Ze gaan Ajax toch niet achterna?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
bron
¤ 2.000.000,- voor de 34-jarige Bart Goor?
Ik hoop het niet.
oh god neeee e:(quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
bron
¤ 2.000.000,- voor de 34-jarige Bart Goor?
Ik hoop het niet.
Ik zou het ook zeer vreemd en vooral ook zonde van het geld vinden indien dit daadwerkelijk doorgang vindt.. Een verdediger lijkt me een betere optie..quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:54 schreef ASSpirine het volgende:
Op het middenveld hebben we genoeg alternatieven, Bart Goor lijkt me dus raar...
Ik vond hem toch één van de betere spelers bij Feyenoord toendertijd. Maar wij hebben Simons.
Can't beat that.
Inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:19 schreef ganzenherder het volgende:
Leuk die sportieve reacties van sommige Ajax-fans
Dat scouten had AJAX dus al gedaan voor onsquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:46 schreef Urquhart het volgende:
Die Dzudzak is trouwens weer een mooi staaltje scouting.
Bedankt, ik had ze nog niet gezien.quote:
Vlak daarna had PSV hem toch al gebonden voor over een half jaar?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat scouten had AJAX dus al gedaan voor onsWij hoefden alleen nog maar de aanschaf te regelen.
Op psv.tv staat een complete samenvatting. Geen idee hoe je er een gifje van fabriceert.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:26 schreef Frey het volgende:
Is er een gifje van Marcellis die Perez laat vliegen?
en als lazovic vlak na het doelpunt van Dszudszak die bal gewoon af had gespeeld op Farfan had hij de 2-0 er in kunnen pissen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:22 schreef ruud.nl het volgende:
Iedereen loopt de laatste tijd wel zo te zeiken op Farfan, maar hij is toch bij veel doelpunten betrokken hoor.
Dat is weinig zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Heerlijke overwinningZaterdag weer winnen en dan zijn we een heel eind.
Al ga ik niet te enthousiast worden, zie vorig seizoen....
Davids 2 wedstrijden geschorst
Van de mat gevoetbald? Niet mee eens. PSV heeft minder kansen gehad dan Ajax. Op het middenveld waren ze iets beter. Verder terechte overwinning hoor. Als je 2 keer meer scoort dan je tegenstander win je (nagenoeg) altijd terecht. Ik vond beide ploegen matig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Damn, in eigen huis van de mat gevoetbalt en nog verdient en mooi ook nog
Gefeliciteerd!!
Geen van beide ploegen zou een terechte winnaar zijn geweest. Ajax krijgt evenveel en even grote kansen, maar weet ze niet te verzilveren. PSV daarintegen wel, ze hebben gewonnen op efficientie zoals Koster gister al zei. Maar die Doedelzak en Simons speelden echt geweldig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:51 schreef poon het volgende:
[..]
Van de mat gevoetbald? Niet mee eens. PSV heeft minder kansen gehad dan Ajax. Op het middenveld waren ze iets beter. Verder terechte overwinning hoor. Als je 2 keer meer scoort dan je tegenstander win je (nagenoeg) altijd terecht. Ik vond beide ploegen matig.
Het aantal kansen verzilveren vind ik een betere graadmeter van kwaliteit dan het aantal kansen missen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:51 schreef poon het volgende:
[..]
Van de mat gevoetbald? Niet mee eens. PSV heeft minder kansen gehad dan Ajax. Op het middenveld waren ze iets beter. Verder terechte overwinning hoor. Als je 2 keer meer scoort dan je tegenstander win je (nagenoeg) altijd terecht. Ik vond beide ploegen matig.
Daarom hebben zook terecht gewonnen (zoals ik al zei). Lazovic speelde idd goed, maar de rest van PSV zozo. Bij vond ik Heitinga goed spelen en Suarez ook, maar ja die kansen moeten erin.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het aantal kansen verzilveren vind ik een betere graadmeter van kwaliteit dan het aantal kansen missen.
Lazovic speelde super evenals de rest van PSV waar bij Ajax rotte appels op het veld rondliepen.
Omdat ie in tegenstelling tot vorig seizoen dramatisch is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:22 schreef ruud.nl het volgende:
Iedereen loopt de laatste tijd wel zo te zeiken op Farfan, maar hij is toch bij veel doelpunten betrokken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |