Ga lekker studeren ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:56 schreef Bob. het volgende:
Hallohoiikverveelme.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:04 schreef nietzman het volgende:
Je mag wel even komen poetsen?
Zó erg verveel ik me nou ook nog niet.quote:
quote:
Garpje hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
[..]
Zó erg verveel ik me nou ook nog niet.
ik wil je ook wel een opdracht gevenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer genoeg van het niets hoeven. Voel me zo nutteloos..
Ga maar even een docent mailen voor een opdracht.
Heb je geen hobby's?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed voor m'n lijn is het thuis zitten en niets doen al helemaal niet.. Toch lekker, die toastjes met roomkaas.
Sorry hoor, maar wat mankeert je?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer genoeg van het niets hoeven. Voel me zo nutteloos..
Ga maar even een docent mailen voor een opdracht.
De dingen die ik leuk vind om te doen 'includen' toch vaak 'buiten' en 'anderen' - het liefst Do2 natuurlijk. Helaas waren de omstandigheden van beide voorwaarden niet bepaald ideaal vandaag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je geen hobby's?
Voor mij begint de drukte juist pas als ik thuis kom uit werk
Tijd voor een binnenhobby die je alleen kunt doen dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De dingen die ik leuk vind om te doen 'includen' toch vaak 'buiten' en 'anderen' - het liefst Do2 natuurlijk. Helaas waren de omstandigheden van beide voorwaarden niet bepaald ideaal vandaag.
Ik kan wel iets bedenken, maarja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tijd voor een binnenhobby die je alleen kunt doen dus
Jaja, schuif het maar snel af op iemand andersquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Om even in Alex' gedachten te kruipen he.
Zuiderpark is tussen CS en Oosterpoort in.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:37 schreef jovink het volgende:
ja in de openlucht vind ik ook geen probleem maar alexx ik neem aan dat je weet hoever ikea en centrum uit elkaar liggen?
en zuiderpark is dat als je het bruggetje over loopt bij het cs?
en bij dat pannenkoeken schip hoorde ik van iemand is het daar betaald/gratis? en is dat ver vanaf centrum?
iig bedankt al allemaal!
is na 6 uur gratis, en op koopavond iets laterquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Boterdiep is openlucht. Of dat 's nachts gratis is weet ik niet. Het is de weg van Circus richting Stadsschouwburg
Aan het zuiderdiep zitte dusdanig weinig parkeerplekken dat ik dat niet eens zou proberen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:59 schreef jovink het volgende:
laatste vraag dan hou ik op met zeuren
gedempte zuiderdiep dan? gewoon buiten
De parkeergarage "Museum"/City Zuid (kaartje) kun je wel parkeren. Moet wel voor een bepaalde tijd binnen staan, maar je kunt 24/7 uitrijden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:19 schreef jovink het volgende:
Goedendag, ik ben niet echt bekend in Groningen ja de standaard dingen weet ik maar meer ook niet.
Zaterdag ga ik naar Rivaro in Huize maas maar
nou was mijn vraag waar kan k de auto neerzetten 's nachts? Want de parkeer garages in het centrum zijn al om 3 uur gesloten.
Als iemand wat weet een beetje dicht bij zou het heel mooi zijn.
Succes!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen. Zo op weg naar mijn laatste tentamen in deze periode
Jammer dat je geen sleutel hebt van mijn huis, anders kon je komen opruimenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:29 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Saaie dag coming up, ik heb helemaal niets te doen vandaag. School is klaar (ook een raar idee trouwens) Ik heb nog geen werk (en al genoeg sollicitaties de deur uit) ik heb genoeg boodschappen in huis, TARA is het grootste gedeelte van de dag weg....![]()
Gelukkig zijn er lichtpuntjes! Vanmiddag komt er een heel leuk iemand op bezoek en vanavond is TARA wél thuis, en zijn moeder komt dan, dus dat is wel gezellig!
Waarom denkt iedereen toch dat, als je niets te doen hebt, dat je dan liever bij een ander gaat opruimen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:47 schreef maok het volgende:
[..]
Jammer dat je geen sleutel hebt van mijn huis, anders kon je komen opruimen![]()
Maar ik zou zeggen, geniet lekker van helemaal niets, nu kan het nog, als je werk hebt niet meer
Ik vind Valentijn geweldig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Valentijn is stom![]()
Doen wij ook niets aan, al jaren niet en dat bevalt prima!
Ik ook, en ook nog van mijn ex (toen ook al)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb in mn hele leven één valentijnskaart gekregen![]()
Ow is het zonnig dan? Ik heb nog steeds geen werkplek waar ik naar buiten kan kijkenquote:
Mja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoezo? Ik dacht dat je juist allemaal goede cijfers had gehaald?
Ajoh over een paar jaar boeit dat toch niet meer. Ik zou mn cijfers echt niet meer weten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja.
Sta ook alleen maar onvoldoende op wiskunde.
Maar toch.
Ik stel altijd hele hoge eisen aan mezelf.
Ik wil dat mn rapport alleen maar cijfers tussen de 7 en 8 (of hoger.) bevat.
En dat doet het bij lange na niet, en dan vind ik het vrijwel snel al kut.
Over een paar jaar boeit mij dat niet meer?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh over een paar jaar boeit dat toch niet meer. Ik zou mn cijfers echt niet meer weten.
Weet je nog steeds welke cijfers je toen precies had?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over een paar jaar boeit mij dat niet meer?
Ik heb dit al sinds de 1e.
Nog tweequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:57 schreef maok het volgende:
wonen er nog poezen van je? heb je die nog gezien?
Damn, en dan nog onzeker zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit wordt de eerste keer sinds een jaar of 11 dat ik niet één of meerdere Valentijnskaartjes ga krijgen..
Alex, wat is er met je moeder?.
Ik ben een relatiehopper hè.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog tweeNiet gezien
[..]
Damn, en dan nog onzeker zijn
Geen idee, dat zijn ze nu dus aan het onderzoeken. Ben net bij haa geweest, en gaat goed, ze mag het weekend thuis gelukkig
Oh, ik weet het ook nog allemaal, hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over een paar jaar boeit mij dat niet meer?
Ik heb dit al sinds de 1e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |