Wat een mongolen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart
ik denk dat Van Geel meteen nog een speler gaat halenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart
sukkels....quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart
Vooral de beleidsmakers valt veel te verwijten. Ik kan me nog wel een Jaakke herinneren die aan het begin van het seizoen zei dat de selectie er sterker op was geworden. Oké Sneijder was vertrokken, maar daar kregen we Luque en Bakkie Choco voor terug. Nu is Jaakke een hockeytrut, maar desondanks kon zelfs Stevie Wonder zien dat het elftal ernstig verzwakt was.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef Acathla het volgende:
Het zou misschien al eens een stuk schelen dat er minder arrogant gedaan wordt. Een aantal jaren geleden had Ajax misschien nog een beetje het recht om dat te doen. Nu al jarenlang niet meer. Tegenstanders worden schromelijk onderschat en daar hebben we al genoeg wedstrijden door verloren.
Het klinkt weer erg Feyenoords , maar als er eens gevochten zou worden voor de overwinning, dat zou ik graag zien.
Nou, Ajax zal wakker liggen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef BigFire het volgende:
afca.nl op zwart
"het is waarschijnlijk de enige ronde die gespeeld gaat worden"quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:13 schreef dronkeykong het volgende:
Vanaf morgen zijn de kaartjes voor de eerste ronde van de UEFA van volgend seizoen te koop op afca.nl
Ik hoorde dat Kruiswijk op het punt staat om een contract te tekenen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat Van Geel meteen nog een speler gaat halen
En wie denk jij die naar Ajax gaat? Seedorf gaat echt niet een standaard CL halve finaleplek opgeven voor een voorronde CL die met 0-1 of 0-2 verloren gaat waarna hij vervolgens tegen een fucking clubje uit Kroatië uit de UEFA geknikkerd wordt...quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:15 schreef DANILXL het volgende:
ik vind het een beetje lullig dat iedereen zich tegen van geel keert. Hij kan er ook niks aan doen dat niemand naar een club in de goot wil. Feyenoord moest het vorig jaar ook van de toppers met clubliefde hebben. Hopelijk hebben een aantal oud ajax-spelers dat ook, anders zie ik het somber in
Wel twee wedstrijden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"het is waarschijnlijk de enige ronde die gespeeld gaat worden"
Aan hem de taak om dat dan te voorkomen als ie terugkomt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En wie denk jij die naar Ajax gaat? Seedorf gaat echt niet een standaard CL halve finaleplek opgeven voor een voorronde CL die met 0-1 of 0-2 verloren gaat waarna hij vervolgens tegen een fucking clubje uit Kroatië uit de UEFA geknikkerd wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |