lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:34 schreef Againzender het volgende:
* Againzender trekt een fles jenever open
natuurlijk gewonnen, het enige dat er te winnen is voor ons in de arenaquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
zo dan kunnen we even vooruit
wacht maar tot je ons eigen brouwsel geproefd hebtquote:
subtiel hequote:Op woensdag 30 januari 2008 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
natuurlijk gewonnen, het enige dat er te winnen is voor ons in de arena
Dan maar lekker bierquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
wacht maar tot je ons eigen brouwsel geproefd hebt
grrrrrquote:
ja, dat was mooi, en dat pakken ze me niet meer afquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:39 schreef RayMania het volgende:
Tot morgen, ik ga lekker terug in de tijd naar 1995. In Wenen ofzo.
overigens is het al bijna morgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:39 schreef RayMania het volgende:
Tot morgen, ik ga lekker terug in de tijd naar 1995. In Wenen ofzo.
* Againzender claimt allesquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:50 schreef rubbereend het volgende:
ik laat nog ff wat bier rondgaan
[ afbeelding ]
azijn dan al op?quote:
Axel is gek op azijn. Kan hij vast wennen.quote:
ze hebben niet eens gewonnenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
zo dan kunnen we even vooruit
ik heb het niet geconstateerdquote:
Maar wel gezien?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het niet geconstateerd
verdorrie, doen ze ook al aan badminton Eindhoven?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef pascalheister het volgende:
thuis
zelf met badminton gewonnen en PSV ook
de omroeper vertelde mij dat ik bij een 'wedstrijd' aanwezig was. Maar die wedstrijd is mij ontgaan.quote:
Wat isquote:
door de azijn ga je ook al slecht lezen blijkbaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
verdorrie, doen ze ook al aan badminton Eindhoven?
Jaquote:
ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is
er
me
t je
toe
tesnbord
nou we
eer
aan de ha
nd?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:22 schreef rubbereend het volgende:
toetsenbord van Tong geleend SCH?
je zegt dat jij en die kutclub met badminton hebben gewonnen volgens mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
door de azijn ga je ook al slecht lezen blijkbaar
ik zeg in het kort dat ik gewonnen heb met badminton en dat PSV ook gewonnen heeftquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zegt dat jij en die kutclub met badminton hebben gewonnen volgens mij
weltrustenquote:
en ik ga zo slapen, ben even tot rust aan het komen (en aan het opwarmen, koude betonnen rotbak in ZO), hoewel dat misschien niet zo lijkt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef SCH het volgende:
Ga eens slapen againz
edner of drink
een halve lit
er je
n
e
ver
:
D
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:34 schreef VoreG het volgende:...
Heb al denk ik meer dan een jaar een probleem met m'n laptop. Althans dat dacht ik. Het touchpad werkte niet meer.
Blijkt dat ik ooit een keer de toets FN+F7 ingedrukt en sindsdien stond het touchpad dus geblokkeerd...
Nu doet ie het gelukkig weer! En dat na een jaar muizen heen en weer slepen...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:34 schreef VoreG het volgende:...
Heb al denk ik meer dan een jaar een probleem met m'n laptop. Althans dat dacht ik. Het touchpad werkte niet meer.
Blijkt dat ik ooit een keer de toets FN+F7 ingedrukt en sindsdien stond het touchpad dus geblokkeerd...
Nu doet ie het gelukkig weer! En dat na een jaar muizen heen en weer slepen...
quote:
En ik zat eraan te denken om hem terug naar de winkel te brengen of hem uit elkaar te halen om te kijken of ik er zelf iets mee kon.quote:
Ach joh, wat kan jou dat nou schelen als 16-jarige?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:42 schreef VoreG het volgende:
Ik zak nu al door de grond laat staan als er een 15-jarige kutpuber mij uit staat te lachen.
Ik mag wel legaal drinken en als zo'n kutjoch, als niet-drinkend-mogend-persoon, mij uitlacht kan ik daar slecht tegen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach joh, wat kan jou dat nou schelen als 16-jarige?
trek je uit wraak een breezer voor zn neus open! Gaat hij waarschijnlijk meteen huilen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik mag wel legaal drinken en als zo'n kutjoch, als niet-drinkend-mogend-persoon, mij uitlacht kan ik daar slecht tegen!
Zo is de hierarchie op die leeftijd nou eenmaal!
Werd wakker met een glimlachquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Wat een graftakkendag, nu al.
Ja had net storm in de rug... was zo op mijn werk.... zal vanmiddag wel anders gaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:40 schreef Againzender het volgende:
weltrusten hools
kijk morgen even naar het weerbericht voordat je eruit gaat: het zou wel eens aardig tekeer kunnen gaan morgen!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef RayMania het volgende:
en het wordt alleen maar erger!quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef RayMania het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:36 schreef SCH het volgende:
De wind zal wel draaien. Dat hebben Ajacieden nou eenmaal: tegenwind
Noem je dit storm?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja had net storm in de rug... was zo op mijn werk.... zal vanmiddag wel anders gaan
Ja, kom maar op. Kan alles hebben nu. Gelukkig is er op mijn werk maar 1 andere voetballiefhebber, maar die gaat naar Zwolle af en toe.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:40 schreef SCH het volgende:
Verkeerde beslissingen nemen, ook zo'n Ajax-trekje
Ja ? het waait als aardig hoor....quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Noem je dit storm?het is bijna windstil joh!
Gelukkig zijn hier op mijn werk een paar mensen voor Ajax en AZquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, kom maar op. Kan alles hebben nu. Gelukkig is er op mijn werk maar 1 andere voetballiefhebber, maar die gaat naar Zwolle af en toe.
Heb ik vandaag al gezegd dat ik van je houd?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, kom maar op. Kan alles hebben nu. Gelukkig is er op mijn werk maar 1 andere voetballiefhebber, maar die gaat naar Zwolle af en toe.
wind begint nu wat aan te trekken, maar vanmiddag wordt inderdaad de meeste wind verwacht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ? het waait als aardig hoor....
oke oke vanmiddag hebben we een echte storm
Ik ga mijn AZ-minnende collega vandaag gewoon geen koffie geven, als straf voor het jatten van 2 puntenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hier op mijn werk een paar mensen voor Ajax en AZ
Volgens de buienradar... welquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
wind begint nu wat aan te trekken, maar vanmiddag wordt inderdaad de meeste wind verwacht.
hopelijk kan ik zo nog droog boodschappen doen....
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:27 schreef RayMania het volgende:
Godsamme, ik ben echt keihard chagerijnig. Ik erger me aan alles.
Koffie ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:27 schreef RayMania het volgende:
Godsamme, ik ben echt keihard chagerijnig. Ik erger me aan alles.
Nee, de suiker is op. Niet te zuipen zonder.quote:
Ga anders even uitwaaien op de brug vanmiddagquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, de suiker is op. Niet te zuipen zonder.
En dan komt vanmiddag ook nog die schoonmaker langs, echt geen zin in. Maak die koffiekringen maar schoon, verder niks.
Verder alles prima hoor.
Zie je wel dat je content kan zijn met de uitslagen van gisteravond?quote:
Je kan juist beter in de storm boodschappen doen, scheelt je 8 bejaarden per gangpad. Minimaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
En als het vanmiddag stormt ga ik zo al wel ff boodschapjes doen
Ach het zijn punten die je moet halen en je kan het dit jaar niet herkansen, dus het is wel prettig dat ze binnen zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zal ik borisz toch maar even redden?
Hoewel die 6 puntjes wel een rondje waard zijn natuurlijk.
RayMania, je mag niet klonen!quote:
aaa het nieuws is ook doorgedrongen aan de andere kant van de wereldquote:
doe eens liefquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuck alles vandaag.
Goed idee.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuck alles vandaag.
quote:
Heb het gisteren zelfs live via stream kunnen kijken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaa het nieuws is ook doorgedrongen aan de andere kant van de wereld
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:Alle Ajacieden hebben me een kuttijd.
* Againzender zet Turbo Negro op.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuck alles vandaag.
ai.... het gaat nog steeds niet goed met je??quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender zet Turbo Negro op.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Richting werk. Dag.
ik kan hier heel mooi de vliegtuigen binnen zien komen, sommigen zwalken lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ai.... het gaat nog steeds niet goed met je??
en dat terwijl er zo'n mooi storm bezig is...
Vetquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan hier heel mooi de vliegtuigen binnen zien komen, sommigen zwalken lekker
Val voor mijn part allemaal doodquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:58 schreef VoreG het volgende:
krijg toch allemaal de klere
Je kan prima een zeilbootje huren. Gaat denk ik sneller dan het vliegtuig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:00 schreef Eilanden het volgende:
Eilanden hoopt dat hij vanavond gewoon weer naar huis kan vliegen...een paar vluchten naar Amsterdam zijn al geannuleerd
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kan prima een zeilbootje huren. Gaat denk ik sneller dan het vliegtuig.
Ik heb geen zin om braaf te leren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:02 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Val voor mijn part allemaal dood
Liefhebben als jezelf.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:35 schreef Grulez het volgende:
Pff wat moeten we nou weer met Powell.
Waarom klik ik ook. Ik ken de smaak van Eendquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef rubbereend het volgende:
* rubbereend zet even een lekker muziekje aan
Ja, met die avatar van Cynix had hij echt zijn doorbraak in Nederlandquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom klik ik ook. Ik ken de smaak van Eend
Ik zet dan maar de cd op die gisteren binnen is gekomen: Judas Priest - Killing Machine (bekend van de avatar van Cynix (R)
Dat is wel de reden dat ik juist deze van Priest gekocht heb (niet dat dit mijn eerste Priest CD is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, met die avatar van Cynix had hij echt zijn doorbraak in Nederland
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:40 schreef Grulez het volgende:
jeetje eigenlijk wel opgelucht als de tyfus. iemand bier?
Dat geniet wel mijn voorkeur.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:55 schreef Grulez het volgende:
Bav?
Grand Prestige?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef Grulez het volgende:
Geen Hé ja! ?
quote:
hij beweert de zaak Holloway opgelost te hebbenquote:
Wow, dat is mij wel even een claim zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij beweert de zaak Holloway opgelost te hebben
Serieus??? damm dat zou wel erg indrukwekkend zijn... wordt hij in 1 klap wereld beroemdquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij beweert de zaak Holloway opgelost te hebben
Valt ook wel mee...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:Alle Ajacieden hebben me een kuttijd.
Hij was al bijna wereldberoemd na zijn wijntje.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Serieus??? damm dat zou wel erg indrukwekkend zijn... wordt hij in 1 klap wereld beroemd
het is uiteindelijk een 7,5 gewordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:08 schreef borisz het volgende:een 7 voor onze paper gekregen
![]()
aantal groepen hebben al een onvoldoende gehad. Tip1 zorg dat je bronvermelding klopt
Als je er maar geen overhypte zalmquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
Morgen lekker pestopasta paken![]()
met zelfgemaakte pesto natuurlijk
trage rotterdamsche internet - red je het zonder mij?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:27 schreef Bluezz het volgende:
Waar ben jij nou weer
Heb je net gsmscht
Paken?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
Morgen lekker pestopasta paken![]()
met zelfgemaakte pesto natuurlijk
nee zalm heb ik vorige week al gebruikt. Gehakt en veta zijn aan de beurt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je er maar geen overhypte zalmbij doet
DWDD kaike
eindelijk, een week op moeten wachten!quote:
quote:
Ik verdenk Tennessee met zijn Gargamel avatarquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef RayMania het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooo, ik ben kapottttttttt.
Ja leuke aflevering...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eindelijk, een week op moeten wachten!
quote:
Ja idd...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]zeker, nu duurt het weer een week
ik ben nu over op Patrick, hij werkte niet bepaald mee vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja leuke aflevering...
Totaal geen idee wie het is.. maar goed
Daar verbaasde wij ons ook al over ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd...
We schroken net wel ff.....
de aankondiging sprak namelijk over "blik op de weg"
Zapte er langs.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef tong80 het volgende:
Iemanf die naar Ned-1 kijkt ? Wat zijn dat voor wenkbrauwen
gister teveel azijn gehad?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef RayMania het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooo, ik ben kapottttttttt.
deze is ook veel leukerquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:33 schreef dndiek het volgende:
Je quote is weer uit mijn sig eendje
Gelukkig heb ik jou niets gevraagdquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind het maar niks, die sig.
staat aan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:00 schreef borisz het volgende:
eend Plasterk bij P&W
Over Ole gesproken. Lang niet meer gezien hier volgens mij?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind het maar niks, die sig.
Gelukkig is dit geen vraag-antwoordspelquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jou niets gevraagd
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen vraag-antwoordspel
Volgens mij ging ze een nieuw toetsenbord nkopenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over Ole gesproken. Lang niet meer gezien hier volgens mij?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef tong80 het volgende:
Iemanf die naar Ned-1 kijkt ? Wat zijn dat voor wenkbrauwen
quote:
En nu maar wachten tot ie nooit meer ergens kan spelen.quote:
dood?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu maar wachten tot ie nooit meer ergens kan spelen.
ik hoop eigenlijk gewoon dat AZ overal naast grijpt dus dat hij gewoon naar Engeland gaat. Dit is de laatste kans dat AZ nog iets wint. Kunnen ze met een gewonnen arbitrage gehuldigd worden op de kaasmarkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:
Peter R de Vries tegen Rudi Lubbers. Hij heeft wel lefquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
hij zit in Argentinië........ andere tijdzone enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:52 schreef tong80 het volgende:
Ik word oud vroeger gingen we om 21.00 uur naar de kroeg
Ik dacht alquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zit in Argentinië........ andere tijdzone enzo
Ik plas zittendquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:08 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen
tong wel de wc bril omhoog doen als je gaat pissen.
Slaap lekker eend. Dat je er maar niet van mag dromen.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Slaap lekker eend. Dat je er maar niet van mag dromen.
Goeie tip ik hoop dat ik het redquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoor net dat het Clinton - Obama debat over een half uurtje is........ dat ga ik zo maar eens vanuit bed kijken
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:36 schreef rubbereend het volgende:
jij mag wel dromen Sand, doe je vast al jaren
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:29 schreef RayMania het volgende:
Peter R de Vries, wat een stunt zeg.
Ja halloquote:
Je klinkt wat opgewekter dan gisterenquote:
Ik was al helemaal lam toen ik hier kwam buurten, nog voor het feest. Wat daarna is gebeurd weet ik niet echt, zie alleen dat m'n schoenen nu nat zijn en het ruikt naar bierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je klinkt wat opgewekter dan gisteren
Doet het toch prima?quote:
De monteur zou komen omdat volgens zo'n callcentergastje het modem kapot was.quote:
er zijn nog 4584 wachtenden voor u.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Oja .. ik moet UPC nog ff bellen...
ik ben er langs gefietst vandaag, dat vind ik wel weer voldoende voorlopig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Oja .. ik moet UPC nog ff bellen...
Tja ik doe het liever ook niet, maar goed.. ff kijken of ik vanmiddag tijd heb ..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben er langs gefietst vandaag, dat vind ik wel weer voldoende voorlopig.
Hey SCHatjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja hallo, wie heeft mijn waterflesje verstopt
tongquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja hallo, wie heeft mijn waterflesje verstopt
Ik zit veel hiernaast, CUL SCquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey SCHatje
Heb je een tijdje niet gezien
Oke.. jammerquote:
Ik kom vanavond daar wel weer buurten op vrijdag-zaterdag nacht is het er altijd wel druk. met dronken SOLquote:
fijn ik mag er vanavond nog langsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Wat een windtunnel is de A15 bij G'cum geworden zeg met 2 mega geluidsschermen, 1 langs de woonwijken, de ander langs de betuwelijn.
Best verraderlijk met deze windkracht.
quote:
Is dat niet eens op een typmasjien danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Tentamen ging ok. Was wel veel schrijven
Vergeet niet te zwaaienquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
fijn ik mag er vanavond nog langs
Bij ons staan er referentiepanden bij waarvan ik ook denk: WTFquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren WOZ aanslag ontvangen met de waarde per 1-1-07. Nog beduidend hoger zelfs dan de aankoopprijs per 02-07-08.
Kijk ik bij de referentiepanden, hebebn ze het pand 2 huizen naast ons genomen, waarvoor de makelaar de hele buurt had aangeschreven omdat iemand er echt per se wou wonen. Dat huis is dan dus ook echt voor de hoofdprijs gegaan (90K meer voor in vergelijk 1.5 mtr uitbouw en een dakkapel meer, maar wel wat minder grond).
Nee lekker referentiekader dan, om dat huis te pakken, terwijl die imbecielen in ons geval; gewoon onze eigen woning hadden kunnen pakken.
Dat wordt dus een bezwaarschriftje (maar kost de gemeente wel allemaal werk dus geld natuurlijk, dus op e.o.a. manier vind je dat toch wel weer terug in de algemene gemeentelijke heffingen).
Stomme Ambtenaren![]()
lijkt mij ook wel dat je een punt hebt als je bezwaar gaat maken. Maar ja, het is allemaal weer zo'n gedoe. Waarom doen ze het gewoon niet in één keer goed....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Hier had ik 3 referentiepanden. 2 totaal verschillend van bouwjaar, stijl etc. en dus 1 van 2 huizen verderop.
Daar heeft gewoon iemand gezegd: Nou, als die gek er de hoofdprijs voor over heeft, wil ik hem wel verkopen voor dat bedrag.
Er is niet eens onderhandeld, was direct OK. Ja, als je na een kleine 2 jaar ruim anderhalve ton "verhuisvergoeding" krijgt als je bereidt bent tot verkoop is dat natuurlijk leuk, maar hoe kan de gemeente dan zoiets in vredesnaam als referentiepand gebruiken? Geen enkele taxateur zou tot die waarde komen met een beetje normaal onderzoek.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vergeet niet te zwaaien
(De wind zal dan hopelijk al wel een stuk minder zijn)
ik zal je even uitleggen waarom juist dat pand het referentiepand is geworden: Dat komt ze beter uit want dan valt de WOZ hoger uit!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Hier had ik 3 referentiepanden. 2 totaal verschillend van bouwjaar, stijl etc. en dus 1 van 2 huizen verderop.
Daar heeft gewoon iemand gezegd: Nou, als die gek er de hoofdprijs voor over heeft, wil ik hem wel verkopen voor dat bedrag.
Er is niet eens onderhandeld, was direct OK. Ja, als je na een kleine 2 jaar ruim anderhalve ton "verhuisvergoeding" krijgt als je bereidt bent tot verkoop is dat natuurlijk leuk, maar hoe kan de gemeente dan zoiets in vredesnaam als referentiepand gebruiken? Geen enkele taxateur zou tot die waarde komen met een beetje normaal onderzoek.
Tja....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel dat je een punt hebt als je bezwaar gaat maken. Maar ja, het is allemaal weer zo'n gedoe. Waarom doen ze het gewoon niet in één keer goed....
quote:
Deventer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Jemig, ik hoor net dat m'n zusje in Deventer te grazen is genomen door zakkenrollers. Ze is haar portemonnee kwijt, met een beetje kleingeld, ID en rijbewijs, bankpas. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |