Staat ie plots in de gang.quote:
Die is wel leuk bedachtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:57 schreef Perico het volgende:
Hillary is een 9, Obama een 8+.. net ietsje minder komt hij uit de verf.
Hillary kreeg een staande ovatie met:
"It took a Clinton to clean up after the first Bush, it takes another Clinton to clean up after the second one".
Die was echt geniaal inderdaad.quote:"It took a Clinton to clean up after the first Bush, it takes another Clinton to clean up after the second one".
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
Yeah, was een leuke, mooie opmerking
Waarschijnlijk de grootste ovatie van het hele debat.
Het was sowieso wel een plezierig debat om naar te kijken, afgezien van de soms wat langdurige antwoorden van Hillary, want beide kandidaten gingen eindelijk weer respectvol met elkaar om, en waren het ook in grote lijnen vaak met elkaar eens.
Op het einde kwam er ook ter sprake dat veel kiezers graag zouden zien dat ze als een soort dynamic duo straks de strijd aangaan met de republikeinen, dus Barack als prez, en Hil als vice, of andersom.
En daar was de zaal ook laaiend enthousiast over.
Maar als ik moet kiezen, dan ben ik ECHT ontzettend onder de indruk van Obama. Hij is gewoon ontzettend scherp, komt erg goed over, komt met goede punten, laat zich niet in een hoek lullen of gooit met leugens of valse beloftes etc...
Komt over als een realist en een idealist.
leuke one-liner, vraag me af wie 'm bedacht heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:57 schreef Perico het volgende:
Hillary is een 9, Obama een 8+.. net ietsje minder komt hij uit de verf.
Hillary kreeg een staande ovatie met:
"It took a Clinton to clean up after the first Bush, it takes another Clinton to clean up after the second one".
Zo boog ze een kritische vraag om, in een ongekend applaus voor haarzelf. Ik denk dat ze hierdoor gaat winnen, ook al zou Obama ook McCain of Romney kunnen verslaan.
"National Health Insurance means combining the efficiency of the Postal Service with the compassion of the I.R.S. and the cost accounting of the Pentagon"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:00 schreef Monidique het volgende:
Waar ik wel een sjeez-rollende-ogen-moment van kreeg, was toen Clinton zei dat ze hetzelfde idee had voor gezondheidszorg, zoiets, als Edwards. Toen dacht ik wel, sja, goh, wat is hij opeens toch populair.
Ja, boze overheid, enzo, fascisme, belasting is diefstal...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:46 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
"National Health Insurance means combining the efficiency of the Postal Service with the compassion of the I.R.S. and the cost accounting of the Pentagon"
Goed zoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:50 schreef Monidique het volgende:
Ja, boze overheid, enzo, fascisme, belasting is diefstal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |