Tja... lijkt me niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:15 schreef djnospinzone het volgende:
Heeft Vergoossen nog iets gezegd over Aissati?
ja 85e min was alles al leegquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Leek touwens wel een thuiswedstrijd door het meegereisde publiek. Nu kunnen we wedstrijden in de Arena toch wel bestempelen als thuiswedstrijd gezien het verleden maar toch..
De gehele wedstrijd waren ze goed te horen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja 85e min was alles al leeg![]()
verder hoorde je gezang van psv goed in de samenvatting
HVV deed het begin vorige eeuw en PSV deed het eind jaren '80quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Die doedelzak wat een goede.
Maar psv speelde ajax weg in samenvatting wat ik zag. zelfde deden jullie met feyenoord
terrechte kampioen dus.
nog nooit is club 4x achter elkaar kampioen geworden
knap
ja psv ook al, kreeg die vraag van boys die in de trein zit naar huis, voor een weddenschapquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HVV deed het begin vorige eeuw en PSV deed het eind jaren '80
PSV is in de jaren '80 ook een keer 4 jaar op rij kampioen geworden. Hopelijk gaan ze dat dit jaar evenaren!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar psv speelde ajax weg in samenvatting wat ik zag. zelfde deden jullie met feyenoord
terrechte kampioen dus.
nog nooit is club 4x achter elkaar kampioen geworden
knap
Boys durfde er niet uit te springen toen ik het vroeg netquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja psv ook al, kreeg die vraag van boys die in de trein zit naar huis, voor een weddenschap![]()
![]()
trein zit voorbij best al
waarom zou die voor zo klein stukje er uit springen nog danquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Boys durfde er niet uit te springen toen ik het vroeg net
Het doet me deugd dat er in die gekke wereld die voetbal heet, het niet alleen maar haat en nijd is. Sportieve reacties als deze en op zijn tijd relativeren houden het voor mij plezierig. Bedankt joodjes voor de felicitaties.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:36 schreef patrickt37 het volgende:
Gefeliciteerd.
Eerste kwartier was Ajax fel en beter. Langzaam zag je dat PSV de wedstrijd ging controleren.
We hebben kansen genoeg gehad, maar die moet je dan wel maken. Hier zie je dat PSV net een stap verder is als topclub. Koel en effectief.
Thanks!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Blijkbaar kan je op de site van RTL gewoon de samenvatting terug zien tegenwoordig.
Nog in behoorlijke kwaliteit en zonder irritante ellenlange reclames ook. Deze ga ik onthouden voor de volgende keerquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:00 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Thanks!
heb alleen via de radio op mn werk gehaald, desze link is erg welkom dus!
Goede overwinning en stap naar het kampioenschap
Boeruh!
En ja en een samenvatting geeft ook meteen het spelbeeld van de hele wedstrijd weer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
En nu doe ik mijn lampie uit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat er in die gekke wereld die voetbal heet, het niet alleen maar haat en nijd is. Sportieve reacties als deze en op zijn tijd relativeren houden het voor mij plezierig. Bedankt joodjes voor de felicitaties.En veel succes tegen Feyenoord aankomende zondag.
Ja nu ik de samenvatting gezien heb verbaas ik me ook wel een beetje over de berichten van de ajacieden in hun topic. Daar las ik idd wel zulke berichten. Ajax heeft zn kansen ook wel gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ja en een samenvatting geeft ook meteen het spelbeeld van de hele wedstrijd weer.
Het is nou niet dat PSV Ajax van de mat veegde, verre van zelfs. De kansen die zij kregen werden optimaal benut en dat is wat wij iedere keer achterwege laten. Het was gewoon een matig duel waarbij twee keer de klasse van PSV het scoreverloop bepaalde.
Bekijk de 22 gespeelde duels van Ajax eens voor de grap en je komt op je opmerking terug. Hij is na Gomes absoluut de beste keeper die we hier hebben rondlopen. De progressie die hij heeft geboekt ten opzichte van de vorige seizoenen is ongekend.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ajax heeft een schutterende twijfelaar in doel
Kan je nagaan hoe slecht het hiervoor was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bekijk de 22 gespeelde duels van Ajax eens voor de grap en je komt op je opmerking terug. Hij is na Gomes absoluut de beste keeper die we hier hebben rondlopen. De progressie die hij heeft geboekt ten opzichte van de vorige seizoenen is ongekend.
Ik vind nu echt dat je poep gaat praten. Stekelenburg is gewoon een zeer goede keeper. Heeft vaak genoeg punten gepakt voor Ajax. Dat hij misschien iets minder is dan Gomes, wil dus niet gelijk zeggen dat hij slecht is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht het hiervoor was.
Maarja als je binnen Nederland gaat vergelijken, met keepers als Grandel, Vandenbussche, van Loo, ten Rouwelaar enz is Stekelenburg misschien wel een van de minder slechte keepers.
maar gomes zou dat afstandsschot van Dszudszak gepakt hebben
Hij heeft ons dit seizoen meerdere malen gered en was dan ook cruciaal. Veel goede keepers hebben we hier niet nee, maar doelde alleen op het feit dat hij er zoveel meer op vooruit is gegaan. Er is niet voor niets veel interesse vanuit het buitenland voor hem. Dat heeft ie ook ergens aan te dankenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht het hiervoor was.
Maarja als je binnen Nederland gaat vergelijken, met keepers als Grandel, Vandenbussche, van Loo, ten Rouwelaar enz is Stekelenburg misschien wel een van de minder slechte keepers.
maar gomes zou dat afstandsschot van Dszudszak gepakt hebben
Er werden wel triestere dingen over en weer gesmeten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal er niet te veel woorden aan vuil maken. Maar als je voor de misschien wel beslissende wedstrijd van het jaar het uitvak bij lange na niet vol krijgt he... Ga dan niet lopen mekkeren over de F-side. Was wel vrij triest.
Gefeliciteerd voor degenen die wel weten wie ik bedoel.
Ik herformuleer dan bij deze naar 'overgewaardeerd'quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik vind nu echt dat je poep gaat praten. Stekelenburg is gewoon een zeer goede keeper. Heeft vaak genoeg punten gepakt voor Ajax. Dat hij misschien iets minder is dan Gomes, wil dus niet gelijk zeggen dat hij slecht is.
Niet voor niets dat een hoop buitenlandse clubs voor hem in de rij staan.
Nah de gebruikelijke dingen. Deze was echter echt misplaatst...quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Er werden wel triestere dingen over en weer gesmeten.
vond het toch aardig vol zittenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal er niet te veel woorden aan vuil maken. Maar als je voor de misschien wel beslissende wedstrijd van het jaar het uitvak bij lange na niet vol krijgt he... Ga dan niet lopen mekkeren over de F-side. Was wel vrij triest.
Gefeliciteerd voor degenen die wel weten wie ik bedoel.
Ach we hebben een leuke stap gezet.. maar idd.. als we dik weekend verliezen... zijn we weer terug bij af.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:43 schreef SCH het volgende:
Jullie zijn er echt nog niet hoor.
Als jullie zondag van AZ winnen en volgende week van ons, dan maak je een goede kans.
Dank uquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:53 schreef Suijk het volgende:
Gefeliciteerd, zoals gewoonlijk veel slimmer, effectiever en volwassener.
Klopt. En dat valt me vooral op bij Bakkal. Hij speelt erg volwassen en slim.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:53 schreef Suijk het volgende:
Gefeliciteerd, zoals gewoonlijk veel slimmer, effectiever en volwassener.
Dat was voor mij eigenlijk het hoogtepunt van de wedstrijdquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:50 schreef R4V3 het volgende:
Hakje van Lazovic door de benen van Vermaelen![]()
Blok van Marcellis tegen Perez![]()
Echt heerlijk kan weer lekker slapen vannacht.
Klopt, hij heeft misschien niet het pure talent wat je bij onze andere 2 jonkies ziet maar hij is tactisch véél verder dan hen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. En dat valt me vooral op bij Bakkal. Hij speelt erg volwassen en slim.
Helemaal mee eens.. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat PSV het een stuk moeilijker zou krijgen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was voor mij eigenlijk het hoogtepunt van de wedstrijd.
Wat de wedstrijd betreft: PSV was sterker dan ik verwacht had maar als je ziet hoe Ajax aardig wat keertjes gewoon door onze verdediging wandelt en hoe we staan bij die mislukte kopbal van Huntelaar denk ik dat we beter nog even niet over de titel kunnen gaan beginnen.
Zomer 2008... Het kan nog!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:02 schreef RayMania het volgende:
Wel grappig om oude nieuwsberichten te lezen.
Van Nistelrooy wil in 2008 terug naar PSV
Salcido was echt geweldig ja, sjonge.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:09 schreef PyTh het volgende:
Vond Marcellis en met name Salcido toch aardig solide gisteren.
bronquote:Bart Goor naar PSV?
Volgens een Belgische bron van Goal.com zou PSV zich vandaag nog gaan versterken met Anderlecht-speler Bart Goor.
Goor kwam eerder in Nederland uit voor Feyenoord. In één seizoen speelde hij 34 duels voor de Rotterdammers, waarin hij zeven keer wist te scoren. Vanwege onenigheid met de clubleiding over het gebrek aan versterkingen, vertrok hij na één jaar echter al weer uit Nederland.
De Belg zou echter nog altijd oren hebben naar een overgang naar Nederland. PSV zou ruim twee miljoen euro over hebben voor de international, die in dat geval voor anderhalf jaar zal tekenen in Eindhoven.
Eerder deze week gaf PSV echter al aan om de selectie niet verder te versterken.
Doen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
bron
¤ 2.000.000,- voor de 34-jarige Bart Goor?
Ik hoop het niet.
Wat zouden we in hemelsnaam met die vent moeten? Hebben we plaatsen over op de tribune die gevuld moeten worden ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
bron
Ik hoop het niet.
Ze gaan Ajax toch niet achterna?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
bron
Ik hoop het niet.
oh god neeee e:(quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
bron
Ik hoop het niet.
Ik zou het ook zeer vreemd en vooral ook zonde van het geld vinden indien dit daadwerkelijk doorgang vindt.. Een verdediger lijkt me een betere optie..quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:54 schreef ASSpirine het volgende:
Op het middenveld hebben we genoeg alternatieven, Bart Goor lijkt me dus raar...
Ik vond hem toch één van de betere spelers bij Feyenoord toendertijd. Maar wij hebben Simons.
Can't beat that.
Inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:19 schreef ganzenherder het volgende:
Leuk die sportieve reacties van sommige Ajax-fans
Dat scouten had AJAX dus al gedaan voor onsquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:46 schreef Urquhart het volgende:
Die Dzudzak is trouwens weer een mooi staaltje scouting.
Bedankt, ik had ze nog niet gezien.quote:
Vlak daarna had PSV hem toch al gebonden voor over een half jaar?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat scouten had AJAX dus al gedaan voor onsWij hoefden alleen nog maar de aanschaf te regelen.
Op psv.tv staat een complete samenvatting. Geen idee hoe je er een gifje van fabriceert.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:26 schreef Frey het volgende:
Is er een gifje van Marcellis die Perez laat vliegen?
en als lazovic vlak na het doelpunt van Dszudszak die bal gewoon af had gespeeld op Farfan had hij de 2-0 er in kunnen pissen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:22 schreef ruud.nl het volgende:
Iedereen loopt de laatste tijd wel zo te zeiken op Farfan, maar hij is toch bij veel doelpunten betrokken hoor.
Dat is weinig zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Heerlijke overwinningZaterdag weer winnen en dan zijn we een heel eind.
Al ga ik niet te enthousiast worden, zie vorig seizoen....
Davids 2 wedstrijden geschorst
Van de mat gevoetbald? Niet mee eens. PSV heeft minder kansen gehad dan Ajax. Op het middenveld waren ze iets beter. Verder terechte overwinning hoor. Als je 2 keer meer scoort dan je tegenstander win je (nagenoeg) altijd terecht. Ik vond beide ploegen matig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Damn, in eigen huis van de mat gevoetbalt en nog verdient en mooi ook nog
Gefeliciteerd!!
Geen van beide ploegen zou een terechte winnaar zijn geweest. Ajax krijgt evenveel en even grote kansen, maar weet ze niet te verzilveren. PSV daarintegen wel, ze hebben gewonnen op efficientie zoals Koster gister al zei. Maar die Doedelzak en Simons speelden echt geweldig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:51 schreef poon het volgende:
[..]
Van de mat gevoetbald? Niet mee eens. PSV heeft minder kansen gehad dan Ajax. Op het middenveld waren ze iets beter. Verder terechte overwinning hoor. Als je 2 keer meer scoort dan je tegenstander win je (nagenoeg) altijd terecht. Ik vond beide ploegen matig.
Het aantal kansen verzilveren vind ik een betere graadmeter van kwaliteit dan het aantal kansen missen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:51 schreef poon het volgende:
[..]
Van de mat gevoetbald? Niet mee eens. PSV heeft minder kansen gehad dan Ajax. Op het middenveld waren ze iets beter. Verder terechte overwinning hoor. Als je 2 keer meer scoort dan je tegenstander win je (nagenoeg) altijd terecht. Ik vond beide ploegen matig.
Daarom hebben zook terecht gewonnen (zoals ik al zei). Lazovic speelde idd goed, maar de rest van PSV zozo. Bij vond ik Heitinga goed spelen en Suarez ook, maar ja die kansen moeten erin.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het aantal kansen verzilveren vind ik een betere graadmeter van kwaliteit dan het aantal kansen missen.
Lazovic speelde super evenals de rest van PSV waar bij Ajax rotte appels op het veld rondliepen.
Omdat ie in tegenstelling tot vorig seizoen dramatisch is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:22 schreef ruud.nl het volgende:
Iedereen loopt de laatste tijd wel zo te zeiken op Farfan, maar hij is toch bij veel doelpunten betrokken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |