Tja, das wel zo, maar ik heb geen zin om over een paar jaar naar 1 of andere tiny aan te kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef BrandX het volgende:
trieste reacties weer.![]()
TS: als je van haar houdt ga je er gewoon voor.
Tja, als je er al zo over denkt. Ik vind het een beetje een rare redenatie van je. Als je iemand leuk vindt ga je er toch voor?. Wat maakt die moeder dan uit ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gelukkig lokt de OP dat ook niet uit
Ik geef je groot gelijk hoor, lelijkheid kan je beter preventief vermijden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Tja, das wel zo, maar ik heb geen zin om over een paar jaar naar 1 of andere tiny aan te kijken
dan hou je niet genoeg van haar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Tja, das wel zo, maar ik heb geen zin om over een paar jaar naar 1 of andere tiny aan te kijken
Geheel in lijn met de OP zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef BrandX het volgende:
waar, onnozele vragen, krijgen onnozele antwoordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gelukkig lokt de OP dat ook niet uit
als dat ook voor 'domme mensen' geldt, is het taalfouten probleem ook opgelostquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:52 schreef CrazyTaxi het volgende:
Als alle mensen nu een voorbeeld aan TS zouden nemen, zou het probleem 'lelijke mensen' automatisch over een paar eeuwen opgelost zijn. Dit topic moet genomeerd worden.
nee, de OP is normaalquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef BrandX het volgende:
klopt, ze heeft ook een hele lelijke zus ! lijkt totaal niet op rquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar heeft ze nou een lelijke zus, TS? Want dat zou alles weer in een heel ander licht plaatsen.
Tis dat mijn moeder bezet is, ander zou ik t wel wetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoe zien jouw ouders eruit? Misschien ben je over een aantal jaren wel net zo lelijk
Dat is goed nieuws. Grote kans dat alle lelijkheid in één keer is doorgegeven aan haar zus.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
klopt, ze heeft ook een hele lelijke zus ! lijkt totaal niet op r
Foto's anders hoaxquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Tis dat mijn moeder bezet is, ander zou ik t wel weten
Heb je het fotoboek van TS al bekeken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoe zien jouw ouders eruit? Misschien ben je over een aantal jaren wel net zo lelijk
lol hoaxquote:
ja, ik ben ook afzichtelijk, maar dat is het punt niet! jij hoeft mij niet te neuken later ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Heb je het fotoboek van TS al bekeken?
Goed punt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
ja, ik ben ook afzichtelijk, maar dat is het punt niet! jij hoeft mij niet te neuken later ?
huh? bewijzen? ik zie al wat voor leeftijdscategorie ik te maken hebquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:41 schreef AcidBurner het volgende:
hahahahaha nu je het zegt WAT EEN KNEUS!!
moet je je zonodig bewijzen kneusje? metje biertje en je sigaret??? LOL!
inderdaad, karakter neuk je nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:02 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, de OP is normaal
uitmaken, meteen, het uiterlijk van de moeder is een goede blik in de uiterlijke toekomst van je vriendin.
tot haar dertigste lijkt het nog veelbelovend, dan gaat het met rasse schreden.... of ze moet voor die tijd baren, dan is het eerder gedaan met de fysieke pret.
een opgeruimd karakter is leuk, maar het oog wil ook wat, daar draait het vooronder immers op.
Heb je de OP wel gelezen? Na een paar keer daten van haar houden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef BrandX het volgende:
pas op, hè....quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:58 schreef Untouchables het volgende:
Mwoa, ik vind het best wel een grappige OP.
Weet je, ik zou het alleen al uitmaken omdat je je er nu al zorgen over maakt.
Probleem is idd dat ze wel s op hun moeder willen gaan lijken, dus wat dat betreft is het uitkijken geblazen.
Hoe lelijk praten we hier eigenlijk over? Wat was er precies lelijk aan die moeder? Kijk, dik dat zullen helaas veel meiden worden, maar als ze bijvoorbeeld gewoon een lelijke kop heeft en je vriendin niet, dan kan je vriendin gewoon wel mazzel hebben...
Kijk nou eens heel goed of die vriendin van je niet ook heul lelijk is. Misschien is je dat niet eens opgevallen, liefde maakt blind enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
klopt, ze heeft ook een hele lelijke zus ! lijkt totaal niet op r
Dat je zo reageert _Oquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef BrandX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door skippy22 op 30-01-2008 21:53:32 ]
Je bent een lelijke moeder ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:41 schreef AcidBurner het volgende:
hahahahaha nu je het zegt WAT EEN KNEUS!!
moet je je zonodig bewijzen kneusje? metje biertje en je sigaret??? LOL!
Eerlijk is eerlijk, nu is ze wel een stuik geiler.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
pas op, hè....
ik bedoel dit is Brigitte Bardot nu
[ afbeelding ]
en vroeger was het zo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, nu is ze wel een stuik geiler.
Trieste reacties? Triest topic bedoel je. Wat een vraagquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef BrandX het volgende:
Huwelijk jouw dochter aan hem uit. Jij bent een mooie moeder.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:10 schreef milagro het volgende:
maar nu ff serieus...![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, lukt niet
ik heb 2 zoonsquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Huwelijk jouw dochter aan hem uit. Jij bent een mooie moeder.![]()
En hoe groot je borsten worden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb 2 zoonsen die zijn geen lid van de Pink Team
![]()
maar nu even echt serieus.... er zit wel wat in, je moeder is een beetje je voorland, qua met welke snelheid je richting vergane glorie raast
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:28 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Schoonheid vergaat, borsten blijven gaan hangen.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:10 schreef milagro het volgende:
maar nu ff serieus...![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, lukt niet
oooh damnquote:
Niet alle, mijn zus is al sinds haar zeventiende nu 7 jaar bij haar vriend.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:19 schreef cmck het volgende:
Relaties die in de puberteit ontstaan gaan vanzelf na een paar jaar uit omdat je uit elkaar groeit.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:22 schreef varcento het volgende:
wat voor mongool ben jij??
hahaha kijke naar de moeder, om te zien hoe je vriendin later wordt
geweldigste fabeltje dat ik ooit heb gehoord! hahaha!
dus jij denkt dat je er later precies hetzelfde als je pappie uitziet!! hahaha!
grow up gast!
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zit met een probleempje, ik ben helemaal gek op een meis en een paar keer gedate. toen kwam ik voor t eerst bij haar thuis bij haar ouders maar haar moeder is echt TE lelijk!!
Ik heb een paar keer gehoord dat je naar de moeder moet kijken om te kijken hoe het meisje later word.
Nu ben ik dus bang dat ze op haar moeder gaat lijken. Wat nu te doen?
Serieuze relatie beginnen of gewoon een paar keer vegen en bij t vuil zetten ?
Maar jezus, BB is toch ook al 100 ofzo?? Voor iemand van 103 valt ze nog best meequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
pas op, hè....
ik bedoel dit is Brigitte Bardot nu
[ afbeelding ]
en vroeger was het zo
[ afbeelding ]
Als jouw vrouw er later zo bij loopt, heb jij niet genoeg naar haar moeder gekeken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als mijn vrouw er later zo bijloopt ontsla ik d'r.
Totaal niet representatief dit.![]()
Ik bedoelde het eigenlijk ook niet zo subjectief als dat het er staatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:14 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Niet alle, mijn zus is al sinds haar zeventiende nu 7 jaar bij haar vriend.
Het grootste deel van die relaties, en vooral onder de 16 zoiets, is wel vaak oppervlakkig inderdaad. Dat ben ik met je eens.
74.... Maar het is wel zo dat iedereen op den duur lelijk en uitgezakt wordt..quote:Op maandag 11 februari 2008 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar jezus, BB is toch ook al 100 ofzo?? Voor iemand van 103 valt ze nog best mee
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:51 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Als jouw vrouw er later zo bij loopt, heb jij niet genoeg naar haar moeder gekeken.
Het is iig niet te hopen dat ze op d'r vader gaat lijkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:44 schreef manon123 het volgende:
sorry hoor, maar als jij haar nu mooi vindt, daar moet je naar kijken. Het hoeft niet eens dat ze later op haar moeder gaat lijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |