Ja dus, dat komt gewoon keer op keer door de slappe instelling van Feyenoord en niet door de richting waar je naartoe speelt. Als ze achter komen doen ze er een schepje bovenop.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kwam toch in 1e helft achter joh
A15 richting Gorinchem volgens mij. Daar stond het helemaal vast. Gelukkig had ik besloten om via de A16 naar het zuiden te rijden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Nergens last van, waar stond er file dan?
Die verdediging is inderdaad kl#te, beide doelpunten konden met beter verdedigend werk voorkomen worden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:42 schreef Happel het volgende:
Het is gewoon die k******verdediging van Feijenoord. Schijtziek word ik daarvan.
De Guzman mogen ze wat mij betreft ook een tijdje op de bank laten zitten ten faveure van Bruins, wat een prutser.
Ooijer moet overigens in Engeland blijven. Zit echt niet te wachten op zo een grafamsterdammer
Dat laatste is al een feitquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ooijer moet opkazen!
Guzman denkt dat het "de grote Jonashow"is, dus op de bank tijdelijk!
Lee door de nasi draaien en Jordy in de basis NIKS verhuren
Verhuur zonder optie tot koop.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
J. Buijs verhuurd met optie tot koop??
Wilhelmsson is al naar Deportivo.
Volgens mij alleen verhuurd voor het restant van het seizoen zonder optie tot koopquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:43 schreef mister_popcorn het volgende:
Is die buijs nou wel of niet verhuurd met een optie tot koop?!
Ik bedoel, een type Loovens hadden we nu echt wel kunnen gebruiken, en hadden we dat gezeik met het wel of niet komen van een ooijer ook niet gehad.
Pfff, dat is echt jammer.. Hij kan nooit minder zijn dan Bahiaquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
De Doetinchemmers bedongen tevens een optie tot koop.
of Greene..quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Pfff, dat is echt jammer.. Hij kan nooit minder zijn dan Bahia
Ten faveure van Hofs dan, Bruins moet sowieso spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:42 schreef Happel het volgende:
Het is gewoon die k******verdediging van Feijenoord. Schijtziek word ik daarvan.
De Guzman mogen ze wat mij betreft ook een tijdje op de bank laten zitten ten faveure van Bruins, wat een prutser.
Ooijer moet overigens in Engeland blijven. Zit echt niet te wachten op zo een grafamsterdammer
Ik snap het ook niet, heb hem nu 2 keer bij de jeugd zien spelen ook, wát een gigant. Feyenoord heeft hier echt goud in handenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar dat Buijs nu vertrekt wil wel zeggen dat er nog een CV bij komt morgen. Het kan toch niet zo zijn dat Buijs vertrekt en er niets terug komt? Hij zit wekelijks op de bank, en zo dik zitten we niet in de verdedigers.
Die twee konden mekaar in het begin heel goed vinden jahquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:22 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ten faveure van Hofs dan, Bruins moet sowieso spelen.
Met Hofs erbij ging het gisteren wel beter trouwens. Laat hem het maar een tijdje met Makaay proberen, die konden elkaar in het begiun ook goed vinden toch...?
Ben ik het ook wel mee eens, begint steeds lamlendiger te voetballen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:02 schreef don-diablo het volgende:
Maar De Guzman ff een weekje of twee op de bank kan denk ik geen verkeerd.
De Guzman krijgt paspoort snel bedoel jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |