren wat je wilt vanavond!
Maareh.. dat doe ik toch wel geloof ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:08 schreef Svensational het volgende:
Jullie mogen dus baggeren wat je wilt vanavond!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jeej. Dan kunnen BVO en ik vet gaan rellen als Nigel exit moet
.
Oh ja Nigel exit, dat was ik vergetenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Bagger toegestaan en Nigy die exit gaat. Hallelujah!
Nu nog een drankje erbij en het feesrt is compleet.
Ter info, die wordt dus gezongen in de intro vanavond. Ook Froger en Nick en Simon zijn er.quote:
Ach gossiequote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:33 schreef Svensational het volgende:
Together, ik heb de banner voor morgen al klaar, die kun je direct in het finaletopic erbij zetten: [ afbeelding ]
Tof.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:33 schreef Svensational het volgende:
Together, ik heb de banner voor morgen al klaar, die kun je direct in het finaletopic erbij zetten: [ afbeelding ]
Wel een twijfelachtig nummer volgens Nikki, maar hij deed het verbazingwekkend goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel gaat knallen vanavond volgens Nikki!
Oh. Nou. Ik zeg maar even niks.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
omg Nigel zingt Heerlijk van Alain Clark.
Vooral als ze er weer een paar keer "Hit me!" tussendoor gooit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:45 schreef BVO het volgende:
De Bestemming is wel een geweldige keuze.
Die nieuwe nummers gaan nog wel maar dit is echt een verschrikkelijk nummer... ach ja ik ben toch carnavallen... zal nog wel even voor Nikki sms'enquote:
Och, Marble, hou op, of ik krijg het weer warm.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Vooral als ze er weer een paar keer "Hit me!" tussendoor gooit..
Ach ja gelukkig gaat hijquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die nieuwe nummers gaan nog wel maar dit is echt een verschrikkelijk nummer... ach ja ik ben toch carnavallen... zal nog wel even voor Nikki sms'en
Ow ja, jullie gaan deze week live. Veel plezier!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:33 schreef Re het volgende:
Nou we staan in de rij hoor!
Ja! Met frisse tegenzin, dat welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, jullie gaan deze week live. Veel plezier!
Ik voel me de hele dag al alsof ik m'n valium vergeten ben, dus ik denk dat ik maar even weg moet gaan he?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is je bui nu dan?
Hoe sneller, hoe beter!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik voel me de hele dag al alsof ik m'n valium vergeten ben, dus ik denk dat ik maar even weg moet gaan he?
ach hij maakte ook cd reclame met NL 'hits' .quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben helemaal verbaasd dat jullie Chiel Montagne kennen. Is Op volle toeren niet voor jullie tijd?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:06 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd, als ze echt "Op volle Toeren" nummers gaat zingen, wordt het nog erg grappig. Smurfenlied en dat soort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik vond het eerder een ervaring met het stopcontactquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef J-net het volgende:
Nathalie heeft een wc borstel op dr hoofd........ tis net Sylvana Simons
Is altiijd zo rond Idols tijdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef Karina het volgende:
Is Fok! nou zo traag weer of ligt het aan mijn internet?
Daarnet rond :03 was het echt heel erg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef Karina het volgende:
Is Fok! nou zo traag weer of ligt het aan mijn internet?
Ze praat zo duidelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:13 schreef Liquidootje het volgende:
Wow charlene. Dat was mooi.
hehequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Arme Jim...hij zou door haar worden verpletterd,
Inderdaad. Wat ze liet horen in het voorstukje vond ik mooier.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Nee, nu vind ik het niet fijner dan de originele zanger
Met al die ad-libs die nou niet fantastisch gingen en zo. Plus dat de massa dit een zeiklied vindt. Ik vrees voor haar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hoezo zelfmoord Miss_D?
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:18 schreef hs2 het volgende:
Belachelijk SLECHT
Helemaal eensch vwb het zeiklied!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met al die ad-libs die nou niet fantastisch gingen en zo. Plus dat de massa dit een zeiklied vindt. Ik vrees voor haar.
Heb je wel geluisterd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met al die ad-libs die nou niet fantastisch gingen en zo. Plus dat de massa dit een zeiklied vindt. Ik vrees voor haar.
Je punt is duidelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:22 schreef hs2 het volgende:
Charlene gaat elke week nu een stukje minder dus de finale kan ze wel vergeten als ze zo door gaat!
Ja knurft, jouw punt wat betreft Nigel is ook al tijden duidelijkquote:
Dat is elke week het geval. Weinig zingen, veel reclamequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:21 schreef SpaRood het volgende:
Teveel reclame!
Dat is toch erg, dat mensen dat geloven.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Is je baby paranormaal begaafd en weet je er geen raad mee?
.
kunnen ze meer reclame uitzendenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef Wilskracht het volgende:
Er worden maar 6 nummers gezongen
Waarom mogen ze dan maar 2 minuten per nummer zingen?
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperdiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:24 schreef Svensational het volgende:
Tussendoor: Actueel: Joran van der Slootforum
Het is Nigy, lul.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja knurft, jouw punt wat betreft Nigel is ook al tijden duidelijk!
Leugens!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:24 schreef Svensational het volgende:
Bij mij doet ie 't.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperdiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Of doe ik weer iets fout?
Hij doet het.
Nu hier ook. Nuttigquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:24 schreef Svensational het volgende:
Kennelijk geen twee nummers per finalist vanavond. Waarschijnlijk omdat er een hoop promotie voor het Nederlandse lied in moet van tante Jerney. Wel zonde. Ik kijk naar het programma om mensen te horen en zien zingen, niet voor al dat gewauwel er omheen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef Wilskracht het volgende:
Er worden maar 6 nummers gezongen
Waarom mogen ze dan maar 2 minuten per nummer zingen?
Heb je een idee wat er mist, een innemende persoonlijkheid misschien?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Toch is het gek. Charlene heeft mooi haar, een knap gezicht, een goed lijf, een mooie stem, ze is muzikaal.... maar toch is ze geen idool.
Die is gelukkig nu met Ollie aan het dwergwerpen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
ADEMNOOD!
Wat een Tiffany-lied.
dat is toch niet onzinnig?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Pauline!
Wel een beetje onzinnig dat in beide liedjes zij tot hij is gemaakt. Onzinnig.
Haha.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:33 schreef hs2 het volgende:
Verse was niet goed, Chorus staat wel prima. Oh moet trouwens Couplet en Refrein zijn sorry. ;-P
Jij vindt Britney zeker ook dikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:33 schreef Karina het volgende:
Wel op haar eigen manier gezongen, ik vind het wel goed. Die kleren vind ik niet erg flatteus, dat strakke rode truitje en dan die broek zo laag, je ziet zo'n buikje hangen.
ja!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg, zou dit einde Neil zijn?
Ik vond Jim al niks in Idols, maar dit is nog veel slechterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind dit echt gewoon net als Jim klinken.
Wil je zeggen dat er een goede bestaat?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:38 schreef BVO het volgende:
Dit klinkt echt heel erg als een slechte Jim.
Jim kan heel aardig zingen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:40 schreef Together het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er een goede bestaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |