quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zit met een probleempje, ik ben helemaal gek op een meis en een paar keer gedate. toen kwam ik voor t eerst bij haar thuis bij haar ouders maar haar moeder is echt TE lelijk!!
Ik heb een paar keer gehoord dat je naar de moeder moet kijken om te kijken hoe het meisje later word.
Nu ben ik dus bang dat ze op haar moeder gaat lijken. Wat nu te doen?
Serieuze relatie beginnen of gewoon een paar keer vegen en bij t vuil zetten ?
Maar jezus, BB is toch ook al 100 ofzo?? Voor iemand van 103 valt ze nog best meequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
pas op, hè....
ik bedoel dit is Brigitte Bardot nu
[ afbeelding ]
en vroeger was het zo
[ afbeelding ]
Als jouw vrouw er later zo bij loopt, heb jij niet genoeg naar haar moeder gekeken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als mijn vrouw er later zo bijloopt ontsla ik d'r.
Totaal niet representatief dit.![]()
Ik bedoelde het eigenlijk ook niet zo subjectief als dat het er staatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:14 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Niet alle, mijn zus is al sinds haar zeventiende nu 7 jaar bij haar vriend.
Het grootste deel van die relaties, en vooral onder de 16 zoiets, is wel vaak oppervlakkig inderdaad. Dat ben ik met je eens.
74.... Maar het is wel zo dat iedereen op den duur lelijk en uitgezakt wordt..quote:Op maandag 11 februari 2008 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar jezus, BB is toch ook al 100 ofzo?? Voor iemand van 103 valt ze nog best mee
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:51 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Als jouw vrouw er later zo bij loopt, heb jij niet genoeg naar haar moeder gekeken.
Het is iig niet te hopen dat ze op d'r vader gaat lijkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:44 schreef manon123 het volgende:
sorry hoor, maar als jij haar nu mooi vindt, daar moet je naar kijken. Het hoeft niet eens dat ze later op haar moeder gaat lijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |