Tja... lijkt me niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:15 schreef djnospinzone het volgende:
Heeft Vergoossen nog iets gezegd over Aissati?
ja 85e min was alles al leegquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Leek touwens wel een thuiswedstrijd door het meegereisde publiek. Nu kunnen we wedstrijden in de Arena toch wel bestempelen als thuiswedstrijd gezien het verleden maar toch..
De gehele wedstrijd waren ze goed te horen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja 85e min was alles al leeg![]()
verder hoorde je gezang van psv goed in de samenvatting
HVV deed het begin vorige eeuw en PSV deed het eind jaren '80quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Die doedelzak wat een goede.
Maar psv speelde ajax weg in samenvatting wat ik zag. zelfde deden jullie met feyenoord
terrechte kampioen dus.
nog nooit is club 4x achter elkaar kampioen geworden
knap
ja psv ook al, kreeg die vraag van boys die in de trein zit naar huis, voor een weddenschapquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HVV deed het begin vorige eeuw en PSV deed het eind jaren '80
PSV is in de jaren '80 ook een keer 4 jaar op rij kampioen geworden. Hopelijk gaan ze dat dit jaar evenaren!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar psv speelde ajax weg in samenvatting wat ik zag. zelfde deden jullie met feyenoord
terrechte kampioen dus.
nog nooit is club 4x achter elkaar kampioen geworden
knap
Boys durfde er niet uit te springen toen ik het vroeg netquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja psv ook al, kreeg die vraag van boys die in de trein zit naar huis, voor een weddenschap![]()
![]()
trein zit voorbij best al
waarom zou die voor zo klein stukje er uit springen nog danquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Boys durfde er niet uit te springen toen ik het vroeg net
Het doet me deugd dat er in die gekke wereld die voetbal heet, het niet alleen maar haat en nijd is. Sportieve reacties als deze en op zijn tijd relativeren houden het voor mij plezierig. Bedankt joodjes voor de felicitaties.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:36 schreef patrickt37 het volgende:
Gefeliciteerd.
Eerste kwartier was Ajax fel en beter. Langzaam zag je dat PSV de wedstrijd ging controleren.
We hebben kansen genoeg gehad, maar die moet je dan wel maken. Hier zie je dat PSV net een stap verder is als topclub. Koel en effectief.
Thanks!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Blijkbaar kan je op de site van RTL gewoon de samenvatting terug zien tegenwoordig.
Nog in behoorlijke kwaliteit en zonder irritante ellenlange reclames ook. Deze ga ik onthouden voor de volgende keerquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:00 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Thanks!
heb alleen via de radio op mn werk gehaald, desze link is erg welkom dus!
Goede overwinning en stap naar het kampioenschap
Boeruh!
En ja en een samenvatting geeft ook meteen het spelbeeld van de hele wedstrijd weer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
En nu doe ik mijn lampie uit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat er in die gekke wereld die voetbal heet, het niet alleen maar haat en nijd is. Sportieve reacties als deze en op zijn tijd relativeren houden het voor mij plezierig. Bedankt joodjes voor de felicitaties.En veel succes tegen Feyenoord aankomende zondag.
Ja nu ik de samenvatting gezien heb verbaas ik me ook wel een beetje over de berichten van de ajacieden in hun topic. Daar las ik idd wel zulke berichten. Ajax heeft zn kansen ook wel gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ja en een samenvatting geeft ook meteen het spelbeeld van de hele wedstrijd weer.
Het is nou niet dat PSV Ajax van de mat veegde, verre van zelfs. De kansen die zij kregen werden optimaal benut en dat is wat wij iedere keer achterwege laten. Het was gewoon een matig duel waarbij twee keer de klasse van PSV het scoreverloop bepaalde.
Bekijk de 22 gespeelde duels van Ajax eens voor de grap en je komt op je opmerking terug. Hij is na Gomes absoluut de beste keeper die we hier hebben rondlopen. De progressie die hij heeft geboekt ten opzichte van de vorige seizoenen is ongekend.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ajax heeft een schutterende twijfelaar in doel
Kan je nagaan hoe slecht het hiervoor was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bekijk de 22 gespeelde duels van Ajax eens voor de grap en je komt op je opmerking terug. Hij is na Gomes absoluut de beste keeper die we hier hebben rondlopen. De progressie die hij heeft geboekt ten opzichte van de vorige seizoenen is ongekend.
Ik vind nu echt dat je poep gaat praten. Stekelenburg is gewoon een zeer goede keeper. Heeft vaak genoeg punten gepakt voor Ajax. Dat hij misschien iets minder is dan Gomes, wil dus niet gelijk zeggen dat hij slecht is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht het hiervoor was.
Maarja als je binnen Nederland gaat vergelijken, met keepers als Grandel, Vandenbussche, van Loo, ten Rouwelaar enz is Stekelenburg misschien wel een van de minder slechte keepers.
maar gomes zou dat afstandsschot van Dszudszak gepakt hebben
Hij heeft ons dit seizoen meerdere malen gered en was dan ook cruciaal. Veel goede keepers hebben we hier niet nee, maar doelde alleen op het feit dat hij er zoveel meer op vooruit is gegaan. Er is niet voor niets veel interesse vanuit het buitenland voor hem. Dat heeft ie ook ergens aan te dankenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht het hiervoor was.
Maarja als je binnen Nederland gaat vergelijken, met keepers als Grandel, Vandenbussche, van Loo, ten Rouwelaar enz is Stekelenburg misschien wel een van de minder slechte keepers.
maar gomes zou dat afstandsschot van Dszudszak gepakt hebben
Er werden wel triestere dingen over en weer gesmeten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal er niet te veel woorden aan vuil maken. Maar als je voor de misschien wel beslissende wedstrijd van het jaar het uitvak bij lange na niet vol krijgt he... Ga dan niet lopen mekkeren over de F-side. Was wel vrij triest.
Gefeliciteerd voor degenen die wel weten wie ik bedoel.
Ik herformuleer dan bij deze naar 'overgewaardeerd'quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik vind nu echt dat je poep gaat praten. Stekelenburg is gewoon een zeer goede keeper. Heeft vaak genoeg punten gepakt voor Ajax. Dat hij misschien iets minder is dan Gomes, wil dus niet gelijk zeggen dat hij slecht is.
Niet voor niets dat een hoop buitenlandse clubs voor hem in de rij staan.
Nah de gebruikelijke dingen. Deze was echter echt misplaatst...quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Er werden wel triestere dingen over en weer gesmeten.
vond het toch aardig vol zittenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal er niet te veel woorden aan vuil maken. Maar als je voor de misschien wel beslissende wedstrijd van het jaar het uitvak bij lange na niet vol krijgt he... Ga dan niet lopen mekkeren over de F-side. Was wel vrij triest.
Gefeliciteerd voor degenen die wel weten wie ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |