Prutsers zijn het ook niet, dat zeg ik ook nergens. Maar wat ik duidelijk probeer aan te geven is dat spelers van deze leeftijd totaal niet interessant zouden zijn voor clubs uit Engeland. Niet zo snel in ieder geval. Zij houden hun ogen op talentvolle spelers kijkend naar de toekomst. Dat is ook hetgene waar ze de laatste jaren een forse binnenstroming van is gekomen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Davids en Perez zouden bij clubs als Middlesbrough ook gewoon in de basis staat anders.
[..]
Nee hoor, maar het waren daar zeker nog meer dan nuttige spelers geweest.
Maar daarom zei ik ook : jaloers is een beetje overdreven, maar doe nou niet alsof het prutsers zijn.
Mols was best aardig weer vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net thuis door die tering file.
Wat waren Lee en Slory slecht zeg![]()
Mols
BoszHoe krijgt die josti het in zijn hoofd om Jordy Buijs te verhuren met optie tot koop?
Als de toko's hun deuren sluiten in Rotterdam?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer krijgt Lee heimwee?
Je ziet dat in de perioden dat Feyenoord dominant is in een wedstrijd het publiek zich ook meer roert. Nu kan het 1 natuurlijk een gevolg of een oorzaak zijn. Ik begin steeds meer dat laatste te geloven. Het publiek doet de spelers beseffen, met geschreeuw e.d., dat er gevoetbald moet worden. Bij uitwedstrijden is dit effect veel minder (per definitie minder Feyenoord publiek) en je ziet daarom ook dat bij veel van die wedstrijden Feyenoord compleet ongeconcentreerd en ongemotiveerd speelt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik nu jouw logica moet volgen zal dit ook voor de rest van het seizoen gebeuren. Dat gaat dus never nooit gebeuren.
En je noemt nu maar 3/4 wedstrijden als voorbeeld, totaal niet representatief voor het verdere loop. Ergens knakt het gewoon waarbij Feyenoord bij een speech van Bert in de rust, pas op stoom komt. Dan klopt er iets niet. Vandaar ook mijn onduidelijkheid naar dit opmerkelijke ''verschijnsel''.
Ja en Ja. Handsbal valt over te twijfelen, maar het was een 100% strafschop toen Mols werd vastgehouden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 03:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Was het hands trouwens? En was het een strafschop van Lee die vast werd gehouden in de laatste 5 minuten van de eerste helft?
had buijs geprobeerdquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Niet alleen dat, we missen ook gewoon scorend vermogen. Het aantal tegengoals valt tot zover redelijk mee, maar een spits als Koevermans naast Makaay was veel nuttiger geweest, dan had je zo 2 of 3 wedstrijden meer gewonnen waarschijnlijk.
[..]
Daarom roep ik ook al weken dat we hem na dit seizoen maar eens moeten verkopen.
[..]
Eerst op de verdediging zeiken, en als er dan een (voor eredivisiebegrippen) zeer goede verdediger zou komen hem niet willen.. Ik zie ook liever Boulahrouz of een andere jongere verdediger, maar blijkbaar zijn die niet haalbaar.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:07 schreef EnactedChaos het volgende:
Ooijer is definitief heb ik gehoord. Is ook al gezien in de Kuip, schijnt.
Geen Feijenoordmateriaal, wat valt er niet aan te snappen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat van Buijs snap ik ook niet. Het verhuren OK, maar die optie tot koop vind ik vreemd.
heeft die al een kans gehad danquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen Feijenoordmateriaal, wat valt er niet aan te snappen?
maar ook toen Lucius de spits onderuit maaide in de 2e helftquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja en Ja. Handsbal valt over te twijfelen, maar het was een 100% strafschop toen Mols werd vastgehouden.
Het inzicht van de technische stafquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:20 schreef De.Kromme het volgende:
Jordi Buijs trouwens verhuurd met optie tot koop, die is weg dus.
je moet ook eerst nog de kroeg in gaan, heb je geen last van file en ben je op dezelfde tijd thuisquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net thuis door die tering file.
Leequote:Wat waren Lee en Slory slecht zeg![]()
begrijp er ook niks vanquote:Mols
BoszHoe krijgt die josti het in zijn hoofd om Jordy Buijs te verhuren met optie tot koop?
En je kwam ook telkens eerst achter, dus wat is nou de oorzaak......................quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij wilt een oorzaak, dat is de oorzaak,
2e helft tegen groninge,twente,az was toch beter ?
En welke kant speelden ze toen op
Nergens last van, waar stond er file dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je moet ook eerst nog de kroeg in gaan, heb je geen last van file en ben je op dezelfde tijd thuis
kwam toch in 1e helft achter johquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:45 schreef Luni het volgende:
[..]
En je kwam ook telkens eerst achter, dus wat is nou de oorzaak......................
Wat een onzin joh dat verhaal van jou!
Ja dus, dat komt gewoon keer op keer door de slappe instelling van Feyenoord en niet door de richting waar je naartoe speelt. Als ze achter komen doen ze er een schepje bovenop.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kwam toch in 1e helft achter joh
A15 richting Gorinchem volgens mij. Daar stond het helemaal vast. Gelukkig had ik besloten om via de A16 naar het zuiden te rijden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Nergens last van, waar stond er file dan?
Die verdediging is inderdaad kl#te, beide doelpunten konden met beter verdedigend werk voorkomen worden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:42 schreef Happel het volgende:
Het is gewoon die k******verdediging van Feijenoord. Schijtziek word ik daarvan.
De Guzman mogen ze wat mij betreft ook een tijdje op de bank laten zitten ten faveure van Bruins, wat een prutser.
Ooijer moet overigens in Engeland blijven. Zit echt niet te wachten op zo een grafamsterdammer
Dat laatste is al een feitquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ooijer moet opkazen!
Guzman denkt dat het "de grote Jonashow"is, dus op de bank tijdelijk!
Lee door de nasi draaien en Jordy in de basis NIKS verhuren
Verhuur zonder optie tot koop.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
J. Buijs verhuurd met optie tot koop??
Wilhelmsson is al naar Deportivo.
Volgens mij alleen verhuurd voor het restant van het seizoen zonder optie tot koopquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:43 schreef mister_popcorn het volgende:
Is die buijs nou wel of niet verhuurd met een optie tot koop?!
Ik bedoel, een type Loovens hadden we nu echt wel kunnen gebruiken, en hadden we dat gezeik met het wel of niet komen van een ooijer ook niet gehad.
Pfff, dat is echt jammer.. Hij kan nooit minder zijn dan Bahiaquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
De Doetinchemmers bedongen tevens een optie tot koop.
of Greene..quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Pfff, dat is echt jammer.. Hij kan nooit minder zijn dan Bahia
Ten faveure van Hofs dan, Bruins moet sowieso spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:42 schreef Happel het volgende:
Het is gewoon die k******verdediging van Feijenoord. Schijtziek word ik daarvan.
De Guzman mogen ze wat mij betreft ook een tijdje op de bank laten zitten ten faveure van Bruins, wat een prutser.
Ooijer moet overigens in Engeland blijven. Zit echt niet te wachten op zo een grafamsterdammer
Ik snap het ook niet, heb hem nu 2 keer bij de jeugd zien spelen ook, wát een gigant. Feyenoord heeft hier echt goud in handenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar dat Buijs nu vertrekt wil wel zeggen dat er nog een CV bij komt morgen. Het kan toch niet zo zijn dat Buijs vertrekt en er niets terug komt? Hij zit wekelijks op de bank, en zo dik zitten we niet in de verdedigers.
Die twee konden mekaar in het begin heel goed vinden jahquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:22 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ten faveure van Hofs dan, Bruins moet sowieso spelen.
Met Hofs erbij ging het gisteren wel beter trouwens. Laat hem het maar een tijdje met Makaay proberen, die konden elkaar in het begiun ook goed vinden toch...?
Ben ik het ook wel mee eens, begint steeds lamlendiger te voetballen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:02 schreef don-diablo het volgende:
Maar De Guzman ff een weekje of twee op de bank kan denk ik geen verkeerd.
De Guzman krijgt paspoort snel bedoel jequote:
Er is volgens mij afgesproken dat wanneer er een bepaald bedrag betaalt wordt dat hij naar De Graafschap kanquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:37 schreef Luni het volgende:
Wat houd een optie tot koop eigenlijk in?
Stel hij doet het goed, kan Feyenoord hem dan aan z'n contract houden?
Dat kan nu ook zonder gezeik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De Guzman krijgt paspoort snel bedoel je![]()
Mooi nu kan die snel naar Engeland voor tig miljoen en kunnen wij Bruins zonder gezeik op 10 zetten!!
Valt allemaal wel mee, genoeg doelpunten en assists geleverd op openingstreffers en van gelijkspel naar voorsprong gebracht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Makaay scoort trouwens niet op belangrijke momenten, is me gisteren weer eens opgevallen.
Misschien ook wel, maar op écht belangrijke momenten dacht ik dat hij er wel eens een paar mist. En dan vooral op de momenten die doorslaggevend kunnen zijn tijdens een wedstrijd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, genoeg doelpunten en assists geleverd op openingstreffers en van gelijkspel naar voorsprong gebracht.
Hij krijgt ook nauwelijks kansen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Makaay scoort trouwens niet op belangrijke momenten, is me gisteren weer eens opgevallen.
Hij staat er ook maar een beetje bij als een zoutzak.quote:
gooi er nog maar eens een opstelling tegenaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:10 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat kan nu ook zonder gezeik.
En hij hoeft niet per se op "10". Laat Hofs het daar maar ff proberen met Makaay voor zich. En dan kan Bruins daar weer achter het spel verdelen samen met Landzaat.
Zou ik een betere optie vinden dan Ooijer, gezien zijn leeftijd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
in groningen topic staat alweer kruiswijk naar feyenoord
Groningen uit een grote kans op de 0-2, waarna Groningen op 1-1 komt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Misschien ook wel, maar op écht belangrijke momenten dacht ik dat hij er wel eens een paar mist. En dan vooral op de momenten die doorslaggevend kunnen zijn tijdens een wedstrijd.
Zo uit m'n hoofd:
ajax thuis
Gisteren 2 kansen
PSV thuis een kans
Inderdaad, ben dus niet de enige die het ziet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zijn er best een aantal, en vaak precies op de momenten dat zo'n topspits juist zou moeten opstaan en belangrijke punten zou moeten pakken voor Feyenoord.
Voor de nuance wil ik er wel bijzeggen dat Makaay veel meer assists heeft afgegeven dan ik vooraf had gedacht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
wie had dit gedacht he, dat we roy makaay afkraken in januari,
maar het is gewoon prut nu
Ik vrees Ooijer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie gaat er voor 12 uur nog bij komen? Ooijer, Hanson of Boulahrouz?
Typisch Feijenoord, hč. Het loopt niet en iedereen krijgt de wind van voren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
wie had dit gedacht he, dat we roy makaay afkraken in januari,
Dat kan ook, maar dan voorlopig ff Hofs in plaats van de Guzman. Dat heeft ie wel verdiend. Of beide en Slory/Mols eruit. Maar dan wel in een systeem waarbij Bruins het spel verdeelt met landzaat en Hofs dicht bij Makaay speelt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gooi er nog maar eens een opstelling tegenaan
volgens mij kan dit ook wel
-------------Landzaat--------------
---Guzman-------Bronckhorst--
----------Hofs/Bruins-------------
----------------------------------------
----Slory/Mols-------Makaay----
met Mols dan als invaller en evt. Hofs op de plek van De Guzman
Dat werd op RTL gezegt...quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:11 schreef EnactedChaos het volgende:
Ooijer schijnt toch echt binnen te zijn.
Tenminste, dat is wat ik gisteren hoorde.
Dat Bert nog eens makaay en mols in het begin zou opstellen, hij luisterd naar mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:14 schreef Zjakkie het volgende:
Lee moeten ze het krachthonk insturen, die verloor alle duels op fysieke kracht. Makaay stond gisteren (iig de eerste helft) als aanvallende middenvelder, op '10', die moet gewoon in de punt staan. Mols vond ik het trouwens verrassend goed doen, die kan ondanks zn geringe postuur toch aardig een balletje vasthouden. Van Gaal moet niet zo janken En hoe is Blom ooit uitgeroepen tot beste scheidsrechter van ons land![]()
Tot zover mijn korte samenvatting.
Nou ja, beter...quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat werd op RTL gezegt...
Of heb jij een betere bron?
Ja maar ipv dat ie ze naast mekaar zet, zet ie Makaay erachter.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat Bert nog eens makaay en mols in het begin zou opstellen, hij luisterd naar mij
Je hoeft voor zijn komst niet te vrezen hoor.quote:
quote:Blackburn verlengt contract André Ooijer
Blackburn Rovers laat verdediger André Ooijer niet gaan. De 33-jarige international werd de laatste dagen veelvuldig met Feyenoord in verband gebracht, maar tot een overgang gaat het niet komen. Sigi Lens, zaakwaarnemer van Ooijer: “Behalve Feyenoord had ook AZ interesse, maar het verhaal is eigenlijk heel simpel: Blackburn laat hem niet gaan. Sterker nog, het gaat de optie voor nog een contractjaar lichten.”
Dat laatste houdt in dat Ooijers contract, dat na dit seizoen afloopt, automatisch met een jaar wordt verlengd. De Engelse subtopper is uitermate tevreden over de 33-voudig international die steeds vaker aanvoerder is van het elftal van coach Mark Hughes.
Sportweek
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hij zou dan ook vandaag worden gepresenteerd werd gezegd,
pleur toch op stinkjoodquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hoeft voor zijn komst niet te vrezen hoor.
een nekker die om een dikke theo vraagtquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Kom op Bosz: tover Boulahrouz, dikke Theo en Podolski vandaag eens uit de hoge hoed.
Wishfull thinking...
ik snap ook dat geroep om die neus niet helemaal. Die 2. FC neus worden we nog 'squote:
Kruiswijk gaat volgens de geruchten wel jullie kant op. Tenminste dit las ik in het Grunn topic.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:59 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik snap ook dat geroep om die neus niet helemaal. Die 2. FC neus worden we nog 's
gaat nergens over, tussen de reclame en kortingsbonnen kun je nog net je afspraken kwijtquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:29 schreef Happel het volgende:
Zijn er trouwens nog anderen die zo een geweldige agenda hebben gekregen van Feijenoord. Gooi het denk ik op Marktplaats. Verdien ik er ook nog wat aan.
Daar heeft Feijenoord dan ook veel meer aan. Zit hij eigenlijk weer op zijn oude niveau?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kruiswijk gaat volgens de geruchten wel jullie kant op. Tenminste dit las ik in het Grunn topic.
Inderdaad, ja. Zat het even door te bladeren. Wat een rotzooi.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gaat nergens over, tussen de reclame en kortingsbonnen kun je nog net je afspraken kwijt
valt echt zo op., ze spelen de bal naar voren en weten dan niet wat ze willen gaan doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een drama joh. Dr zit ook helemaal geen idee achter. AZ heeft nog een systeem, rondtikken, vrije man zoeken, gaten trekken, looplijnen etc en als ze 1x de bal lomp naar voren rammen kan Pelle m rustig op zn borst aannemen en kijken wie er vrijstaat.
En dan wij...Timmer met zn splijtende passesgeen enkel kopduel gewonnen, offensief of defensief.
ben er niet rouwig omquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hoeft voor zijn komst niet te vrezen hoor.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |