quote:Op zondag 3 februari 2008 17:26 schreef Anthraxx het volgende:
Lees de bootcamp handleiding. Dat staat er duidelijk in.
Good enough, thanks. Nog any progress bij jou??quote:Bootcamp staat gewoon in Applications -> Utilities -> Bootcamp Assistent. Daar vind je ook direct de handleiding.
Got it! Je venster rechtsonderin slepen tot de vorm waarin je het wilt hebben. Dan op de groene plus linksboven klikken. Vervolgens venster wegklikken en het nieuwe venster heeft dezelfde vorm.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten ja, ik erger me daar ook aan.
Nice work!quote:Op zondag 3 februari 2008 17:55 schreef Anthraxx het volgende:
Mac OSX is briljant. Geinstalleerd op USB schijf. Geboot van schijf. OSX start OSX geeft aan dat mijn filesystem op mijn interne HD (in de MBP) beschadigd is, maar geeft wel aan dat hij het beschikbaar stelt met "Limited Funtionality". Ik kan al mijn data lezen en kopieren naar mijn externe schijf!.
Gelukkig voor je ja , anders wordt het pijnlijk duidelijk dat je moet backuppen ..quote:Op zondag 3 februari 2008 17:55 schreef Anthraxx het volgende:
Mac OSX is briljant. Geinstalleerd op USB schijf. Geboot van schijf. OSX start OSX geeft aan dat mijn filesystem op mijn interne HD (in de MBP) beschadigd is, maar geeft wel aan dat hij het beschikbaar stelt met "Limited Funtionality". Ik kan al mijn data lezen en kopieren naar mijn externe schijf!.
Ik gebruik geen TimeMachine op mijn MBP. Maar het is tijd dat ik dat wel ga doenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Gelukkig voor je ja , anders wordt het pijnlijk duidelijk dat je moet backuppen ..
Hopelijk kun je alles nu ook alles formatten en van clean een Bootcamp installatie doen van OS X en Windows dan..quote:Op zondag 3 februari 2008 17:55 schreef Anthraxx het volgende:
Wat ik vooral bloody irritant vind aan die scale-to-fit funtie is dat 'ie soms helemaal nergens op slaat. Safari heeft vooral vaak te neiging om met een druk op de knop ineens veel te klein linksmidden tegen de kant gepropt te staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
toch blijf ik dat de grootste kutfeature van osx vinden. Ik haat ruis. En ruis klik ik weg door mijn scherm te maximaliseren. Wat dus niet gemakkelijk kan.
Dat moet wel lukken nuquote:Op zondag 3 februari 2008 19:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hopelijk kun je alles nu ook alles formatten en van clean een Bootcamp installatie doen van OS X en Windows dan..
Ik zit te Triple taskenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:29 schreef Tijn het volgende:
Hup mensen, nu ff die Mac uit en Peter R kijken
die nasale kutstem dringt door merg en been.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:29 schreef Tijn het volgende:
1) Vast wel. Ligt aan je geheugen denk ik. Ik heb er zelf 40 gb voor genomen voor twee games (Oblivion en Lotr:O).quote:Op zondag 3 februari 2008 21:24 schreef attieboy het volgende:
Anthraxx mag ik vragen waar het fout ging bij het partitioneren? Want ik denk dat ik nu meteen die extra partitie wil gaan maken m.b.v. Boot-Camp assistent. De handleiding heb ik gelezen en alles is wel duidelijk Nog een aantal vragen, though:
-Is 10 GB genoeg voor de partitie als je er alleen Windows en een spel 5 GB op wilt gaan installeren, of raad je me meer aan?
-Wat doe ik om de partitie later weer weg te halen om de complete harde schijf alleen voor Mac OS X te gebruiken?
Zodra bovenstaande duidelijk zijn ga ik meteen aan de slag.
Thanks
Ik heb zo te zien net heel die friggin' uitzending gemist, was het een deceptie?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:29 schreef Tijn het volgende:
Zie nietzman's post, maar seriously:quote:Op zondag 3 februari 2008 23:58 schreef attieboy het volgende:
Ik wil mijn Macintosh HD formatteren maar als ik naar Programma's --> Hulpprogramma's --> Schijfhulpprogramma --> Wissen ga en op mijn Macintosh HD klik, is de knop "Wis" niet klikbaar.
Hoe maak ik deze klikbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |