Ik vind Valentijn geweldig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Valentijn is stom![]()
Doen wij ook niets aan, al jaren niet en dat bevalt prima!
Ik ook, en ook nog van mijn ex (toen ook al)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb in mn hele leven één valentijnskaart gekregen![]()
Ow is het zonnig dan? Ik heb nog steeds geen werkplek waar ik naar buiten kan kijkenquote:
Mja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoezo? Ik dacht dat je juist allemaal goede cijfers had gehaald?
Ajoh over een paar jaar boeit dat toch niet meer. Ik zou mn cijfers echt niet meer weten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja.
Sta ook alleen maar onvoldoende op wiskunde.
Maar toch.
Ik stel altijd hele hoge eisen aan mezelf.
Ik wil dat mn rapport alleen maar cijfers tussen de 7 en 8 (of hoger.) bevat.
En dat doet het bij lange na niet, en dan vind ik het vrijwel snel al kut.
Over een paar jaar boeit mij dat niet meer?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh over een paar jaar boeit dat toch niet meer. Ik zou mn cijfers echt niet meer weten.
Weet je nog steeds welke cijfers je toen precies had?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over een paar jaar boeit mij dat niet meer?
Ik heb dit al sinds de 1e.
Nog tweequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:57 schreef maok het volgende:
wonen er nog poezen van je? heb je die nog gezien?
Damn, en dan nog onzeker zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit wordt de eerste keer sinds een jaar of 11 dat ik niet één of meerdere Valentijnskaartjes ga krijgen..
Alex, wat is er met je moeder?.
Ik ben een relatiehopper hè.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog tweeNiet gezien
[..]
Damn, en dan nog onzeker zijn
Geen idee, dat zijn ze nu dus aan het onderzoeken. Ben net bij haa geweest, en gaat goed, ze mag het weekend thuis gelukkig
Oh, ik weet het ook nog allemaal, hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over een paar jaar boeit mij dat niet meer?
Ik heb dit al sinds de 1e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |