abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:50:24 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56424662
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:43 schreef Riparius het volgende:

Ik weet niet wat voor hoop jij koestert, maar additionele thema's lijken mij vergezocht en ook niet bepaald hoopvol. Of wil je graag "nummers van de Zangeres Zonder Naam" en "nummers van André Hazes" als subthema's?
Volgens jouw denkwijze is een Marco Borsato thema natuurlijk niet ondenkbaar.
In American Idol zijn 2 thema's naast elkaar ook heel gewoon:
  • Songs from year of birth/Billboard Top 10
  • Lieber & Stoller(songwriters oa Elvis) /This Week's Billboard Chart
  • Country/Gamble & Huff

Dus gooi er maar een ander thema naast.
    Want Trijntje (Burt Bacharach repetoir) én Jim's Doe Dit Doe Dat wijzen wel op een big band zoals Eric al zei.
  • You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_56424669
    Kut TT .
      donderdag 31 januari 2008 @ 00:52:11 #3
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56424684
    Nou, ik had m'n openvenstertje al klaar, had diverse creabea Nigy (ik mag hem zo noemen, toch SS ) TT's, toch maar niet gedaan omdat er anders weer gezeik zou komen, krijgen we dit... valse nicht !!!
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_56424704
    Ahhh Beevje . Een positieve Nigel-TT mag ook wel eens komen ja, meestal is het maar negatief gezeik van alle zuurpruimen op dit forum ja .
      donderdag 31 januari 2008 @ 00:53:43 #5
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_56424709
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 00:52 schreef BVO het volgende:
    Nou, ik had m'n openvenstertje al klaar, had diverse creabea Nigy (ik mag hem zo noemen, toch SS ) TT's, toch maar niet gedaan omdat er anders weer gezeik zou komen, krijgen we dit... valse nicht !!!
    Zég. Ik vond het best een leuke TT om m'n verjaardag mee te beginnen.
    You know when you close your eyes and wish for something?
      donderdag 31 januari 2008 @ 00:56:44 #6
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56424746
    Nigyyyyyyyyyyyy, SS !
    Dat haalt het bloed onder die lichtgeraakten nagels nog sneller vandaan !

Ah nou, CDP, vooruit, gefeliciteerd .
    pi_56424763
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Volgens jouw denkwijze is een Marco Borsato thema natuurlijk niet ondenkbaar.
    In American Idol zijn 2 thema's naast elkaar ook heel gewoon:
  • Songs from year of birth/Billboard Top 10
  • Lieber & Stoller(songwriters oa Elvis) /This Week's Billboard Chart
  • Country/Gamble & Huff

Dus gooi er maar een ander thema naast.
    Want Trijntje (Burt Bacharach repetoir) én Jim's Doe Dit Doe Dat wijzen wel op een big band zoals Eric al zei.
  • OK. Marco Borsato is inderdaad beter (maar het liedje van Marco dat Ellen zong bij Idols III was origineel niet eens Nederlands). Maar bij Idols NL hoeven ze natuurlijk niet alles over te nemen van American Idol (dat ook weer een afgeleide is van Pop Idol, maar goed). De Big Band ronde is al twee seizoenen een groot succes, en ik denk dus niet dat ze die gaan combineren (verprutsen) met Nederlandstalig, omdat je dan veel meer terecht komt bij Jazzy repertoire. Niet dat dat niet in het Nederlands zou kunnen, maar dat is er nu eenmaal nauwelijks.
    pi_56424775
    Nigy . Van mij mag a.s zaterdag best Pauline exit ofzo, om al die anti-NIGY mensen lekker te sarren .

En gefeliciteerd CDP .
      donderdag 31 januari 2008 @ 01:02:14 #9
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_56424821
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Riparius het volgende:

OK. Marco Borsato is inderdaad beter (maar het liedje van Marco dat Ellen zong bij Idols III was origineel niet eens Nederlands).
    Maar de John Ewbank connectie is er wel dit jaar.
    quote:
    Maar bij Idols NL hoeven ze natuurlijk niet alles over te nemen van American Idol (dat ook weer een afgeleide is van Pop Idol, maar goed).
    De bekendmaking van de laatste afvallers in het theater komt direct uit Amerika seizoen 4/5/6
    quote:
    De Big Band ronde is al twee seizoenen een groot succes, en ik denk dus niet dat ze die gaan combineren (verprutsen) met Nederlandstalig, omdat je dan veel meer terecht komt bij Jazzy repertoire. Niet dat dat niet in het Nederlands zou kunnen, maar dat is er nu eenmaal nauwelijks.
    Mij zou het iig niet verbazen nu ik Trijntje's naam hoorde en Jim's Doe Dit Doe Dat zeker gedaan wordt (wat een big band achtig nummer is qua begeleiding). En die opmerking van Eric: "Volgende week met band en de week erna met Big Band." kwam vorige week al uit nadat mensen eerst mij tegenspraken.
      donderdag 31 januari 2008 @ 01:02:37 #10
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56424824
    Jaaa, Pauline . Tof mens hoor, maar het geïrriteer door Neil is heerlijk (vooral omdat die mensen vaak net zulke soppers zijn op kleine schattige auditie-meisjes als de Neil-fans bij Neil) en er mag weleens wat schokkends gebeuren.

Ah en dat Nigy exit gaat dat i waarschijnlijk, maar als het goed is heeft hij inmiddels het advies van iemand gekregen dat dat juist zijn voordeel is, hij is de enige die zaterdag niks te verliezen heeft, moet voordat hij exit gaat maar eens echt genieten daar. Wat vervolgens tot een geweldige zaterdag en dus een niet-exit leidt, Nigy heeft het zelfvertrouwen terug en eindigt als 2e (winnen gaat hij niet, dat snap ik zelf ook wel).
      donderdag 31 januari 2008 @ 01:03:06 #11
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56424830
    Liever Nigel nog een ronde en Neil eruit. .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      donderdag 31 januari 2008 @ 01:03:54 #12
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_56424840
    Neil is slechter dan Nigel, tuurlijk. Maar Neil krijg je er écht met geen meter uit deze week dus is Nigel de meest logische en meest gewenste kandidaat bij mij. Aangezien Paulien nog steeds de 'ouders' stem heeft.
    pi_56424864
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef BVO het volgende:

Ah en dat Nigy exit gaat dat i waarschijnlijk, maar als het goed is heeft hij inmiddels het advies van iemand gekregen dat dat juist zijn voordeel is,
    Wat een wijs advies ! Dat moet echt van iemand afkomstig zijn die er echt verstand van heeft . .
    quote:
    hij is de enige die zaterdag niks te verliezen heeft, moet voordat hij exit gaat maar eens echt genieten daar. Wat vervolgens tot een geweldige zaterdag en dus een niet-exit leidt, Nigy heeft het zelfvertrouwen terug en eindigt als 2e (winnen gaat hij niet, dat snap ik zelf ook wel).
    Ohhh I hope it so !
    pi_56424934
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Maar de John Ewbank connectie is er wel dit jaar.
    [..]
    Zeker, dus wie weet o.a een liedje van Maud ...
    quote:
    De bekendmaking van de laatste afvallers in het theater komt direct uit Amerika seizoen 4/5/6
    [..]
    Ja, maar er is genoeg dat heel anders gaat. Bijv. de keuze van evenveel mannelijke als vrouwelijke (potentiële) finalisten. Daar moet je met het niveau van de mannen hier in NL toch niet aan denken. Een half dozijn Neil's .... brrrr ....
    quote:
    Mij zou het iig niet verbazen nu ik Trijntje's naam hoorde en Jim's Doe Dit Doe Dat zeker gedaan wordt (wat een big band achtig nummer is qua begeleiding). En die opmerking van Eric: "Volgende week met band en de week erna met Big Band." kwam vorige week al uit nadat mensen eerst mij tegenspraken.
    Ik sprak je tegen niet omdat het mij onwaarschijnlijk leek dat er afgelopen zaterdag een live band zou zijn maar omdat het mij onwaarschijnlijk leek dat de NL ronde de Big Band ronde zou komen, en dat denk ik nog steeds. Kortom, als Eric dit heeft gezegd, dan heeft hij zich gewoon vergist.
      donderdag 31 januari 2008 @ 01:22:31 #15
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_56425079
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef Riparius het volgende:
    Ja, maar er is genoeg dat heel anders gaat. Bijv. de keuze van evenveel mannelijke als vrouwelijke (potentiële) finalisten. Daar moet je met het niveau van de mannen hier in NL toch niet aan denken. Een half dozijn Neil's .... brrrr ....
    Dan was ons iig die barslechte montage en procedure-truc bespaart om het evenwicht qua geslacht recht te trekken in de laatste theaterronde met o.a. het Ivar/Neil drama.
      donderdag 31 januari 2008 @ 02:52:30 #16
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56425665
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 00:56 schreef BVO het volgende:
    Nigyyyyyyyyyyyy, SS !
    Dat haalt het bloed onder die lichtgeraakten nagels nog sneller vandaan !
    [Cheerleader mode]

N! I! G! Y! You ain't got not alibi! You're Nigy, hey hey, you're Nigy! *baton door de lucht swiepert en cheerleaderdansje doet*

.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_56425804
    TT
    pi_56425834
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Neil is slechter dan Nigel, tuurlijk. Maar Neil krijg je er écht met geen meter uit deze week dus is Nigel de meest logische en meest gewenste kandidaat bij mij.
    Ja, dat dus. Gefeliciteerd overigens.
      ESF Reporter donderdag 31 januari 2008 @ 07:29:57 #19
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_56426231
    Gefeliciteerd CDP
    Het thema van zaterdag boeit me geen donder, dus ik kan er mee leven dat ik Idols die avond moet opnemen.
    pi_56427165
    Tvp
    You're never fully dressed until you wear a smile
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 14:40:44 #21
    163650 Greys
    pi_56434060
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 02:52 schreef Marble het volgende:
    baton door de lucht swiepert
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_56440331
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 01:05 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Wat een wijs advies ! Dat moet echt van iemand afkomstig zijn die er echt verstand van heeft . .

[..]

Ohhh I hope it so !

Jullie lijken net van die groupies
    Het wordt hier vast gezellig als Nigel er uit gaat

Maar ik ben het deels wel met BVO eens, behalve dat groupie gedoe
    pi_56440545
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 19:08 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Jullie lijken net van die groupies
    Het wordt hier vast gezellig als Nigel er uit gaat

Maar ik ben het deels wel met BVO eens, behalve dat groupie gedoe
    Je mag onze opmerkingen best wel met een korreltje zout nemen hoor, Hockeylotje
      donderdag 31 januari 2008 @ 19:28:42 #24
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56440772
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 19:17 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, dan heeft ze nog niet eens de hoek in mijn slaapkamer gezien met allemaal Nigyfoto's . Vol met liefkozingen en aanbiddingen omgeven. Dat hou ik nog maar even stil dus .
    pi_56440958
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 19:17 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Dacht je nou echt dat ik het serieus nam ?

Maar het was gewoon erg grappig om te lezen
    pi_56443755
    Nigel gaat knallen zaterdag, dat wordt dus genieten !
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
      donderdag 31 januari 2008 @ 23:01:35 #27
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56446139
    Trendvolger .
    Merken dat het pro-groepje wel erg tof wordt en dan ook hieperdepieper van Nigel worden .
    pi_56453426
    Ik hoop voor Nigel dat hij KAN gaan knallen. Is voorheen niet echt gelukt.
    Vorige week had hij al exit moeten zijn en de kans is wel enorm groot dat hij eruit gaat.
    Van de dames gaat hij zeker niet winnnen en Neil is wel erg populair. Verwachting is toch echt EXIT.
    pi_56454885
    Liever Neil exit dan Nigel... als de dames maar blijven
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      vrijdag 1 februari 2008 @ 13:25:07 #30
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_56457108
    Het maakt me eigenlijk niets meer uit wie er uit gaat of wie er wint (nou ja, als Nathalie wint is dat wel erg . ) Al mijn favorieten zijn er zoals gewoonlijk alweer uit .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_56459800
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef hs2 het volgende:
    Ik hoop voor Nigel dat hij KAN gaan knallen. Is voorheen niet echt gelukt.
    Vorige week had hij al exit moeten zijn en de kans is wel enorm groot dat hij eruit gaat.
    Van de dames gaat hij zeker niet winnnen en Neil is wel erg populair. Verwachting is toch echt EXIT.
    Vorige week exit? Tiffany was echt wayyy slechter dan Nigel hoor.
    Maargoed, vanaf nu zou ik er ook wel mee kunnen leven als Nigel exit gaat. Ik vind Neil wel veel slechter (of eigenlijk gewoon vooral om z'n stomme persoonlijkheid, maargoed, dat telt ook mee als Idol vind ik), maar die lijkt toch meer los te maken als het om Idol zijn gaat en de vrouwen zijn allemaal beter dan Nigel. Maar ik gun het die lieve schat zo, dus van mij mag hij best zelfs de laatste 3 halen. Check even die laatste webchat, waarin je echt een duidelijk beeld krijgt van hoe tof Nigel is en hoe stom Neil is.

[ Bericht 5% gewijzigd door shiNinG_staR op 01-02-2008 15:30:29 ]
      vrijdag 1 februari 2008 @ 15:28:13 #32
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56459897
    Ik heb wel die met Nikki gezien, en die twee waren wel erg tof samen .
    pi_56469409
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 15:24 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Vorige week exit? Tiffany was echt wayyy slechter dan Nigel hoor.
    Maargoed, vanaf nu zou ik er ook wel mee kunnen leven als Nigel exit gaat. Ik vind Neil wel veel slechter (of eigenlijk gewoon vooral om z'n stomme persoonlijkheid, maargoed, dat telt ook mee als Idol vind ik), maar die lijkt toch meer los te maken als het om Idol zijn gaat en de vrouwen zijn allemaal beter dan Nigel. Maar ik gun het die lieve schat zo, dus van mij mag hij best zelfs de laatste 3 halen. Check even die laatste webchat, waarin je echt een duidelijk beeld krijgt van hoe tof Nigel is en hoe stom Neil is.
    Ik begrijp dat jij meer fan bent van Nigel maar helaas vond ik Tiffany way BETTER dan Nigel vorige week en had hij er echt uit gemoeten. Neil heeft helaas veel meer stemmende dames achter hem dus die zal er wel niet uitgaan. In de exit poll vorige week was het Nigel: 38%, Tiffany: 25% en Neil: 24%. Alles is dus nog mogelijk en misschien komt er ook iemand anders onverwacht op de kruk (Pauline of iemand anders?)
      zaterdag 2 februari 2008 @ 10:53:47 #34
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56475840
    Bij Boulevard klonk Richy B. (volgens mij geen familie van Nigy B.) zijn single wel erg zeikerig. Zo eentje dat leuk begint en die je na 30 seconden afzet onder het mom van "NU WEET IK HET WEL ! !"

Over die exit-poll, dat vond 'ie niet leuk . En terecht, wat een negatieve niet-feelgood poll was dat zeg .
    pi_56476151
    Denken jullie dat het carnaval nog van invloed gaat zijn op de kijkers/stemmen? ik denk dat Nikki er wel eens hinder van kan ondervinden omdat ze uit Brabant komt en haar fanbase misschien wel in de kroeg staat...zelfde geldt voor Neil die de breezersletjes moet missen omdat die daadwerkelijk aan een breezertje staan te lurken...
    pi_56477473
    Ik heb wel eens begrepen dat Brabanders het meest stemmen. Meer dan mensen uit andere provincies. Daarom zorgen ze ook altijd dat er in RLS vaak brabanders meedoen.
      ESF Reporter zaterdag 2 februari 2008 @ 12:54:08 #37
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_56477654
    Ik denk dat carnaval meer een positieve uitwerking heeft op mensen als Neil dan dat het een negatief effect heeft op mensen als Nikki. Ik bedoel, als je dronken genoeg bent klinkt álles goed, dus ook Neil.

Maar alle gekheid op een stokje, ik merk hier niet dat 'we' koste wat kost een Brabo willen laten winnen hoor. Uiteindelijk zingt iedereen toch de zelfde engelse meuk op cd. Wat dat betreft baseren we onze voorkeur niet op het wel of niet bezitten van een zachte g, zo fobisch zijn we gelukkig niet.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:58:06 #38
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56477720
    Jammer dat het geen carnavalsuitzending is geworden.
    pi_56480429
    Pauline gaat Zij gelooft in mij van Hazes zingen .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 15:44:08 #40
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480449
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 15:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Pauline gaat Zij gelooft in mij van Hazes zingen .
    Serieus .

Nigy een ballad als ik het goed begreep.

Vanavond due or die . Kunnen we het vanaf volgende week weer wat saaier bekijken, zonder uitgesproken favoriet .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 15:45:02 #41
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480461
    Doen ze er trouwens nou echt wel 2?! Wat ik tot nu toe hoor is allemaal over 1 nummer. Maar goed.
    pi_56480466
    Maar iedereen doet toch twee nummers of niet? Dus waarschijnljik een ballad en een uptempo.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 15:47:38 #43
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480512
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 15:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Maar iedereen doet toch twee nummers of niet? Dus waarschijnljik een ballad en een uptempo.
    Dat weet ik dus niet. Maarja we zullen het zien. Dan worden de nummers wel erg kort.
    Maar dat van Pauline is wel zeker dus?
    pi_56480537
    Ja, zei Gordon net op de radio .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 15:50:20 #45
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480561
    Jerney en Gordon nu op 538 in de studio van Idols !
    pi_56480572
    Jaaaa ! Ze klinkt altijd zo lekker droog .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 15:54:54 #47
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480628
    Noemen Jerney en Gordon nou Neil en Pauline geen potentiële winnaars?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 15:58:23 #48
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480684
    Straks nog meer kandidaten en juryleden in de uitzending . Wat een leuk programma dit .
    pi_56480689
    Ik dacht dat ze weer doelden op de twee mannen, waarom Pauline dan?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 15:59:49 #50
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480704
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 15:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Ik dacht dat ze weer doelden op de twee mannen, waarom Pauline dan?
    Grapjeeeee .
    pi_56480740
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 15:59 schreef BVO het volgende:

[..]

Grapjeeeee .
    .
    Kun je het live zien vanavond, of heb je weer een feestje ?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:02:47 #52
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480750
    Vanavond toch wel . Had eerst wat maar gaat niet door.
    Volgende week verjaardag hier thuis, dus dat wordt af en toe naar boven sneaken .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:04:32 #53
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480774
    Justin . Die moeten ze nog een keertje doen.
    Maar niet vanavond, hij zingt geen Nederlands.
    pi_56480803
    Charlene mag van mij wel Justin doen .
    pi_56480829
    Mededeling: Vanavond ben ik er niet, en Peri's internet is kapot. Jullie mogen dus baggeren wat je wilt vanavond!
    pi_56480841
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 16:08 schreef Svensational het volgende:
    Mededeling: Vanavond ben ik er niet, en Peri's internet is kapot. Jullie mogen dus baggeren wat je wilt vanavond!
    Jeej . Dan kunnen BVO en ik vet gaan rellen als Nigel exit moet .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:09:12 #57
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480842
    quote:
    Bagger toegestaan en Nigy die exit gaat. Hallelujah !

Nu nog een drankje erbij en het feesrt is compleet.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:09:21 #58
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_56480845
    Mooi dan kan ik me hier vermaken, Idols is toch niks aan vanavond.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:10:40 #59
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480861
    quote:
    Jullie mogen dus baggeren wat je wilt vanavond!
    Maareh.. dat doe ik toch wel geloof ik .

Nou, schiet op met de kandidaten .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:12:02 #60
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480880
    Hemel en aarde !
    pi_56480947
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Jeej . Dan kunnen BVO en ik vet gaan rellen als Nigel exit moet .
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 16:09 schreef BVO het volgende:

[..]

Bagger toegestaan en Nigy die exit gaat. Hallelujah !

Nu nog een drankje erbij en het feesrt is compleet.
    Oh ja Nigel exit, dat was ik vergeten . Tha_Erik, -Vaduz- en BE houden wel een oogje in het zeil dan .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:16:56 #62
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56480964
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 16:12 schreef BVO het volgende:
    Hemel en aarde !
    Ter info, die wordt dus gezongen in de intro vanavond. Ook Froger en Nick en Simon zijn er.
    pi_56480976
    Nick & Simon .
    pi_56481170
    Together, ik heb de banner voor morgen al klaar, die kun je direct in het finaletopic erbij zetten:
    pi_56481188
    Biatch .

Wat zullen jullie morgen opkijken als er iemand anders exit is .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:36:09 #66
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56481197
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 16:33 schreef Svensational het volgende:
    Together, ik heb de banner voor morgen al klaar, die kun je direct in het finaletopic erbij zetten: [ afbeelding ]
    Ach gossie .

Nu regel ik dat IDO-userinterview ook niet meer .
    Nu liep dat in SHO ook altijd al kut, dus er gaat niks aan verloren /
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:40:12 #67
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56481243
    Gordon weer met z'n titanen .
    Charleeeeeeeene en Nikki op 538 nu.
    pi_56481244
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 16:33 schreef Svensational het volgende:
    Together, ik heb de banner voor morgen al klaar, die kun je direct in het finaletopic erbij zetten: [ afbeelding ]
    Tof.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:41:17 #69
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56481257
    Gordon zit Nigy weer af te katten .
    Maar vanavond is hij geweldig zeggen de dames.

Gordon tegen Charlene: "Jij hebt 1 keertje kritiek en je hebt direct een hele week in bed gelegen"
    pi_56481262
    Nigel gaat knallen vanavond volgens Nikki !
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:42:47 #71
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56481283
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Nigel gaat knallen vanavond volgens Nikki !
    Wel een twijfelachtig nummer volgens Nikki, maar hij deed het verbazingwekkend goed.
    Maar zie je, het lijkt echt op 6x1 nummer.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:44:30 #72
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56481312
    Charlene en Nikki zingen De Bestemming van Marco Borsato en Afscheid van Xander/Volumia.
    pi_56481314
    Jammer, had me wel verheugd op 12 nummers.

Nikki zingt dus Afscheid van Volumia en Charlene De Bestemming van Marco .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:45:37 #74
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56481328
    De Bestemming is wel een geweldige keuze .

Alleen Nathalie en Nigy weten we nog niet dus.
    pi_56481508
    omg Nigel zingt Heerlijk van Alain Clark .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:58:50 #76
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56481517
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 16:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
    omg Nigel zingt Heerlijk van Alain Clark .
    Oh. Nou. Ik zeg maar even niks.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 17:04:45 #77
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56481589
    (Zo lekker lekker lekker)
    voel de tintelingen op m'n lippen
    voel de tintelingen op m'n lippen
    je komt dichter bij me

ik sluit mn ogen
    ik wacht tot jij me
    jou mond op de mijnes
    o waar zijn we
    ik ben de weg kwijt
    totaal de weg kwijt

Nu een beetje gek doen en hij hoeft als clown niet eens de kruk op.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 18:33:30 #78
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56482917
    Nou we staan in de rij hoor!
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zaterdag 2 februari 2008 @ 18:36:57 #79
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56482969
    Alain Clark.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 18:40:42 #80
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56483015
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 16:45 schreef BVO het volgende:
    De Bestemming is wel een geweldige keuze .
    Vooral als ze er weer een paar keer "Hit me!" tussendoor gooit. .
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_56483016
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 18:36 schreef alwaysthebest het volgende:
    Alain Clark.
    Die nieuwe nummers gaan nog wel maar dit is echt een verschrikkelijk nummer... ach ja ik ben toch carnavallen... zal nog wel even voor Nikki sms'en
      zaterdag 2 februari 2008 @ 18:41:55 #82
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56483032
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 18:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Vooral als ze er weer een paar keer "Hit me!" tussendoor gooit. .
    Och, Marble, hou op, of ik krijg het weer warm. .
      zaterdag 2 februari 2008 @ 18:47:23 #83
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56483106
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 18:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die nieuwe nummers gaan nog wel maar dit is echt een verschrikkelijk nummer... ach ja ik ben toch carnavallen... zal nog wel even voor Nikki sms'en
    Ach ja gelukkig gaat hij Ringtone niet doen.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 18:48:02 #84
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56483112
    ik lig op m'n rug in het gras en aanschouw de maan HIT ME!
    ik vraag haar of zij misschien weet HIT ME!
    waarom wij bestaan HIT ME!
    waarom we worden geboren HIT ME!
    en straks weer gaan HIT ME!
    maar ze zwijgt HIT ME!
    en kijkt me lachend aan HIT ME!

laat me zien HIT ME!
    waar ik voor leef HIT ME!
    laat me voelen HIT ME!
    wat ik geef HIT ME!
    n moment zodat ik weet HIT ME!
    dat alles niet voor niets is HIT ME!
    geweest HIT ME!

je kunt je eigen regels maken en bepalen HIT ME!
    daar in ben je vrij HIT ME!
    het spel begint en op het eine kusje geven gegeven HIT ME!
    maar daar blijft het bij HIT ME!
    er is geen schuld maar elke stap heeft consequenties voor iedereen HIT ME!
    en toch speel je dit spel alleen HIT ME!

oh ik kan het niet meer vatten HIT ME!
    maar ik wou dat je hier bent HIT ME!
    zoekend naar een antwoord op een vraag die niemand kent HIT ME!
    oh ik wil dit spel best spelen HIT ME!
    maar hoe moet dat HIT ME!
    als ik niet weet wat het doel is HIT ME!
    moet ik dan blind geloven HIT ME!
    dat het zo z'n reden heeft HIT ME!

dat geen mens mij kan vertellen HIT ME!
    waarom ik dit leven leef HIT ME!
    en dat alles hier dus neerkomt HIT ME!
    op vertrouwen HIT ME!
    en dat ik net dat gevoel mis HIT ME!

laat me zien HIT ME!
    waar ik voor leef HIT ME!
    laat me voelen HIT ME!
    wat ik geef HIT ME!
    n moment zodat ik weet HIT ME!
    geweest HIT ME!
    pi_56483177
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 18:33 schreef Re het volgende:
    Nou we staan in de rij hoor!
    Ow ja, jullie gaan deze week live. Veel plezier!
    You're never fully dressed until you wear a smile
      zaterdag 2 februari 2008 @ 18:58:18 #86
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56483282
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 18:52 schreef MNR het volgende:

[..]

Ow ja, jullie gaan deze week live. Veel plezier!
    Ja! Met frisse tegenzin, dat wel
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_56484028
    Nog een kwartiertje !
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:47:57 #88
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484054
    Ik heb er zin in en zit er aardig klaar voor .
    Aan de hand van m'n bui straks nog kijken of ik uitga, maar tot 23:00 is het Idols .
    pi_56484164
    Hoe is je bui nu dan?
    That's all folks!
    pi_56484170
    Ik zit er klaar voor.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:57:38 #91
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484190
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
    Hoe is je bui nu dan?
    Ik voel me de hele dag al alsof ik m'n valium vergeten ben, dus ik denk dat ik maar even weg moet gaan he?
    pi_56484223
    ik was van plan om niet te kijken.. nederlandstalig en dan ook nog twee songs

Maar goed, wat is er anders te doen op een zaterdagavond/nacht
    A little bit hateful
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:59:57 #93
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484234
    Shining, zullen we mee gaan doen aan Singing Bee?
    pi_56484241
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 19:57 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik voel me de hele dag al alsof ik m'n valium vergeten ben, dus ik denk dat ik maar even weg moet gaan he?
    Hoe sneller, hoe beter!
    That's all folks!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:01:00 #95
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484266
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hoe sneller, hoe beter!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:01:55 #96
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484294
    Hemel en Aarde nu !
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:02:09 #97
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_56484300
    Ennnnnnnnnnnn vast!
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_56484311
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:01 schreef BVO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    A la playa!
    That's all folks!
    pi_56484320
    Geen bigband
    Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
    pi_56484326
    Chiel Montagne
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:03:02 #101
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_56484327
    Chiel Montagne
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_56484339
    Helleu, ik zit 'r ook weer klaar voor. O boy, snorremans Chiel, dat begint goed.......
    pi_56484342
    Nick en Simon
    That's all folks!
    pi_56484362
    Zijn dat nick en simon
    ik dacht dat het negers waren
    A little bit hateful
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 februari 2008 @ 20:04:24 #105
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_56484366
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
    Chiel Montagne
    geweldig
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:04:39 #106
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56484376
    Ik ben helemaal verbaasd dat jullie Chiel Montagne kennen. Is Op volle toeren niet voor jullie tijd?
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:05:20 #107
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484383
    Nigel ziet er ook helemaal a la Alain Clark uit.
    pi_56484384
    Renee's accent is dikker geworden en dat niet alleen
    A little bit hateful
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 februari 2008 @ 20:06:01 #109
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_56484403
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
    Ik ben helemaal verbaasd dat jullie Chiel Montagne kennen. Is Op volle toeren niet voor jullie tijd?
    ach hij maakte ook cd reclame met NL 'hits' .
    pi_56484415
    Richy
    That's all folks!
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:06:44 #111
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56484425
    Ben benieuwd, als ze echt "Op volle Toeren" nummers gaat zingen, wordt het nog erg grappig. Smurfenlied en dat soort
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_56484435
    zooo, daar ben ik dan ook weer eens wat zien ze er allemaal stom uit, afgrijselijk!
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:07:36 #113
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484443
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:06 schreef Karina het volgende:
    Ben benieuwd, als ze echt "Op volle Toeren" nummers gaat zingen, wordt het nog erg grappig. Smurfenlied en dat soort
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 februari 2008 @ 20:07:37 #114
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_56484444
    John heeft zijn Oranje-11tal-shirt aan.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:08:39 #115
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56484472
    *present

zaterdag 2 februari 2008 @ 20:09:04 #116
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_56484483
    Nathalie heeft een wc borstel op dr hoofd........ tis net Sylvana Simons
    ~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:09:08 #117
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484486
    In België!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:09:49 #118
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_56484500
    Hmm... wat doet dat logo aan de rechterkant in beeld? Is het soms spiegelbeeld-dag bij RTL4 ofzo?

Normaal staat 'ie altijd links.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:10:12 #119
    135333 SpaRood
    Spa Blauw met bubbeltjes!
    pi_56484510
    hoi
    Drink ik.
    pi_56484519
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef J-net het volgende:
    Nathalie heeft een wc borstel op dr hoofd........ tis net Sylvana Simons
    Ik vond het eerder een ervaring met het stopcontact
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:10:47 #121
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56484530
    Ah, wat schattig!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:11:09 #122
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484536
    Jim die Nathalie zangles geeft.......
    pi_56484544
    Nathalie was verliefd op Jim
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:11:26 #124
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56484545
    Jim komt net zijn bed uit.
    niet zo tof doen
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:11:42 #125
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56484549
    Nathalie zong het trouwens wel accentloos!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:12:24 #126
    135333 SpaRood
    pi_56484567
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:11 schreef Together het volgende:
    Nathalie was verliefd op Jim
    Arme Jim...hij zou door haar worden verpletterd,
    Drink ik.
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:12:36 #127
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56484570
    Is Fok! nou zo traag weer of ligt het aan mijn internet?
    niet zo tof doen
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:13:23 #128
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56484585
    Kut, Fok hikt.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:13:34 #129
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56484591
    *Inschakelt.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:13:41 #130
    135333 SpaRood
    pi_56484595
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef Karina het volgende:
    Is altiijd zo rond Idols tijd
    Drink ik.
    pi_56484596
    Wow charlene. Dat was mooi.
    A little bit hateful
    pi_56484603
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef Karina het volgende:
    Daarnet rond :03 was het echt heel erg.
    A little bit hateful
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:14:10 #133
    135333 SpaRood
    pi_56484604
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:13 schreef Liquidootje het volgende:
    Wow charlene. Dat was mooi.
    Ze praat zo duidelijk
    Drink ik.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:14:13 #134
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56484605
    Marco moet zich nodig scheren.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:14:42 #135
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484615
    Wordt kippenvel dit.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:15:07 #136
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_56484624
    Nee Fok is ontzettend traag.

Eigenlijk moeten Nigel en Neil als eerste ... die zijn het irritantste en slechtse
    pi_56484633
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef SpaRood het volgende:

[..]

Arme Jim...hij zou door haar worden verpletterd,
    hehe

wat een cliches rijgt wendy hier aan elkaar zeg.. en wat ziet charlene eruit in dat ding, ik vind het echt niet mooi! net of ze iets op haar rug heeft!
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:15:45 #138
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56484644
    Rood-wit-blauw, wat origineel.
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:15:55 #139
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56484649
    Ze slikt de tekst af en toe een beetje in (of ze wist het niet meer).
    niet zo tof doen
    pi_56484656
    Wow.
      † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 20:16:05 #141
    43556 miss_dynastie
    pi_56484658
    Oi, ik hoop niet dat dit zelfmoord is, maar ben er bang voor.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:16:05 #142
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56484659
    Mooi dit!
    pi_56484660
    Nee, nu vind ik het niet fijner dan de originele zanger
    A little bit hateful
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:16:23 #144
    135333 SpaRood
    pi_56484674
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:14 schreef BVO het volgende:
    Wordt kippenvel dit.
    Eens
    Drink ik.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:16:27 #145
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_56484679
    Marco Borsato
    pi_56484685
    Heerlijk, Charlene all the way, met veel emotie!
    That's all folks!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:16:40 #147
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56484687
    Hoezo zelfmoord Miss_D?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:16:49 #148
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_56484691
    Ik ben er niet gecharmeerd van
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_56484693
    volgens mij is ze echt onwijs zenuwachtig!

edit- ik vind het niet heel bijzonder eerlijk gezegd... wat ze in het voorfilmpje deed was beter
    pi_56484694
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
    Nee, nu vind ik het niet fijner dan de originele zanger
    Inderdaad. Wat ze liet horen in het voorstukje vond ik mooier.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:16:55 #151
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56484695
    Ik vind het niet mooi.
    pi_56484703
    Lekker vals en SLECHT
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:17:18 #153
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_56484709
    Het uptempo deel vond ik wat slordig, maar de langzamere delen vind ik erg goed!
    pi_56484710
    Ik vin d'r niks an. Zeiklied ook.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:17:25 #155
    135333 SpaRood
    pi_56484713
    oops, ik hoorde een enorm valse noot
    Drink ik.
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:17:37 #156
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56484715
    Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo goed, maar ik vind het dan ook een rotlied.
    niet zo tof doen
    pi_56484717
    Geweldig!
    pi_56484721
    Wel aardig gezongen, maar kreeg er geen kippenvel van
    pi_56484725
    Eventjes vals, maar verder prima vind ik. Het had wel wat, niks ingehouden.
    That's all folks!
    pi_56484726
    Belachelijk SLECHT
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:18:14 #161
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484735
    Mwah. Het zwabberde zo en ze begint altijd nogal laag.
    Maar her en der wel erg mooi natuurlijk.
      † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 20:18:19 #162
    43556 miss_dynastie
    pi_56484736
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
    Hoezo zelfmoord Miss_D?
    Met al die ad-libs die nou niet fantastisch gingen en zo. Plus dat de massa dit een zeiklied vindt. Ik vrees voor haar.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:18:19 #163
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56484737
    Ik vond het niet enorm goed. Ging soms niet echt lekker.
    pi_56484742
    Charlene 8,5
    Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
    Heerlijk tegen de stroom in
    pi_56484751
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:18 schreef hs2 het volgende:
    Belachelijk SLECHT
    Kom op zeg.
    That's all folks!
    pi_56484752
    Stijf, houterig en slecht verhaal
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 februari 2008 @ 20:19:05 #167
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_56484763
    Gordon heeft gelijk.
    pi_56484766
    En ik vond 'r vorige week wel goed!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:19:40 #169
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484774
    Wat is John een held he, altijd goed commentaar gewoon.
    pi_56484781
    zenzationeel??
    pi_56484787
    Wat Erik zegt, daar ben ik het helemaal mee eens.
    That's all folks!
    pi_56484795
    Ach ja we moeten haar er wel in blijven lullen
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:20:42 #173
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56484796
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Met al die ad-libs die nou niet fantastisch gingen en zo. Plus dat de massa dit een zeiklied vindt. Ik vrees voor haar.
    Helemaal eensch vwb het zeiklied!
    pi_56484800
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb je wel geluisterd?
    Ze heeft al die adlibs weggelaten waardoor het echt super plat was gezongen.
    A little bit hateful
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:20:50 #175
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56484802
    Dat gezeur van "moedig dat je zo'n moeilijk lied kiest" vind ik altijd zo'n onzin, kies het dan niet als het te moeilijk is.
    niet zo tof doen
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:20:50 #176
    135333 SpaRood
    pi_56484803
    Het was wel OK, kon beter
    Drink ik.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:21:21 #177
    135333 SpaRood
    pi_56484818
    Teveel reclame!
    Drink ik.
    pi_56484825
    Pauline die Hazes gaat doen....
    Dat is gedurft
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:21:43 #179
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484834
    Ze kon de tempowisselingen niet aan waardoor ze vals ging. Wanneer het ritme goed te houden was klonkt het direct weer heerlijk.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:21:43 #180
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56484835
    Pauline, wat doe je? ! Hazes.
    pi_56484840
    Verhaal kwam totaal niet over of het nummer nou moeilijk is of niet.
    pi_56484863
    rot eens op met die supersmoker.
    A little bit hateful
    pi_56484871
    Charlene gaat elke week nu een stukje minder dus de finale kan ze wel vergeten als ze zo door gaat!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:23:04 #184
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484880
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:22 schreef hs2 het volgende:
    Charlene gaat elke week nu een stukje minder dus de finale kan ze wel vergeten als ze zo door gaat!
    Je punt is duidelijk.
    pi_56484881
    Ik vond het wel aardig, maar niet super. Af en toe was het echt vals.
    pi_56484895
    Er worden maar 6 nummers gezongen
    Waarom mogen ze dan maar 2 minuten per nummer zingen?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:23:55 #187
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56484907
    Is je baby paranormaal begaafd en weet je er geen raad mee?

.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:24:00 #188
    135333 SpaRood
    pi_56484909
    Goede TT, Nigel gaat er 100% uit
    Drink ik.
    pi_56484923
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef BVO het volgende:

[..]

Je punt is duidelijk.
    Ja knurft, jouw punt wat betreft Nigel is ook al tijden duidelijk !

Net Charlene ff vluchtig gehoord, een flinke valse noot tussendoor maar verder wel aardig.

Tussendoor: Actueel: Joran van der Slootforum
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:24:33 #190
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56484929
    Sky Radio Die reclame heb ik vanavond ook al 10x gezien.
    niet zo tof doen
    pi_56484935
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:21 schreef SpaRood het volgende:
    Teveel reclame!
    Dat is elke week het geval. Weinig zingen, veel reclame
    pi_56484937
    Ik vond het goed . Maar op de een of andere manier vind ik Charlene niet echt een idool.
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:25:06 #193
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56484942
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef alwaysthebest het volgende:
    Is je baby paranormaal begaafd en weet je er geen raad mee?

.
    Dat is toch erg, dat mensen dat geloven.
    niet zo tof doen
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:25:13 #194
    135333 SpaRood
    pi_56484945
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef Wilskracht het volgende:
    kunnen ze meer reclame uitzenden
    Drink ik.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:25:13 #195
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56484946
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:24 schreef Svensational het volgende:
    Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperdiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.

Of doe ik weer iets fout?

Hij doet het.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:25:33 #196
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56484951
    quote:

[..]

Ja knurft, jouw punt wat betreft Nigel is ook al tijden duidelijk !
    Het is Nigy, lul.
    pi_56484953
    quote:

Leugens!
    pi_56484965
    Charlene was wel aardig, maar niet fantastisch. Paar uitglijders hier en daar.
    pi_56484979
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:25 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperdiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.

Of doe ik weer iets fout?

Hij doet het.
    Bij mij doet ie 't.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:26:59 #200
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56485001
    Toch is het gek. Charlene heeft mooi haar, een knap gezicht, een goed lijf, een mooie stem, ze is muzikaal.... maar toch is ze geen idool.
    pi_56485006
    Kijken of Pauline de zenuwen kan beheersen. Zag er erg zenuwachtig uit net voor de reclame.
    pi_56485020
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:26 schreef Svensational het volgende:

[..]

Bij mij doet ie 't.
    Nu hier ook. Nuttig
    Zondag wel even 2 uur kijken
    pi_56485035
    quote:
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:28:26 #204
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56485056
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:26 schreef Svensational het volgende:

[..]

Bij mij doet ie 't.
    Ja een halve minuut later deed 'ie het ineens.
    Leuk forum.
    pi_56485070
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef Wilskracht het volgende:
    Kennelijk geen twee nummers per finalist vanavond. Waarschijnlijk omdat er een hoop promotie voor het Nederlandse lied in moet van tante Jerney. Wel zonde. Ik kijk naar het programma om mensen te horen en zien zingen, niet voor al dat gewauwel er omheen.
    pi_56485079
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
    Toch is het gek. Charlene heeft mooi haar, een knap gezicht, een goed lijf, een mooie stem, ze is muzikaal.... maar toch is ze geen idool.
    Heb je een idee wat er mist, een innemende persoonlijkheid misschien?
    That's all folks!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:29:11 #207
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56485094
    ADEMNOOD!

Wat een Tiffany-lied.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:29:48 #208
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56485118
    Qua persoon vervlakt Charlie een beetje. In het begin was ze spraakmakend met haar gospel, nu is het te terughoudend.
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:29:53 #209
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56485125
    Ze komen binnen en Edsilia zingt iets in het Engels
    niet zo tof doen
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 februari 2008 @ 20:30:40 #210
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_56485142
    Hazes
    pi_56485143
    Charlene is gewoon GEEN Idol
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:31:05 #212
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56485156
    Hier ben ik wel benieuwd naar!
    pi_56485160
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
    ADEMNOOD!

Wat een Tiffany-lied.
    Die is gelukkig nu met Ollie aan het dwergwerpen.
    pi_56485171
    ik ben benieuwd...

klinkt wel goed, het begin
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:32:13 #215
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56485188
    Ze trekt mijn aandacht wel. Meer dan Charlene, waarbij ik gewoon bleef surfen.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:32:17 #216
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56485191
    Klinkt fijn.
      † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 20:32:27 #217
    43556 miss_dynastie
    pi_56485201
    Pauline !

Wel een beetje onzinnig dat in beide liedjes zij tot hij is gemaakt. Onzinnig.
    pi_56485209
    zo! echt goed vind ik
    pi_56485217
    Beter dan Charlene, imho
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:33:01 #220
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_56485219
    Mooi, gewoon mooi
    pi_56485220
    Wow!!
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:33:08 #222
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56485225
    Wel op haar eigen manier gezongen, ik vind het wel goed. Die kleren vind ik niet erg flatteus, dat strakke rode truitje en dan die broek zo laag, je ziet zo'n buikje hangen.
    niet zo tof doen
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:33:12 #223
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56485226
    Met zo'n kutlied weet ze het aardig te brengen.
    pi_56485228
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
    Pauline !

Wel een beetje onzinnig dat in beide liedjes zij tot hij is gemaakt. Onzinnig.
    dat is toch niet onzinnig?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:33:18 #225
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56485230
    *mooi*

*stil*
    pi_56485232
    Verse was niet goed, Chorus staat wel prima. Oh moet trouwens Couplet en Refrein zijn sorry. ;-P
    pi_56485242
    Goed gedaan zeg.
      † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 20:33:46 #228
    43556 miss_dynastie
    pi_56485247
    Ze kan alles zingen, echt
    Wel jammer dat ze dan dit liedje koos , maar ja
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:34:09 #229
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56485258
    Dit was heel mooi!
    pi_56485259
    Pauline 9
    pi_56485261
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:33 schreef hs2 het volgende:
    Verse was niet goed, Chorus staat wel prima. Oh moet trouwens Couplet en Refrein zijn sorry. ;-P
    Haha.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:34:16 #232
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56485262
    Promopraatje voor het Nederlandse lied van Jerney.
    pi_56485272
    Pauline zeker beter dan Charlene
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 februari 2008 @ 20:34:46 #234
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_56485277
    goed gezongen ondanks dat het een kutplaat was
      † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 20:35:01 #235
    43556 miss_dynastie
    pi_56485284
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:33 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is toch niet onzinnig?
    Nou ja, zeker bij het lied van Hazes, het heet ZIJ gelooft in mij en je zingt elke keer hij
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:35:19 #236
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56485289
    Nou, een kutnummer zou ik het zeker niet noemen.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:35:52 #237
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56485309
    Ik vrees een kruk voor Charlene. Mits er 3 zijn.
    pi_56485311
    Prachtig gedaan dit!
    [i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
    pi_56485313
    Pauline heeft een goede stem, ziet er alleen niet uit en is ook geen Idol helaas
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:36:22 #240
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56485325
    Neil !
      † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 20:36:29 #241
    43556 miss_dynastie
    pi_56485330
    Best intimerend, Wendy?
    pi_56485332
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:33 schreef Karina het volgende:
    Wel op haar eigen manier gezongen, ik vind het wel goed. Die kleren vind ik niet erg flatteus, dat strakke rode truitje en dan die broek zo laag, je ziet zo'n buikje hangen.
    Jij vindt Britney zeker ook dik
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:36:38 #243
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56485336
    Nou... Fransje Bauer... kan niet missen toch?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:36:55 #244
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_56485344
    'Neil liet zich niet door de wijs brengen'...

* Sirolf kan zich zó irriteren aan verkeerd gebruik van uitdrukkingen en spreekwoorden...
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:36:58 #245
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_56485347
    Neil.......... ben benieuwd.

Pauline was sterk en vooral de subtiele verandering van zij in hij Echt super!
    pi_56485348
    Neil

Jim
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:37:00 #247
    135333 SpaRood
    pi_56485349
    Jim en Neil....was een groot verschil.
    Drink ik.
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:37:04 #248
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56485354
    Hij is net zo'n type als Jim. En Jim vind ik echt een vreselijke gozer.
    niet zo tof doen
    pi_56485355
    Ah, kampertje...het sms net gaat weer plat.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:37:15 #250
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56485360
    Niet eens!
    pi_56485367
    Nu Neil en Jim naast elkaar staan vind ik Jim ineens geweldig .
    pi_56485369
    Hoppa, lekker fokking dit en dat doen!
    pi_56485379
    ze klinken precies hetzelfde
    pi_56485387
    Ik vond het altijd al een mooi nummer Kreeg bij Hazes ook altijd kippenvel. Bij Xander niet, maar bij Pauline weer wel!!
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:38:27 #255
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56485407
    Het was te verwachten natuurlijk, Neil als Jim.
      † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 20:38:32 #256
    43556 miss_dynastie
    pi_56485410
    Omg, zou dit einde Neil zijn?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:38:49 #257
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56485418
    Dit klinkt echt heel erg als een slechte Jim.
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:38:56 #258
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56485424
    Ach hij zing net als Jim, slecht.
    niet zo tof doen
    pi_56485426
    majijoutmevast jezus, dat zijn losse woorden neil!
    pi_56485427
    Zo begint ff VALS
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:39:08 #261
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_56485431
    Mmmmmmm eigenlijk......
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:39:10 #262
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56485433
    Ik vind dit echt gewoon net als Jim klinken.
    pi_56485436
    Jong, ga naar huis.
      † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 20:39:15 #264
    43556 miss_dynastie
    pi_56485437
    Me hart, Neil?
    Je zakt echt ongelooflijk door het ijs. Jammer van m'n prono
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:39:18 #265
    135333 SpaRood
    pi_56485440
    nasale stem
    Drink ik.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:39:19 #266
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56485441
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
    Omg, zou dit einde Neil zijn?
    ja!

en anders...
    asjeblieft?? Please??
    Einde Neil.. ja graag..
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:39:24 #267
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56485444
    Ik ken dat liedje trouwens helemaal niet.
    niet zo tof doen
    pi_56485448
    Ik versta d'r geen woord van
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 februari 2008 @ 20:39:30 #269
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_56485449
    vreselijk dit.
    pi_56485452
    Monotoon gebrom, nog erger dan Jim zelf.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:39:36 #271
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56485453
    Oei... dit is niet best...
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:39:37 #272
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_56485455
    Wat is dit voor kinderen voor kinderen lied?
    pi_56485457
    Stem staat wel ERG zacht bij Neil
    pi_56485466

Neil
    pi_56485467
    2e couplet is wel goed
    pi_56485470
    Pauline: excellente zangeres. Ik vind Hazes niet te pruimen, maar in haar uitvoering vond ik het prachtig, en dat mag een prestatie van formaat heten.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:40:05 #277
    3011 E.T.
    pi_56485474
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik vind dit echt gewoon net als Jim klinken.
    Ik vond Jim al niks in Idols, maar dit is nog veel slechter
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_56485479
    Grote god, wat een verschrikking.
    pi_56485484
    Ik vind Neil zo'n eng ventje... Hij zingt ook zo nasaal.
    I found myself alone,
    Alone above the raging sea
    That stole the only boy I loved
    And drowned him deep inside of me
    pi_56485486
    Jim is al bagger en zelfs Neil weet het nog te verkrachten, dan pas ben je echt slecht
    pi_56485488
    het is toch niet slechter dan normaal ?

jim is trouwens toch echt wel 100 x leuker vind ik

jeempie, wat doet ie?
    pi_56485490
    doedidoedasalswtkhr ???
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:40:45 #283
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56485500
    Ik ken het ook niet. Maar goed, ik volg de Nederlandse hitlijsten al jaren niet meer. Ken die Nick en Simon (?) ook niet.
    pi_56485501
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:38 schreef BVO het volgende:
    Dit klinkt echt heel erg als een slechte Jim.
    Wil je zeggen dat er een goede bestaat?
      † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 20:40:47 #285
    43556 miss_dynastie
    pi_56485502
    Het is wel een van zijn betere optredens. Kun je nagaan
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:40:52 #286
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56485506
    Vreselijk, horen wat Gordon zegt
    niet zo tof doen
    pi_56485513
    Overal ook zeer matig NEIL
    pi_56485514
    Neil 8 erg goed voor zijn nivo
    pi_56485517
    Neil met een Jim nummer: bagger in het kwadraat.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:41:27 #290
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56485524
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:40 schreef Together het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat er een goede bestaat?
    Jim kan heel aardig zingen.
    pi_56485526
    wtf? Wanneer?
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 20:42:02 #292
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_56485538
    Zuiver zingen? Huh, ik ben zeker doof aan het worden of zo.
    niet zo tof doen
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:42:04 #293
    3011 E.T.
    pi_56485539
    heeft de jury iets anders gehoord dan wij???
    pi_56485541
    Is de jury bedreigd door Neil zijn familie ofzo? Ze prijzen hem de hemel in met zijn baggerstem.
    pi_56485546
    Hoewel het voor mij net zo goed Fins had kunnen zijn, voor Neil z'n doen was 't niet slecht.......
    pi_56485552
    nou het was niet echt vals vond ik, maar gewoon zo kneuzig en nasaal
    pi_56485553
    Zo John wil Neil bij de laatste 3 hebben. Is tie geinstrueerd door Idols of zo?
    pi_56485557
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 20:41 schreef BVO het volgende:

[..]

Jim kan heel aardig zingen.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:43:12 #299
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56485572
    MissBliss ligt er vast te soppen daar.
    pi_56485582
    Laat Gordon aan het woord.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:43:37 #301
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_56485587
    Zie je John kijken? Zo van kut, dit hadden we toch niet afgesproken? We zouden Niel toch ophemelen? En hem op deze manier eindelijk kwijtraken?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')