Ik ben al 3 weken het schrijven van een sollicitatiebrief aan het uitstellen, ik herken het dus wel een beetjequote:Op zondag 3 februari 2008 15:45 schreef Bob. het volgende:
Ja, ik heb alweer de hele dag alleen maar een beetje uit het raam lopen staren. Krg. Dit word nooit wat.
Dat is zo. Zal m'n best doen!quote:Op zondag 3 februari 2008 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
Nog een paar dagen en dan heb je even een paar dagen heerlijk vrij. Gewoon even doorzetten
En hup, jij ook aan de slag dan!quote:Op zondag 3 februari 2008 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben al 3 weken het schrijven van een sollicitatiebrief aan het uitstellen, ik herken het dus wel een beetje
Mn CV is iig weer up to date....quote:Op zondag 3 februari 2008 16:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is zo. Zal m'n best doen!
[..]
En hup, jij ook aan de slag dan!
was de film een beetje leuk?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kwam Astrid & co tegen in de videotheeeek!
Mooi. Hopelijk haal je op het tentamen idd een erg mooi cijfer.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:46 schreef Bob. het volgende:
Oke, proeftentamen gemaakt. Ging erg goed, dus ik ben klaar.
Als dit geen 10 word.
quote:Wy freegje:
· in HBU-oplieding op it mêd fan dokumintaasje en argivearjen;
· leafst ûnderfining mei audio- en fisuele dragers;
· behearsking fan it Frysk, mûnling en skriftlik;
Ik kende de film al.quote:
In ieder geval niet deze Marinka, vandaag niet in de stad geweest en ook niet gebelt vandaag. Misschien heb ik wel een dubbelgangerquote:
Maar wel een met een donkere ZX dan!quote:Op zondag 3 februari 2008 22:31 schreef maok het volgende:
[..]
In ieder geval niet deze Marinka, vandaag niet in de stad geweest en ook niet gebelt vandaag. Misschien heb ik wel een dubbelganger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |