Ja, maar de bui is nu hier, dus kom maar snelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:24 schreef maok het volgende:
Heb ik de sneeuw gemist door mijn uitgeslaap?
Oquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar de bui is nu hier, dus kom maar snel
Nog niet echt helaasquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:32 schreef Bob. het volgende:
Gefeliciteerd PSM! Nog leuke plannen?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben nu 24 geworden.Best wel leuke cadeautjes gehad, zoals een wokpan.
Trakteren is iets voor de basisschool
In dit geval citroen-cactus limonade van caravan cevitamquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oe dat kreeg ik altijd bij een tante. Hooghoudt limonade met kokend water
Ware het niet dat ik niet in Groningen benquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:19 schreef Bob. het volgende:
Als je eenmaal in de stad bent, ben je vast zo weer wakker.
Alle Friezen zijn kut, daar is geen uitzondering op mogelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:13 schreef MaxMark het volgende:
Alvast excuses aan Alexxxxx en DaD (en de overige Friezen in dit topic), in het geval ze zich aangesproken voelen.
Wheheh ben je gek, je had gewoon een stel idiotenover de vloer, ongeacht hun afkomstquote:Op zondag 3 februari 2008 01:13 schreef MaxMark het volgende:
Alvast excuses aan Alexxxxx en DaD (en de overige Friezen in dit topic), in het geval ze zich aangesproken voelen.
Ik ben al 3 weken het schrijven van een sollicitatiebrief aan het uitstellen, ik herken het dus wel een beetjequote:Op zondag 3 februari 2008 15:45 schreef Bob. het volgende:
Ja, ik heb alweer de hele dag alleen maar een beetje uit het raam lopen staren. Krg. Dit word nooit wat.
Dat is zo. Zal m'n best doen!quote:Op zondag 3 februari 2008 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
Nog een paar dagen en dan heb je even een paar dagen heerlijk vrij. Gewoon even doorzetten
En hup, jij ook aan de slag dan!quote:Op zondag 3 februari 2008 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben al 3 weken het schrijven van een sollicitatiebrief aan het uitstellen, ik herken het dus wel een beetje
Mn CV is iig weer up to date....quote:Op zondag 3 februari 2008 16:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is zo. Zal m'n best doen!
[..]
En hup, jij ook aan de slag dan!
was de film een beetje leuk?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kwam Astrid & co tegen in de videotheeeek!
Mooi. Hopelijk haal je op het tentamen idd een erg mooi cijfer.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:46 schreef Bob. het volgende:
Oke, proeftentamen gemaakt. Ging erg goed, dus ik ben klaar.
Als dit geen 10 word.
quote:Wy freegje:
· in HBU-oplieding op it mêd fan dokumintaasje en argivearjen;
· leafst ûnderfining mei audio- en fisuele dragers;
· behearsking fan it Frysk, mûnling en skriftlik;
Ik kende de film al.quote:
In ieder geval niet deze Marinka, vandaag niet in de stad geweest en ook niet gebelt vandaag. Misschien heb ik wel een dubbelgangerquote:
Maar wel een met een donkere ZX dan!quote:Op zondag 3 februari 2008 22:31 schreef maok het volgende:
[..]
In ieder geval niet deze Marinka, vandaag niet in de stad geweest en ook niet gebelt vandaag. Misschien heb ik wel een dubbelganger
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:04 schreef freecell het volgende:
TARA loopt net de kamer binnen:
"uhm.... je weet dat je een doekje aan het koken bent?"
Ik:
Wij hebben van die handwarmers die je een tijdje moet koken voor je ze kan hergebruiken. Die dingen mogen de pan niet raken, dan gaan ze lek, dus ik had ze in een vaatdoekje gestoptHij keek wel raar
Was je in Shadrak?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo! Ik heb allemaal heel gek verklede mensen gezien!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |