Tja, das wel zo, maar ik heb geen zin om over een paar jaar naar 1 of andere tiny aan te kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef BrandX het volgende:
trieste reacties weer.![]()
TS: als je van haar houdt ga je er gewoon voor.
Tja, als je er al zo over denkt. Ik vind het een beetje een rare redenatie van je. Als je iemand leuk vindt ga je er toch voor?. Wat maakt die moeder dan uit ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gelukkig lokt de OP dat ook niet uit
Ik geef je groot gelijk hoor, lelijkheid kan je beter preventief vermijden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Tja, das wel zo, maar ik heb geen zin om over een paar jaar naar 1 of andere tiny aan te kijken
dan hou je niet genoeg van haar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Tja, das wel zo, maar ik heb geen zin om over een paar jaar naar 1 of andere tiny aan te kijken
Geheel in lijn met de OP zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef BrandX het volgende:
waar, onnozele vragen, krijgen onnozele antwoordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gelukkig lokt de OP dat ook niet uit
als dat ook voor 'domme mensen' geldt, is het taalfouten probleem ook opgelostquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:52 schreef CrazyTaxi het volgende:
Als alle mensen nu een voorbeeld aan TS zouden nemen, zou het probleem 'lelijke mensen' automatisch over een paar eeuwen opgelost zijn. Dit topic moet genomeerd worden.
nee, de OP is normaalquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:44 schreef BrandX het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |